Ik zie geen verschilquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:51 schreef iteejer het volgende:
Klopt. Want zo kun je alles wel bewustwording noemen he
Het gaat hier om bewustwording van die 'andere' kant
Hey Qu en psiiiquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:05 schreef qu63 het volgende:![]()
Mogûh Middag!!
![]()
Tja, van allesquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:54 schreef The_Shining het volgende:
vertel dan ajb eens over die oude antieke boeken in je verzameling
*mist bedel smiley*
als je het hebt overquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:51 schreef iteejer het volgende:
Klopt. Want zo kun je alles wel bewustwording noemen he
Het gaat hier om bewustwording van die 'andere' kant
Kun je hier meer over vertellen? Linkje?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:10 schreef iteejer het volgende:
Behalve dan een prestigieus project waarmee men binnen 1 a twee jaar paranormaliteit hoopt aan te kunnen tonen in een test-situatie..
Ehh.. nou.. eigenlijk.. weet ik ook niet mee precies hoe dat zat destijds.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik zie geen verschil
het is meer dat ik nu pas weer thuis benquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:09 schreef psiii het volgende:
mooie tijd om uit je nest te komen he
wil ik ook wel weten ja..quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je hier meer over vertellen? Linkje?
interessantquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:10 schreef iteejer het volgende:
Tja, van alles
Als oudste een originele Principia van Newton, is wel een paar eeuwtjes oud. Latijn en perkament, ruikt heerlijkDan dingen als originele werken van Eliphas Levi, Blavatsky, Flammarion, Crowley. Plus nog een stel reprints van van alles en nog wat, zoals Wallis Budge. (Complete uitleg in twee boeken hoe je hieroglyphen kunt lezen bv, echt leuk
)
En verder hou ik het enigszins bij wat modern spul aangaat, boekjes etc, maar ook interne stukken van Universiteit Gottingen, en Utrecht. Al gebeurt daar zoveel niet meer. Behalve dan een prestigieus project waarmee men binnen 1 a twee jaar paranormaliteit hoopt aan te kunnen tonen in een test-situatie..
Je kan nog i-netten!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef qu63 het volgende:
het is meer dat ik nu pas weer thuis ben
Ik had er vroeger een, gerelateerd aan het gooien met eieren door open slaapkamerramen. Dat hebben we nl echt al meerdere keren gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:09 schreef livEliveD het volgende:
Iteejer ff iets wat ik me afvroeg. Waarom heb jij eigenlijk geen avatar [afbeelding]
Die ging een pakje sigaretten halen en kwam niet meer terug.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:13 schreef qu63 het volgende:
waar is je oude icoon heen?
Ik had het over de discussie die we nu voeren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef iteejer het volgende:
Ehh.. nou.. eigenlijk.. weet ik ook niet mee precies hoe dat zat destijds.
Maar ik vond iig dat het meer R&P was dan Truth, dat weet ik nog wel.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:17 schreef livEliveD het volgende:
Die ging een pakje sigaretten halen en kwam niet meer terug.![]()
Wrom dan? Vtel anders in spoiler het verhaal v/d filmquote:Maar ff serieus. Zag gisteren Kill Bill 2 en dat wasdus deze week is voor mij Kill Bill thema week.
Nee, dat zou kennis kunnen zijn, vertrouwen op hetgeen iemand zegt of de kaart jou laat zien, maar niet het paaltje (bordje whatever) zien.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef The_Shining het volgende:
in je metafoor; met je auto tegen het betreffende paaltje rijden?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je kan nog i-netten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:16 schreef iteejer het volgende:
True True. Ik herken dan alleen "sneller" wie wat zegt in een topic. Sneller een overzicht zeg maar. Nu ben je gelukkig blauw dus dat valt ook op.(en de enige hier zonder dus das ook opvallend)quote:En nu hebbik nix. So what.
Pssst!! Je vgeet psiii!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:21 schreef livEliveD het volgende:
True True. Ik herken dan alleen "sneller" wie wat zegt in een topic. Sneller een overzicht zeg maar. Nu ben je gelukkig blauw dus dat valt ook op.(en de enige hier zonder dus das ook opvallend)
Linkje zou ik even na moeten kijken, als dat uberhaupt bestaat.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef livEliveD het volgende:
Kun je hier meer over vertellen? Linkje?
Soms grijpt iets je. En af en toe is een kleine verandering prettig.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wrom dan? Vtel anders in spoiler het verhaal v/d film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway back to the subject.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
Ga je bij hun ook verstikking toepassen, waarna ze je gewillig zullen gehoorzamen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:19 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
dr is nu ook niemand thuis.. komt dus nog wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |