sommige servers runnen ET pro, als het goed is ging hij bij het connecten wat downloaden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:38 schreef 61neorej het volgende:
gister zat ik echt op vage server,
het was al vaag omdat ik ineens een menu had met et pro
en er waren heel weinig servers
dus toen joinde ik maar gewoon een server, en daar was de zwaartekracht uitgeschakeld ofzo.
je kon echt heel hoog springen, bij fueldump kon je over die rivier heen springen, en bij beach hoefde je die ramp niet te bouwen want je kon gewoon zonder die ramp naar boven springen,
en als je goed geraakt werd door een kogel, vloog je zo ongeveer de hele map over tegen de bovenkant van de bergen aan enzo![]()
Waarschijnlijk is dat filmpje van die trick jumps ook zo gemaakt
Nee maar in het hoofdmenu als je opstart gelijk stond al van et pro ineensquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:55 schreef capibar het volgende:
[..]
sommige servers runnen ET pro, als het goed is ging hij bij het connecten wat downloaden.
en dat 2e kan elke server gewoon aanzetten, ik had dat ook een keer maar dan alleen bij de warmup.
Dan heb je het bestandje misschien al eerder gedownload...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Nee maar in het hoofdmenu als je opstart gelijk stond al van et pro ineens
en vandaag was het weer weg, maar ik heb nog wel heel weinig servers in me list, hebben jullie dat ook?
zo is dat.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan heb je het bestandje misschien al eerder gedownload...
Ik heb hem ook, het hangt er gewoon vanaf wat voor server je joined...
Hmmmm... Ja heb ik ook....quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef 61neorej het volgende:
hebben jullie ook maar een hele korte serverlist?
en dat alle servers zo'n beetje geen zwaartekracht hebben?
dat is niet leuk zonder zwaartekracht
degene die aan het spelen zijn kunnen dit niet lezenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:21 schreef Droopie het volgende:
Zijn er fokkers aan het spelen en zoja waar
Welke server hoe laat precies ga jij?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Vanavond weer
weet je nog een leuke server?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:23 schreef Roellio het volgende:
ik doe misschien wel even een potje mee, vanavond.
XP save is sufquote:Op maandag 17 mei 2004 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet je nog een leuke server?
met:ETpro 3
Save XP per campaign
alleen de 6 originele maps, geen 300mb download aan vage maps
Punkbuster
over 6 maps ofzo niet..quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
XP save is suf![]()
Niet met je eensquote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
XP save is suf![]()
het duurt iets van 4 uur voordat je al die sterrebalken vol hebt, en ik wil gewoon af en toe een uurtje spelen, jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehoudenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Ja tis wel leuk om uiteindelijk generaal te worden, dan moet je alles 4 sterren vol hebben. Met flak jack, enemy recognition, mine sight en een panzer + Mp40, adrenaline en akimbo!!! Errug vet, maar tis wel zo eerlijk om af en toe de XP te resetten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |