Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:51 schreef GazGas het volgende:
Hij moet niet zeuren en gewoon een paspoort halen.
Doe normaal man!!!
Ach, wat nou kunst. Ik vind dit echt onzin van de bovenste plank. Die man moet niet zeuren en gewoon een paspoort halen. Of mag dat niet van zijn geloof ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee.
Hij is een kunstenaar.
Dat is het hele idee.
Hij moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:55 schreef GazGas het volgende:
[..]
Ach, wat nou kunst. Ik vind dit echt onzin van de bovenste plank. Die man moet niet zeuren en gewoon een paspoort halen. Of mag dat niet van zijn geloof ofzo?En gebeuren er dan enge dingen??
![]()
Zijn geloof.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:55 schreef GazGas het volgende:
[..]
Ach, wat nou kunst. Ik vind dit echt onzin van de bovenste plank. Die man moet niet zeuren en gewoon een paspoort halen. Of mag dat niet van zijn geloof ofzo?En gebeuren er dan enge dingen??
![]()
Ja oké, niks moet alles mag.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks.
En met geloof heeft het niets te maken, zoals je ook in de openingspost kunt lezen.
Kwestie van persoonlijke vrijheid..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:57 schreef GazGas het volgende:
[..]
Ja oké, niks moet alles mag.
Maar sjesus zeg, die man doet hartstikke moeilijk. Wat is het probleem nou om een legitimatiebewijs te hebben?
Moeilijk doen noem ik dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kwestie van persoonlijke vrijheid..
Het is de Dierenpartij die moeilijk doet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:57 schreef GazGas het volgende:
[..]
Maar sjesus zeg, die man doet hartstikke moeilijk. Wat is het probleem nou om een legitimatiebewijs te hebben?
Hij heeft door deze rel er wel voor gezorgd dat de partij van de dieren flink wat extra publiciteit heeft gekregen..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:57 schreef GazGas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vermoed dat het voor hem een principiele zaak is.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:59 schreef GazGas het volgende:
[..]
Moeilijk doen noem ik dat.
Principes zijn heel mooi maar ze moeten wel nut hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vermoed dat het voor hem een principiele zaak is.
Iets niet willen is nut genoeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef GazGas het volgende:
[..]
Principes zijn heel mooi maar ze moeten wel nut hebben.
Mensen die nogal star met de regels en daardoor kansen missen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:03 schreef Koos Voos het volgende:
Grappig.. geeft wel een beetje aan wat voor gasten in die PvD zitten..![]()
We hebben het over de kieslijst voor het Europees parlement?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
... omdat hij toch het land niet uitgaat ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |