coolquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:23 schreef iteejer het volgende:
Linkje zou ik even na moeten kijken, als dat uberhaupt bestaat.
Maar het gaat om het volgende: mensen zitten achter een tafeltje, met een drukknop er op. Ze kijken naar een schemr, en krijgen de instructie op die knop te drukken als er op dat scherm bv een banaan wordt geprojecteerd. In alle andere gevallen niet.
Nu blijkt dat in veel gevallen men een fractie van een seconde eerder op die knop drukt, dan dat het plaatje zichtbaar is.
Dit kwam des te scherper naar voren in een situatie waarin ze een kleine maar hinderlijke stroomstoot toegediend kregen, als ze na het zien van die banaan niet binnen 0,3 seconden op die knop drukten.
Dit laatste hoorde niet bij het officiele protocol, was een prive-experiment waarbij alleen onderzoekers zelf betrokken waren. Voor een dergelijke opzet zou je nu nl de middelen niet meer los krijgen
Anyway, het is dus een zeer bescheiden vorm van paranormaliteit. Maar desalniettemin..
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef livEliveD het volgende:LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway back to the subject.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik heb hier geen grote kussensquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ga je bij hun ook verstikking toepassen, waarna ze je gewillig zullen gehoorzamen?
Ja ja ja!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef livEliveD het volgende:
Soms grijpt iets je. En af en toe is een kleine verandering prettig.
Hmmm...quote:Dat verhaal van die film stelt niet veel voor. Iemand (The Bride) wordt neergeknald door Bill maar overleeft het en gaat op wraak uit. En daar kun je 4 uur film (is verdeeld over 2 delen) van maken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehequote:Anyway back to the subject.![]()
Interessant. In de gaten houden dit. Ik ben wel benieuwd naar de resultaten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:23 schreef iteejer het volgende:
Test uitleg
Kun je boodschappen doen dan??quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:32 schreef qu63 het volgende:
iemand nog een leuk/makkelijk recept voor 4 personen??
het moet om half 6 klaar zijn..
is volgens mij nog op te zoeken hoor: http://www.discoveryeurope.comquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Interessant. In de gaten houden dit. Ik ben wel benieuwd naar de resultaten.![]()
Ik zag wel een keer op Discovery over een test waarbij je foto's te zien kreeg en hierbij meten ze de emotie die je had bij die foto. Bv een appel zien was neutraal en een dood iemand zien was afkeer etc.
Het leek er hierbij op dat de emotie al onstond (althans de hersenactiviteit daarvan) voordat de foto in beeld kwam. Alsof je informatie te vroeg binnen kreeg![]()
Ik heb helaas de aflevering niet opgenomen om te kijken wat de conclusies nu precies waren.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:30 schreef MUUS het volgende:
Nieuw icon voor iteejer :
[afbeelding]
En check je mail ff..
als t goed is wel ja..quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:33 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Kun je boodschappen doen dan??
Ehh scrambled eggs?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:32 schreef qu63 het volgende:
Pasta all the way met droomvla als toetjequote:Op woensdag 5 mei 2004 16:32 schreef qu63 het volgende:
Daar hoef je geen nw account voor aan te maken, sweetyquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef psiii het volgende:
ja joh ik maak wel een nieuw account strax met zo'n icon enzo
Hmz! Wat ga je dan doen met ze?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef qu63 het volgende:
ik heb hier geen grote kussens
Hoezo? Is toch best ok.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef psiii het volgende:
ja maar psiii is toch een stomme nick
Ow?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef psiii het volgende:
ja maar psiii is toch een stomme nick
De combi!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:49 schreef qu63 het volgende:
heb net besloten dat het friet met sperziebonen wordt![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
De combi!De hoofdkronkel
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
De combi!De hoofdkronkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |