Screenshotsquote:The second major change to Wolfenstein's multiplayer component is the addition of the covert ops class. Silence is this character's specialty, and as such his primary weapon is a new silenced sniper rifle. He also has the ability to carry a silenced version of the Sten from the original game. The covert ops player's secondary abilities include being able to spot land mines--which can now be dropped by engineers--by using his binoculars. He can also steal the uniform off any fallen enemy and assume his identity. His cover will be blown if he fires his weapon, but otherwise, the only way for an enemy to spot a covert ops player in disguise is by the weapon he's carrying and by the lack of the player's name atop his head--when you target your true allies in the game, their names appear above their heads.
maar liefst? een beetje spel is tegenwoordig 1,5 gigabytequote:Het spel is maar liefst 258 Mb groot
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:15 schreef capibar het volgende:
[..]
maar liefst? een beetje spel is tegenwoordig 1,5 gigabyte![]()
dude, dat spel is like wat, 2 jaar oud ofzo, mijn GF256 trok dat nog primaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:17 schreef keijz het volgende:
goeie op
ik game de laatste tijd neit meer zo vaak, maar dat komt voral door m'n gare videokaart
ja hij trekt het ook wel, maar is gewoon kapot ofzo, moet hem ff inruilen, mja.. moet ik weer helemaal naar buiten naar de computerzaak hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:18 schreef kooba het volgende:
[..]
dude, dat spel is like wat, 2 jaar oud ofzo, mijn GF256 trok dat nog prima
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:17 schreef keijz het volgende:
goeie op
ik game de laatste tijd neit meer zo vaak, maar dat komt voral door m'n gare videokaart
2e hit googlequote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bedankt!
Kon helaas geen betere screenshots vinden. Dus vandaar
mischien een keer je screenhost demo's stats en dergelijek leeghalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:15 schreef capibar het volgende:
[..]
maar liefst? een beetje spel is tegenwoordig 1,5 gigabyte![]()
waar heb je het over?quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:41 schreef Maxximus het volgende:
[..]
mischien een keer je screenhost demo's stats en dergelijek leeghalen.
die van mij is maar 720 MB (en toch aardig wat custom maps er in zitten)
30 minuten bedoel jequote:Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef Shakes het volgende:
De game is vrij saai... Ik speel het enkel en alleen competitief maar de maptijden zijn veel te lang. Rtcw was tenminste 8-10 minuten. ET is 20 minuten lang tegen een muur op lopen (bij wijze van).
Trouwens op clanbase.com staan veel demo's van EC matches. Watch and learn. Komende week zijn ook de play-offs van de Eurocup (kwart finales). Als je beter wilt worden moet je eens naar die demos kijken.
Mocht iemand pubben leuk vinden dan is de BIO clanserver een goede server. Die en Efterlyst zijn de enige goede pubs in Europe. In US zijn de Locked on Target pubs goed gevuld moet goede spelers
ik had ook een filmpje gezien met allemaal trickjumps, zo konden de allies gewoon over de muur heen springen (bij oasis) en er was er ook een om de basis bij fueldump binnen te springen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef Shakes het volgende:
De game is vrij saai... Ik speel het enkel en alleen competitief maar de maptijden zijn veel te lang. Rtcw was tenminste 8-10 minuten. ET is 20 minuten lang tegen een muur op lopen (bij wijze van).
Trouwens op clanbase.com staan veel demo's van EC matches. Watch and learn. Komende week zijn ook de play-offs van de Eurocup (kwart finales). Als je beter wilt worden moet je eens naar die demos kijken.
Mocht iemand pubben leuk vinden dan is de BIO clanserver een goede server. Die en Efterlyst zijn de enige goede pubs in Europe. In US zijn de Locked on Target pubs goed gevuld moet goede spelers
heb je die nog steeds??quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had ook een filmpje gezien met allemaal trickjumps, zo konden de allies gewoon over de muur heen springen (bij oasis) en er was er ook een om de basis bij fueldump binnen te springen.
ja, ik zal even kijken of ik kan vinden waar ik hem heb gedownload (hij duurde trouwens 14 minuten)quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef keijz het volgende:
[..]
heb je die nog steeds??
dankuquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:04 schreef capibar het volgende:
het filmpje heet frags 'n jumps en is van een clan genaamd shadow force germany, maar op hun site kan je het filmpje niet meer downloaden (datalimiet overschreden) ik heb hem van een andere site gedownload, maar ik weet niet meer welke.
[edit]
ik heb 'm al:
http://www.swertcw.com/de(...)7
met windows media player iig bij mij wel, kijk anders hier ff: FAQ - Codecsquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef 61neorej het volgende:
filmpje doet het niet bij mij![]()
ik zal het eens in en lege game oefenenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Shakes het volgende:
Je kunt het ook ingame. Oasis jump is zelfs heel gemakkelijk, Fueldump jump is vrij lastig. Buiten dat wordt Fueldump nooit competitief gespeeld, tot op heden want ETpro heeft nu een fix dat je bij Allied CP kunt spawnen. Dat + CB settings (tank 1,5x zo snel) maakt het goed speelbaar. De jump mislukt alleen zo vaak dat je het net zo goed niet kunt doen
het frags gedeelte is iets versneld, denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat over die muren springen kan volgens mij alleen, als je in de settings de zwaartekracht verandert. Je ziet ze ook niet in een game als ze dat doen, maar een soort spectator mode. Ik vind vooral het frags gedeelte cool. Die gasten kunnen het wel
bij mij deed hij het niet in realplayer, en in mediaplayer, maar in de divxplayer wel, je moet de divx codec downloaden, en als het goed is zit die player daar ook bij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef 61neorej het volgende:
filmpje doet het niet bij mij![]()
geluktquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:46 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij deed hij het niet in realplayer, en in mediaplayer, maar in de divxplayer wel, je moet de divx codec downloaden, en als het goed is zit die player daar ook bij.
Als je wilt. Wil ik wel met je gamenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:49 schreef ramsesii het volgende:
wie is er rond half 8 online ?? en welke server ??
ik denk dat je er vanuit mag gaan dat het geen cheats zijn als low grav maar echte timing enzo.. (mischien godmode)quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat over die muren springen kan volgens mij alleen, als je in de settings de zwaartekracht verandert. Je ziet ze ook niet in een game als ze dat doen, maar een soort spectator mode. Ik vind vooral het frags gedeelte cool. Die gasten kunnen het wel
als je echt aan de overkant wil komen als allie, kan je ook gewoon over het prikkeldraad springenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:46 schreef 61neorej het volgende:
[..]
geluktthanx
een aantal van die dingen kan amper volgens mij en anders bij sommige die zouden kunnen heb je wel tegenstand die het onmogelijk maakt
bij fuel dump kun je trouwens ook op andere manier aan de andere kant van datr water komen zonder brug
(als je ongeveer op de helf tussen de grote brug en de loopbrug zit, heb je een soort hoek in de rivier daar is een schuin stuk waar je op de kant kan lopen
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
ik kwam zwanzen vandaag trouwens tegen op een server.
Ik kom vanavond wel even op 1 van de Tiscali serversquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Ik vraag me af welke FOK!kers 's avonds rondhangen op tiscali-servers.
Eigenlijk is dit dus gewoon een tvp.
ik ook denk ik, kom meestal op tiscaliquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:01 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even op 1 van de Tiscali servers
johquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef 61neorej het volgende:
[..]
ik ook denk ik, kom meestal op tiscali
sorry verkeerd gelezenquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:46 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je het over?
ik regeerde op het feit dat het spel maarliefst 200 nogwat mb is, maar dat is helemaal niet maarliefst, dat is niks voor een spel.
258 MBquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:04 schreef capibar het volgende:
het filmpje heet frags 'n jumps en is van een clan genaamd shadow force germany, maar op hun site kan je het filmpje niet meer downloaden (datalimiet overschreden) ik heb hem van een andere site gedownload, maar ik weet niet meer welke.
[edit]
ik heb 'm al:
http://www.swertcw.com/de(...)7
ik ben meestal op skynet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef 61neorej het volgende:
[..]
ik ook denk ik, kom meestal op tiscali
tvpquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:29 schreef 61neorej het volgende:
BWMM3
misschien is het leuk/handig om de namen van de enemy territory spelers die hier genoemd zijn in de OP te zetten en een aantal favoriete servers.
ik kan wel ff de namen zoeken anders
welke server was dat ook alweerquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op die server zitten Paarse_Paashaas en SuperWeber ook vaak!
Hoort hij inderdaad niet te doenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
welke server was dat ook alweer
hij disconnecte na 5 minuten, weet je waardoor dat komt?
nu ik toch bezig ben, is het normaal dat het spel crashed als je een server bij je favorieten probeert te zetten?
wtf is tvp?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
tvp
okeej, maar dan snap ik de reacite nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Terug vindt post
jij vroeg me of ik de users wilde toevoegen in de OP. Dat deed ik en zei dus TVPquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef 61neorej het volgende:
[..]
okeej, maar dan snap ik de reacite niet![]()
neuh (of het aan de server ligt weet ik niet, ik kies gewoon de servers uit met de laagste ping en een leuke map)quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoort hij inderdaad niet te doenDoet hij dat altijd?
Ik weet niet precies wat voor servert dat is maar dit is het ip: 62.212.73.195quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
welke server was dat ook alweer
hij disconnecte na 5 minuten, weet je waardoor dat komt?
nu ik toch bezig ben, is het normaal dat het spel crashed als je een server bij je favorieten probeert te zetten?
Echt van die lullige dingen inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:19 schreef capibar het volgende:
ik kreeg net 2 complaint files.
de eerste was van een kneus die op mijn granaat ging staan.
en de tweede was van iemand die door mijn airsupport gekilled werd![]()
inderdaad, ze zijn zelf zo dom dat ze op een granaat gaan staan, e door een airstrike heenlopenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Echt van die lullige dingen inderdaad
Of het van je de bedoeling was om je teammaat te killen
Complainers moet je altijd direct uitschelden...quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
[..]
inderdaad, ze zijn zelf zo dom dat ze op een granaat gaan staan, e door een airstrike heenlopen![]()
ik had net weer een complainter hoor, hij staat voor een allie, en ik sta achter hem, ik schiet op die allie en dan beweegt hij een stukje naar rechts, en daardoor raak ik hem perongeluk en hij ging dood.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Complainers moet je altijd direct uitschelden...
Ik zeg er vrijwel altijd sorry bij....
En als iemand mij TK't en hij zegt sorry zeg ik altijd you're welcome, soms ook wel eens "great shot"
per game maak ik denk ik wel 5 team kills door airstrike en granaten... gebeurd iedereen welleens hoor... ik heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had net weer een complainter hoor, hij staat voor een allie, en ik sta achter hem, ik schiet op die allie en dan beweegt hij een stukje naar rechts, en daardoor raak ik hem perongeluk en hij ging dood.
dus hij gelijk complainten enzo![]()
ik heb hem maar 2 keer ge teamkilled voordat ik weg ging![]()
zegt hij tegen mij "n00b" terwijl zijn naam ETplayer is![]()
ik kom je wel een keertje lynchenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Ik vraag me af welke FOK!kers 's avonds rondhangen op tiscali-servers.
Eigenlijk is dit dus gewoon een tvp.
http://enemy-territory.4p(...)php?name=Nick_Colorsquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef ramsesii het volgende:
hoe kan je je naam in verschillende kleuren zetten ?
Wat dacht je van minecomplainersquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
[..]
inderdaad, ze zijn zelf zo dom dat ze op een granaat gaan staan, e door een airstrike heenlopen![]()
Jij speelt alleen maar met Googlequote:Op donderdag 6 mei 2004 08:59 schreef nexhil het volgende:
ik speel onder GOOGLE of PLONEZ [NL} of onder NEXHIL [NL]
ook meestal op de tiscali servers
Bedankt voor de linkquote:
jammer dat er heel weinig servers zijn waarbij je word gekicked als je complaintquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme er zitten soms idd ook wel een stel n00bs op
Loop ik een beetje te knallen... Fette rush van die moffen. Knal ik per ongeluk 2 teammates neer...
Direct 2 complains aan mijn reet![]()
Mag wel, als ze maar misschieten...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:46 schreef capibar het volgende:
en weet je wat ook erg is? van die noobs die op je gaan schieten om je aandacht te trekken![]()
ik had dus net dat iemand me schoot tot ik 10 hp had ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mag wel, als ze maar misschieten...
ik heb ET pro al geinstalleertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:14 schreef Shakes het volgende:
Speel eens op goede servers...
ETpro installen (http://bani.anime.net/etpro) en ASE gebruiken om servers te kijken (http://www.updsoft.com/eye) en dan filteren op etpro.
sssssssssstquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:45 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Jij speelt alleen maar met Google.
Dat is idd lame.... of je bent samen met een engineer bij de anti tank guns plaats je beiden een dynamiet... jij had em eerder ge-armed... gaat die homo de jouwne defusenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:28 schreef 61neorej het volgende:
Pas was ik covert ops, schiet ik een axis neer, wil ik zijn uniform aantrekken, komt er zo'n andere covert op van me eigen team, schiet die mij neer en trekt die zelf dat uniform aan.
Als ze dat doen knal ik ze altijd overhoop...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
Dat is idd lame.... of je bent samen met een engineer bij de anti tank guns plaats je beiden een dynamiet... jij had em eerder ge-armed... gaat die homo de jouwne defusenzodat hij de xp krijgt
ik tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik blijf er altijd bij totdat ie ontploft....
wat houdt die time scale in?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:45 schreef Shakes het volgende:
^1*^7BiO^1* ^4Clanserver ^7- ^4www.fpsclanservers.net|39ms|212.13.197.137:27964
Ga daar maar eens spelen. Enigste beetje fatsoenlijk public. Joinen, maar je moet wel wachten er plaats komt -> wat helpt is console open (~) en dan /timescale 100 intoetsen.
dat is tegen een fatsoenlijk team ook de enige manier om FD te winnen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:09 schreef 61neorej het volgende:
Gister fueldump in 3 minuten uitgespeeld, samenwerking was echt![]()
Ik was covert op, waren 3 engineers en 1 field ops en medic, begin van map tank in 1 keer naar de brug gereden om die tunnel kapot te schieten, 2 engineers brug gebouwd, tank erover, rest team andere kant van brug voor afleiding gezorgd 1 engineer tunnel in, ik was covert op axis-uniform aangetrokken en naar fuel dump, egineer mee en fuel dump opgeblazen![]()
![]()
![]()
Zo heb ik (engineer) hem laatst samen met een c ops ook gewonnen... Pakweg 8 man met die tank aan de klooi... Die gate openknallen... Snel doorsjouwen... c ops deurtje opendoen en hoppa opblazen die zooiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:09 schreef 61neorej het volgende:
Gister fueldump in 3 minuten uitgespeeld, samenwerking was echt![]()
Ik was covert op, waren 3 engineers en 1 field ops en medic, begin van map tank in 1 keer naar de brug gereden om die tunnel kapot te schieten, 2 engineers brug gebouwd, tank erover, rest team andere kant van brug voor afleiding gezorgd 1 engineer tunnel in, ik was covert op axis-uniform aangetrokken en naar fuel dump, egineer mee en fuel dump opgeblazen![]()
![]()
![]()
ik denk niet dat er officiele add-ons komen voor dit spel, het is al gratis te downloade, dus waarom zouden ze add-ons gaan makenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:45 schreef nexhil het volgende:
is er trouwens iets bekend over officieele add-ons ofzo?
het begint een beetje saai te worden.
alleen wel jammer dat die neergeschoten soldaten een onregelmatige stoelgang eraan overhouden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een geil spel is dit toch!
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:20 schreef capibar het volgende:
ik zat net op een vage server! als je shit intikte ontplofte je automatisch
en er stonden 4 sterretjes ipv shit.
Dan connect je vaker naar een server dus als een server vol is probeer je vaker binnen te komen. Met timescale 100 dus 100x zo vaak dus de kans wordt groter dat je erinkomt als er een plek vrij is. ET geeft de plek een de eerste die weer probeert de server binnen te komen - welk awaiting challenge # je hebt maakt niet uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:56 schreef nexhil het volgende:
[..]
wat houdt die time scale in?
Dat heb ik een keer gehad toen ik het woord kanker gebruikte.... toen was ik nog linkerquote:Op zondag 9 mei 2004 23:20 schreef capibar het volgende:
ik zat net op een vage server! als je shit intikte ontplofte je automatisch
en er stonden 4 sterretjes ipv shit.
ok thanxquote:Op maandag 10 mei 2004 10:13 schreef Shakes het volgende:
[..]
Dan connect je vaker naar een server dus als een server vol is probeer je vaker binnen te komen. Met timescale 100 dus 100x zo vaak dus de kans wordt groter dat je erinkomt als er een plek vrij is. ET geeft de plek een de eerste die weer probeert de server binnen te komen - welk awaiting challenge # je hebt maakt niet uit.
om het langer speelbaar te houden...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk niet dat er officiele add-ons komen voor dit spel, het is al gratis te downloade, dus waarom zouden ze add-ons gaan maken![]()
het stond ergens bij die berichten die je van de server krijgtquote:Op maandag 10 mei 2004 10:15 schreef nexhil het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad toen ik het woord kanker gebruikte.... toen was ik nog linker
maar tegenwoordig weet ik mezelf goed te beheersen als ik bovenaan sta![]()
doe je dan ook damage aan andere spelers?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:34 schreef capibar het volgende:
[..]
het stond ergens bij die berichten die je van de server krijgt
"swearwords are autogib" dus ik wou even testen wat autogib was, en ik ontpofte gelijk
ik was daar echt verslaafd aan![]()
palastina stylequote:Op maandag 10 mei 2004 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
doe je dan ook damage aan andere spelers?
dan is het nog bruikbaar ook!
nee, er komt geen echte ontploffing, maar je spat gewoon uit elkaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
doe je dan ook damage aan andere spelers?
dan is het nog bruikbaar ook!
dat doe ik vaak, als ik bijna dood ben in een kansloos gevecht tegen meerdere tegenstanders, gooi ik er een granaat ertussen, een paar van hun dood met wat geluk en zelfmoord zodat hun geen punten krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:25 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, er komt geen echte ontploffing, maar je spat gewoon uit elkaar.
wat je wel kan doen is een granaat heel lang vast houden en dan naar iemand toe rennen zodat de granaat in je hand ontploft![]()
ik hou hem gewoon in mijn hand en ren ertussenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef 61neorej het volgende:
[..]
dat doe ik vaak, als ik bijna dood ben in een kansloos gevecht tegen meerdere tegenstanders, gooi ik er een granaat ertussen, een paar van hun dood met wat geluk en zelfmoord zodat hun geen punten krijgen![]()
als je een airstrike ziet moet je gewoon wegrennen, als je dan blijft staan is het je eigen domme scguld.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:01 schreef Jornjur het volgende:
hmm dat zijn jullie dus :S
ik wil ff mijn frustatie kwijt over et.
heb hier gelezen van mensen die het niet echt kunnen waarderen als ze een compain krijgen omdat ze iemand met een airstrike of att. geraakt hebben.
nou ik kan je uit ervaring vertellen dat wanneer je als een soort mean killing machine lekker aan het raggen bent en echt veel frags scoort en vervolgens door een teamgenoot die lekker veilig van afstand een of andere airstrike of att gooit en jou vervolgens hiermee teamkilled echt ZEER K*T is. bij een keer doe ik niets maar vanaf de eerste keer compain ik iedereen die mij teamkilled met afstand wapens.
nu we het toch over field ops hebben wat zijn volgens jullie de beste/slechtste persoonlijkheden van ET. ik zal twee lijstjes maken eentje wanneer je wil XP whore (=triest) of wanneer je het level wil winnen.
XP whoring:
1 medic
2 covert ops
3 engi
4 soldier + rocket
5 field ops
voor teamplay:
1 engineer
2 medic
3 field ops
4 covert ops
5 soldier + wat dan ook alleen wanneer je als team vast zit of wanneer de stress hoog is kan een mg of een flametrower acceptabel zijn verder (n)
nog maar lijstje nu ik lekker bezig ben:
Meest gehaate persoonlijkheid:
1 Field ops
2 Soldier + rocket
3 Soldier + morter
4 Medic (XP whorende)
Oja Ik speel onder de naam: Apophis
Airstrike hoort er ook bij, ja het is soms irritant als je gekilld word, maar je ziet een airstrike al ruim van te voren aankomen door de rook die ervan af komt, en je kunt redelijk/goed voorspellen welke kant de explosie vandaan komt want je ziet meestal wel waar die vandaan komt en de explosie maakt dan een hoek van 90 graden met de gooier.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:01 schreef Jornjur het volgende:
hmm dat zijn jullie dus :S
ik wil ff mijn frustatie kwijt over et.
heb hier gelezen van mensen die het niet echt kunnen waarderen als ze een compain krijgen omdat ze iemand met een airstrike of att. geraakt hebben.
nou ik kan je uit ervaring vertellen dat wanneer je als een soort mean killing machine lekker aan het raggen bent en echt veel frags scoort en vervolgens door een teamgenoot die lekker veilig van afstand een of andere airstrike of att gooit en jou vervolgens hiermee teamkilled echt ZEER K*T is. bij een keer doe ik niets maar vanaf de eerste keer compain ik iedereen die mij teamkilled met afstand wapens.
waar je het meest xp kan halen vind ik erg afhankelijk van de level.quote:nu we het toch over field ops hebben wat zijn volgens jullie de beste/slechtste persoonlijkheden van ET. ik zal twee lijstjes maken eentje wanneer je wil XP whore (=triest) of wanneer je het level wil winnen.
XP whoring:
1 medic
2 covert ops
3 engi
4 soldier + rocket
5 field ops
elke soort is nodig voor een goede teamplay denk ik.quote:voor teamplay:
1 engineer
2 medic
3 field ops
4 covert ops
5 soldier + wat dan ook alleen wanneer je als team vast zit of wanneer de stress hoog is kan een mg of een flametrower acceptabel zijn verder (n)
spwankillers haat ik verder zijn sommige dingen irritant maar ze horen erbijquote:nog maar lijstje nu ik lekker bezig ben:
Meest gehaate persoonlijkheid:
1 Field ops
2 Soldier + rocket
3 Soldier + morter
4 Medic (XP whorende)
dat is wel mooi maar niet altijd haalbaarquote:Op maandag 10 mei 2004 16:12 schreef capibar het volgende:
[..]
als je een airstrike ziet moet je gewoon wegrennen, als je dan blijft staan is het je eigen domme scguld.
net als airsupport, dan moet je gewoon gaan schuilen.
rennen is helemaal niet dood, ren gewoon naar een murtje toequote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef Jornjur het volgende:
[..]
dat is wel mooi maar niet altijd haalbaaren rennen = dood
bij een airstrike gooi je een granaat waar gekleurt rook uitkomt, waarna er een rij van ontploffingen komt, 1keer.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef 61neorej het volgende:
Wat is het verschil tussen airstrike en airsupport?
Nooit geweten dat dat ook konquote:Op maandag 10 mei 2004 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
bij een airstrike gooi je een granaat waar gekleurt rook uitkomt, waarna er een rij van ontploffingen komt, 1keer.
bij airsupport kijk je door je verrekijker en klik je op de firebutton op de plaats waar je airsupport wilt, dat duurt wat langer en de ontploffingen zijn een paar seconden na elkaar op willekeurige plaatsen.
nummertje 5 is airstrike.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:12 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat ook kon![]()
en dat doe je met field op met dat ding waar mee je airstrike gooit?
triest?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:09 schreef Jornjur het volgende:
in mijn mening allebij beeje triest:N
op een sniper kan ik niet timen, het airstrike wel, om bijvoorbeeld beach over te rennen richting de deur net na een strike!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:29 schreef Jornjur het volgende:
een paar snipers doen dan ook best de trick en hoeveel open vlaktes heb je met et? volgens mij alleen maar in beach en in railgun
64 mensen is ook gewoon veel te veel voor de standaard ET maps...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Jornjur het volgende:
het is iid 'soms" best handig maar dit komt niet zo veel voor. moet je voor de grap eens in een nexus server met 64 mensen gaan. dan kan je geen stap lopen of je krijgt airstrike of airsupport op je harses van of de vijand of je matendan blijf ik wel in de tunnels
zo werkt dat gewoon, dan moet je wat rusterige servers uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Jornjur het volgende:
het is iid 'soms" best handig maar dit komt niet zo veel voor. moet je voor de grap eens in een nexus server met 64 mensen gaan. dan kan je geen stap lopen of je krijgt airstrike of airsupport op je harses van of de vijand of je matendan blijf ik wel in de tunnels
64 is ook te drukquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Jornjur het volgende:
dan wordt het sneller een brute force spel dan echt tactiek!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:
64 is best wel te doen hoor
Om het spel speelbaar te houden is voor mij 32 de max.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:
geloof me, 64 is echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:
Dat bedoel ik. Medic BMWM3 staat voor u gereedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Om het spel speelbaar te houden is voor mij 32 de max.
maar xp whoren met een medic is op een 64-server lachuh![]()
Goeie guide zekerquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:29 schreef Jornjur het volgende:
tja beeje reclame mag van mij wel end ie guide is echt goed.
als je uitlegt wat het is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef BMWM3 het volgende:
Wie gaan er vandaag allemaal spelen?
En kunnen we geen "irc.wet" opzetten?
meldt !!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef BMWM3 het volgende:
dat klinkt goed. kan je niet een snelle fok server op zetten met die beperkingenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:33 schreef k3ll het volgende:
32 man is leuk, opzich genoeg van alles en net niet teveel. Ik heb tijd zelf een server gehost voor 24 man geloof ik. Had de airstrikes en panzer etc wel beperkt. Scheelt iig hoop complain etc.
irc is een soort chatprogramma. Alleen dan over dit spelletje!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:44 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
als je uitlegt wat het is?
sorry dat ik je niet heb laten weten dat ik uit je clan was, maar mijn computer trekt het niet (het spel that is) dus niet echt 'clanwaardig' zeg maar
dan download je mirc ffquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef ramsesii het volgende:
[..]
meldt !!
ik heb geen irc
Ik kan zodra ik 'thuis' kom, zit op kamers, wel ff inloggen op me bak denk ik. Weet niet of ik de files nog heb anders zal ik die ff meoten downloaden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:57 schreef Jornjur het volgende:
[..]
dat klinkt goed. kan je niet een snelle fok server op zetten met die beperkingen
irc.fok.nlquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef BMWM3 het volgende:
gemiddeld 3!quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:10 schreef Jornjur het volgende:
het valt beeje stil hier. Hoeveel mensen waren er op de #fokclan channel??
sommige servers runnen ET pro, als het goed is ging hij bij het connecten wat downloaden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:38 schreef 61neorej het volgende:
gister zat ik echt op vage server,
het was al vaag omdat ik ineens een menu had met et pro
en er waren heel weinig servers
dus toen joinde ik maar gewoon een server, en daar was de zwaartekracht uitgeschakeld ofzo.
je kon echt heel hoog springen, bij fueldump kon je over die rivier heen springen, en bij beach hoefde je die ramp niet te bouwen want je kon gewoon zonder die ramp naar boven springen,
en als je goed geraakt werd door een kogel, vloog je zo ongeveer de hele map over tegen de bovenkant van de bergen aan enzo![]()
Waarschijnlijk is dat filmpje van die trick jumps ook zo gemaakt
Nee maar in het hoofdmenu als je opstart gelijk stond al van et pro ineensquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:55 schreef capibar het volgende:
[..]
sommige servers runnen ET pro, als het goed is ging hij bij het connecten wat downloaden.
en dat 2e kan elke server gewoon aanzetten, ik had dat ook een keer maar dan alleen bij de warmup.
Dan heb je het bestandje misschien al eerder gedownload...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Nee maar in het hoofdmenu als je opstart gelijk stond al van et pro ineens
en vandaag was het weer weg, maar ik heb nog wel heel weinig servers in me list, hebben jullie dat ook?
zo is dat.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan heb je het bestandje misschien al eerder gedownload...
Ik heb hem ook, het hangt er gewoon vanaf wat voor server je joined...
Hmmmm... Ja heb ik ook....quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef 61neorej het volgende:
hebben jullie ook maar een hele korte serverlist?
en dat alle servers zo'n beetje geen zwaartekracht hebben?
dat is niet leuk zonder zwaartekracht
degene die aan het spelen zijn kunnen dit niet lezenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:21 schreef Droopie het volgende:
Zijn er fokkers aan het spelen en zoja waar
Welke server hoe laat precies ga jij?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Vanavond weer
weet je nog een leuke server?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:23 schreef Roellio het volgende:
ik doe misschien wel even een potje mee, vanavond.
XP save is sufquote:Op maandag 17 mei 2004 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet je nog een leuke server?
met:ETpro 3
Save XP per campaign
alleen de 6 originele maps, geen 300mb download aan vage maps
Punkbuster
over 6 maps ofzo niet..quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
XP save is suf![]()
Niet met je eensquote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
XP save is suf![]()
het duurt iets van 4 uur voordat je al die sterrebalken vol hebt, en ik wil gewoon af en toe een uurtje spelen, jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehoudenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Ja tis wel leuk om uiteindelijk generaal te worden, dan moet je alles 4 sterren vol hebben. Met flak jack, enemy recognition, mine sight en een panzer + Mp40, adrenaline en akimbo!!! Errug vet, maar tis wel zo eerlijk om af en toe de XP te resetten.....
Dat is wat je krijgt als je alle engineers skills vol hebt. Dan krijg je een soort kogelvrijvest tegen explosies. Die doen dan slechts de helft van de normale schade, erg handig tegen granaten, rifle grenades, mines artillery en airstrikes. Ze doen nog wel pijn, maar direct dood ga je er niet meer van.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:35 schreef Roellio het volgende:
wat is flack jack?
Ah, dat heb ik wel vaak gehad maar wist niet hoe 't heette. Overigens ga je dan meestal nog de pijp uit doordat je 20 meter door de lucht vliegt met weinig HP.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is wat je krijgt als je alle engineers skills vol hebt. Dan krijg je een soort kogelvrijvest tegen explosies. Die doen dan slechts de helft van de normale schade, erg handig tegen granaten, rifle grenades, mines artillery en airstrikes. Ze doen nog wel pijn, maar direct dood ga je er niet meer van.
bron??? en nieuw deeel van ET of van RTCW en moet ej ervoor betalen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:00 schreef BMWM3 het volgende:
De laatste tijd, speel ik het niet meerWanneer komt er een nieuw deel aan
Dat hoop ik. Nog nergens bekend, ik wil wel dat er na 2 jaar weer een nieuwe aan komt. Snappie?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:28 schreef Jornjur het volgende:
[..]
bron??? en nieuw deeel van ET of van RTCW en moet ej ervoor betalen?
of over de oasis wall als je echt veel geluk hebt met een beroerd geplaatste mijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik wel vaak gehad maar wist niet hoe 't heette. Overigens ga je dan meestal nog de pijp uit doordat je 20 meter door de lucht vliegt met weinig HP.
dat vraagt hij juistquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:28 schreef Jornjur het volgende:
[..]
bron??? en nieuw deeel van ET of van RTCW en moet ej ervoor betalen?
4 uur?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef capibar het volgende:
[..]
het duurt iets van 4 uur voordat je al die sterrebalken vol hebt, en ik wil gewoon af en toe een uurtje spelen, jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden![]()
ik stop meestal na 2 uur, en dan heb ik er 3 ofzo, bij sommige 2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:25 schreef nexhil het volgende:
[..]
4 uur?![]()
![]()
![]()
![]()
temple is tof he!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:51 schreef Roellio het volgende:
Ligt eraan welk level. Bij Temple2 (geen officieel level) kan ik soms wel 4 sterren engineering hebben in 1 map.
gewoon met teamchat, die staat onder y.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:18 schreef bramos-elvis het volgende:
hey,
Ik heb het sinds vorige week ook maar gedownload. Vind het een leuke game, maar, kan je eigenlijk communiceren met je teamgenoten om een soort strategie uit te denken om de missie te voltooien! Als je bijvoorbeeld als amerikaan van het strand afkomt, wat dan, je kan je missie niet alleen voltooien?
En zijn er nog meer servers dan die bij het openen van het spel staan...en hoe kan je die openen.
gr. Bramos
ik ben even de naam vergeten... ammo depot dacht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef 61neorej het volgende:
Ik had net een server daar was fuel dump zonder sneeuw
was wel grappig
Neej naam was gewoon fuel dump, en verder was de map ook precies het zelfde, enige verschil was: sneeuw wegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben even de naam vergeten... ammo depot dacht ik.
"fuel dump -spring offensive" heet die mapquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Neej naam was gewoon fuel dump, en verder was de map ook precies het zelfde, enige verschil was: sneeuw weg
ik heb hem ook gespeeld, en bij mij heette hij niet spring offensive, dat weet ik 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"fuel dump -spring offensive" heet die map
http://blitzkriegdesigns.tripod.com/quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hem ook gespeeld, en bij mij heette hij niet spring offensive, dat weet ik 100% zeker.
misschien hebben ze de eerdere versie een andere naam gegeven ofzoquote:Op zondag 23 mei 2004 15:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://blitzkriegdesigns.tripod.com/
en hier toch ook echt wel.
alle 30 sterren na 3 maps ?? ik mag blij zijn dat ik na 3 maps 20 sterren heb.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:21 schreef nexhil het volgende:
na 3 mappen heb ik altijd alle sterren vol soms na 2 al... ligt eraan hoelang de velden duren
ik ben meestal engineer of cov ops
was jij dat gister?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef Jornjur het volgende:
hij bedoelt 3 verschillende specialiteiten vol niet allemaal
jah dat was ik..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
was jij dat gister?
respect man, 4 sterren light weapons na 1 keer Railgun
oooowwww..... dat lukt wel...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef Jornjur het volgende:
hij bedoelt 3 verschillende specialiteiten vol niet allemaal
medic en field ops heb je het minst aan. Misschien moet ik mijn volgorde aanpassen naar engineer, heavyweapons en covert.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef Jornjur het volgende:
bha. ga gewoon voor medic voor light en medic vol dan voor engi en covert als je dan nog tijd hebt ka je voor soldier gaan
Als er een goede medic heb je er juist heel veel aan.... En engineer is in combinatie met een goede medic dubbel zoveel waard!! Als een medic samen met een c ops en een engineer doorlopen bij bv. de fueldump heel veel kans dat je het level wint... Dan moet de medic wel reviven en niet alleen voor zijn eigen haggie gaan!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:34 schreef ramsesii het volgende:
[..]
medic en field ops heb je het minst aan. Misschien moet ik mijn volgorde aanpassen naar engineer, heavyweapons en covert.
Voor de ammo zijn die idd behoorlijk handig, ook omdat je als medic al niet zoveel meekrijgt...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:46 schreef Jornjur het volgende:
field op = triestalleen handig om eentje te hebben die het respan punt verdedigd en meteen wat ammo neergooid want daar zit ik altijd zonder
Fieldops zijn juist rete handig voor de ammo en airstrikes! Je hebt er altijd minstens 1 nodig in je team. weet je wat pas triest is? XP whores! en mensen die niet aan teamplay doen en helemaal als ze expres gaan teamkillen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:46 schreef Jornjur het volgende:
field op = triestalleen handig om eentje te hebben die het respan punt verdedigd en meteen wat ammo neergooid want daar zit ik altijd zonder
een fieldop is ook geen probleem dat komt pas wanneer er meer zijn en de rest vriend of vijand geen stap meer kan lopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Fieldops zijn juist rete handig voor de ammo en airstrikes! Je hebt er altijd minstens 1 nodig in je team. weet je wat pas triest is? XP whores! en mensen die niet aan teamplay doen en helemaal als ze expres gaan teamkillen!
gister ff gespeeld, wat een bolus server!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:09 schreef Zwansen het volgende:
212.96.166.10:27960 was ok maar die werkt niet meer... Beetje jammer!
Heb je andere alternatieven dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gister ff gespeeld, wat een bolus server!
Een serverlist vol mên...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je andere alternatieven dan?
62 is toch prima!?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een serverlist vol mên...
Ook dat!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
62 is toch prima!?
62.212.73.195 meestal, en als daar niets is of een te beroerd niveau, gewoon random een server van de lijst die 3/4 vol zit..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef Maud_Dib het volgende:
PP, op welke servers ben jij het meeste te vinden?
"You've got it, mên"quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef Bonobo11 het volgende:
v57![]()
Atta way baby !quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"You've got it, mên"
kijk, vrouwen die ET-en, das nou tofquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:36 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Atta way baby !.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kijk, vrouwen die ET-en, das nou tof
Fok!BonoboNLquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]. Ik ben verslaafd
.
.
[afbeelding]
[Fok!] SWquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]. Ik ben verslaafd
.
.
[afbeelding]
[Fok!]PPquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[Fok!] SW
Soms ook iets onder mêb...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[Fok!]PP
meestal iets boven [Fok!]SW terug te vinden in de listings...
ja, als ik 10 minuten later binnenkom op de server ofzo..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Soms ook iets onder mêb...
Beetje mines neergooien, no sweat!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:44 schreef Mastermaus het volgende:
[OT]Mausay
vinden jullie het ook zo kut bij ETpro dat bij seawall battery de achterdeur opgeblazen ken worden?
Ooit, niet vandaag, moet zo weg. Maandag ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:53 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Challenge me, cowboy!!![]()
sure....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ooit, niet vandaag, moet zo weg. Maandag ofzo.
Sommige mensen hebben een sociaal leven in het weekend, IT-nerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
sure....
[afbeelding]
Poooook, pok, pok, pok!!!
Whooooo, we gaan het persoonlijk opvatten.....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een sociaal leven in het weekend, IT-nerd.![]()
Kan niet altijd hoor, de serveradmin kan nu die optie aanzetten. Wat ik erg vet vind van ET3 is bij pro dat je Hitsounds aan kan zetten. Kun je ook door rook schieten etc, en horen of je iemand raakt!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:44 schreef Mastermaus het volgende:
[OT]Mausay
vinden jullie het ook zo kut bij ETpro dat bij seawall battery de achterdeur opgeblazen ken worden?
Ja dat is erg handig vind ik, dat geluidje als je met een mes moord/vermoord word is lolquote:Op zondag 13 juni 2004 15:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kan niet altijd hoor, de serveradmin kan nu die optie aanzetten. Wat ik erg vet vind van ET3 is bij pro dat je Hitsounds aan kan zetten. Kun je ook door rook schieten etc, en horen of je iemand raakt!
Ja een of ander geitje wat geslacht wordt, mehhhehehequote:Op zondag 13 juni 2004 16:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
dat geluidje als je met een mes moord/vermoord word is lol
Jeroen | TDF
Dat gniffel-geitje-lachje iddequote:Op zondag 13 juni 2004 16:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja dat is erg handig vind ik, dat geluidje als je met een mes moord/vermoord word is lol
Jeroen | TDF
Je hoort of je raak schiet, da's bij vette smoke wel handigquote:Op zondag 13 juni 2004 21:18 schreef Mastermaus het volgende:
ook door rook schieten? kon dat eerst niet dan ? heheh
Wat is je nick? Ik kom daar ook vaakquote:Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef Shakes het volgende:
Ik heb CoD heel ff gespeeld en naar mijn mening gaat het veel slomer en is de gameplay heel andersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:02 schreef kless het volgende:
ik vind het opzich best veel op CoD lijken.
probeer anders /pb_security 0 in je console te typenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:14 schreef Seal_force het volgende:
Heb hier een fout hoe kan je dat oplossen??
Doen het niet goed foto's
Hij woord gekick door punkbuster hoe kan je dit stoppen?
Antwoorden die ik vond :quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:41 schreef Goldboy het volgende:
Bij mij wil ie maar niet werken
De fout message komt hier op neer:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Hij is natuurlijk wat langer maar die zal'k hier niet helemaal posten.. iemand ideen?
(Ok misschien foute forum maargoed..)
quote:A clan mate of mine =[VK]=SH4DE had this same problem to. So offcource I said to install the latest drivers for his video card. But this did not help so I didn't know how to help him further. Then he told me he fixed it. This is how he did it:
Go to control-panel>display>settings>advanced>performance. Then turn the Hardware acceleration to full. I have tested it and it really causes it. If it’s already turned to full then this will not be the answer.
I use WinXP Dutch version so it might be different in your language or system. Seek your windows help file then about Hardware acceleration.
Bronquote:Could not load OpenGL subsystem
Check to make sure you have a supported 3D video card to play the game. Return to Castle Wolfenstein requires that you have one of the supported 3D cards to play the game. A list of the supported chipsets is listed in the minimum system requirements.
Your video graphics card must have 100% OpenGL support and at least 16 MB of memory.
To test whether your card is 100% OpenGL compliant, click here and download the open gl extensions viewer for your version of windows. Run the standard base install and check that your video card is 100% compatible. If it isn't - you need a new video card or video driver!
Make sure you have the latest video and sound card drivers from the manufacturers' websites.
Windows XP Users:
Please note that the default drivers that come with Windows XP are NOT OpenGL compatible. You will need to go to the video card or video chip manufacturer and obtain the latest Windows XP compatible drivers with OpenGL support. This is especially true for ATi and nVidia based video cards.
All Users:
Contact the company that made your computer, and look on their website for updated video / graphic drivers. If you know who manufactured your video graphic card, look up their name on the internet, and download the latest drivers for your video graphic card.
Ik gebruik Pathfinder. Ik heb de Tiscali en skynet servers ook bij ET in mijn favorieten gezet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:58 schreef bramos-elvis het volgende:
Hoe kan je aan die andere servers meedoen?
Ik start altijd gewoon WET op en dan naar play game, je krijg dan een lijst met servers waarbij je je kan aansluiten! Maar als ik deze topic doorlees zitten hier geen fokkers!
geen etpro 3 in iedergeval (jammer genoeg niet )quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
zal ook is op tis 1 gaan...dat is etpro toch wel he?
Kan niet op etmain schieten man...das heel anders en je hebt geen hitsounds
Tiscali = ETmainquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
zal ook is op tis 1 gaan...dat is etpro toch wel he?
Kan niet op etmain schieten man...das heel anders en je hebt geen hitsounds
XP save, dat vind ik het lameste wat eris.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:14 schreef sebabje het volgende:
nick in ET: [DEF]Sebab
zit meestal in XP save servers
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:30 schreef T1andonly het volgende:
[..]
XP save, dat vind ik het lameste wat eris.
En daarbij je XP zit vrij snel vol
zelfde hier. Welke server zit je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:44 schreef sebabje het volgende:
oh er valt vast wel een server te regelen
gaat over een private server waar we met fokkers onder elkaar wat kunnen warrenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:10 schreef Internationalist het volgende:
[..]
zelfde hier. Welke server zit je?
je moet dan gewoon opnieuw joinen dan kun je er gewoon inquote:Op zondag 18 juli 2004 19:32 schreef R_B het volgende:
gister gedownload en gespeeld..
en nu weet ik weer waarom ik het bijna niet speelde..
omdat het joinen gigantisch lang duurt..en omdat het 3 van de 4 keer fout gaat....
-Low pings only...af en toe krijg je die wel af en toe niet..(terwijl mijn ping super laag was)
-Server disconnected for unknown reason...juk..
Levi mijn heldquote:Op maandag 19 juli 2004 02:29 schreef wingslevi het volgende:
to all: ananas is lief!
whoei!! love you!!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Levi mijn held![]()
Vergeleken met jou is iedereen naabquote:Op maandag 19 juli 2004 02:32 schreef wingslevi het volgende:
[..]
whoei!! love you!!![]()
ananas is wel naab trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |