Juist!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm. Ok wat denken jullie dan van het volgende?
Is het niet zo dat die boeken enzo je de ingredienten geven maar de interactie met anderen ervoor zorgt dat je die ingredienten gebruikt en verbindt tot (nieuwe) "wijsheid"![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:19 schreef livEliveD het volgende:
Mmmmm. Ok wat denken jullie dan van het volgende?
Is het niet zo dat die boeken enzo je de ingredienten geven maar de interactie met anderen ervoor zorgt dat je die ingredienten gebruikt en verbindt tot (nieuwe) "wijsheid"![]()
lurken = lui zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* iteejer meelurkt@ Geertje, RC en Iteejer. Eindelijk 's een discussie waarbij alle wijsheid al beschikbaar blijkt te zijn, hoef ik er niet meer naar te vissen
Lekker hoor, zo lurken
![]()
*kuch*quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Geertje, RC en Iteejer. Eindelijk 's een discussie waarbij alle wijsheid al beschikbaar blijkt te zijn, hoef ik er niet meer naar te vissen[/sub]
Werkelijk? Kan je wijsheid veranderen? Als het veranderlijk is, is het dan nog wijsheid?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:22 schreef The_Shining het volgende:
[..]
de taart die jij maakt met die ingredienten is het lekkerst om met zijn allen op te eten, of iedereen die taart lekker vind, tja smaken verschillen
En op basis van diegenen die de smaken niet lekker vinden maak je een nieuwe taart, ga je op zoek naar nieuwe ingredienten in de hoop je gasten te plezieren met een taart die ze wel lekker vinden
Gaan we nu ook al echte namen spammen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Pcies! Bovendien kun je ook nog 's de "verkeerde" verbanden leggen.
* Geartsjuh meelurkt@ Geertje, RC en Iteejer. Eindelijk 's een discussie waarbij alle wijsheid al beschikbaar blijkt te zijn, hoef ik er niet meer naar te vissen
Lekker hoor, zo lurken
![]()
Zolang-ie in je profiel staatquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al echte namen spammen?![]()
Ok bij mij is ie dan ook niet zo moeilijk..
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zolang-ie in je profiel staat. Da's bij mij ook zo, maar ik ben altijd RC
.
Ja jullie gaan zo snel, ineens ging jij ook allemaal interessante dingen zeggenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:
*kuch*![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Damn jij bent wakker vandaag!
Wijsheid is voor jou hetzelfde als bewustwording? Of heeft het met elkaar te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef iteejer het volgende:
Jullie hebben het steeds maar over vebrindingen leggen. Das heel leuk, ik zou haast zeggen, koop dan een puzzel![]()
Ik mis het concept 'bewustwording'.
Opgevat als een vertaling in concrete, zo je wil lineaire, termen vanuit een realiteit die anders gestructureerd is, niet in tijd uiteengetrokken.
Lurken = Uitgeput, doch tevreden zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:23 schreef iteejer het volgende:
lurken = lui zijn?
Nee ik heb het tegen mezelf dohquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]Heb je het soms tegen mij? Ik zou zomaar eens wat facilitaire diensten kunnen laten vallen de komende dagen
.
Bewustwording. Ik had er een heel topic over geopend dat je op slot gooide onder het mom van een mislukte (quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef iteejer het volgende:
Jullie hebben het steeds maar over vebrindingen leggen. Das heel leuk, ik zou haast zeggen, koop dan een puzzel![]()
Ik mis het concept 'bewustwording'.
Opgevat als een vertaling in concrete, zo je wil lineaire, termen vanuit een realiteit die anders gestructureerd is, niet in tijd uiteengetrokken.
Ah mooi zoquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee ik heb het tegen mezelf doh![]()
Benoemen of definiėren??quote:Definieer de facilitaire diensten?![]()
maar het leven is een (gratis) puzzel!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef iteejer het volgende:
Een vraag leidt tot een antwoord welke weer tot een nieuwe vraag leidt en een nieuw puzzelstukje, op een moment heb je er zoveel dat je een glimp van het totaalplaatje kan opvangen, bewustzijn volgtquote:Ik mis het concept 'bewustwording'.
in je metafoor; met je auto tegen het betreffende paaltje rijden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:25 schreef sweetgirly het volgende:
Kennis is weten hoe je ergens naar toe moet rijden ..
Wijsheid is weten waar de weg naar toe gaat en beseffen wat de weg is..
Daarbij..
Kennis is het benoemen van het bord waar je constant tegenaan loopt..
Wijsheid is de beseffenis ervan en het bord (h)erkennen en/of stukslaan (grof gezegd) ..
alohaquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:45 schreef FokCrash het volgende:
Aloha![]()
Eeeeej The_Shining..
is ut nog gelukt gisteren?![]()
Klopt. Want zo kun je alles wel bewustwording noemen hequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Bewustwording. Ik had er een heel topic over geopend dat je op slot gooide onder het mom van een mislukte () poging tot Mystiek...
![]()
![]()
Antwoorden waarop? Ik ben de draad in deze discussie cq woordenchaos eigenlijk een heel klein beetje kwijt..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen. Shining en Iteejer: ik wil nog steeds antwoorden
*stokje even doorgeeft aan RC*
later
vertel dan ajb eens over die oude antieke boeken in je verzamelingquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef iteejer het volgende:
Antwoorden waarop? Ik ben de draad in deze discussie cq woordenchaos eigenlijk een heel klein beetje kwijt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |