abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18893607
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 00:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

Oh btw - ik heb je openlijk gesteund!
goed zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18894004
feli DE
  woensdag 5 mei 2004 @ 02:24:21 #78
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18895254
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 00:17 schreef DarkElf het volgende:
goed zo
He hoest nu? Ben ik ff weg heb je ineens een blauw kleurtje.
Gefeli
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18895297
iedereen slaapt?
pi_18895319
heeft iemand nog foto's kunnen maken van de maansverduistering?
helaas hebben wolken hier weer alles verpest.
  woensdag 5 mei 2004 @ 02:32:09 #81
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18895348
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 02:27 schreef phèdre het volgende:
iedereen slaapt?
Niet iedereen
Sorry maar geen foto's van de maandsverduistering
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18895401
helaas.
ik ga in ieder geval slapen.

trusten.
pi_18895894
Lied van vandaag

Self Control by Laura Branigan

Oh, the night is my world
City light painted girl
In the day nothing matters
It's the night time that flatters
In the night, no control
Through the wall something's breaking
Wearing white as you're walkin'
Down the street of my soul

You take my self, you take my self control
You got me livin' only for the night
Before the morning comes, the story's told

Another night, another day goes by
I never stop myself to wonder why
You help me to forget to play my role

I, I live among the creatures of the night
I haven't got the will to try and fight
Against a new tomorrow, so I guess I'll just believe it
That tomorrow never comes

A safe night, I'm living in the forest of my dream
I know the night is not as it would seem
I must believe in something, so I'll make myself believe it
That this night will never go

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh

Oh, the night is my world
City light painted girl
In the day nothing matters
It's the night time that flatters

I, I live among the creatures of the night
I haven't got the will to try and fight
Against a new tomorrow, so I guess I'll just believe it
That tomorrow never knows

A safe night, I'm living in the forest of a dream
I know the night is not as it would seem
I must believe in something, so I'll make myself believe it
That this night will never go

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh
You take my self, you take my self control ...
  woensdag 5 mei 2004 @ 04:14:52 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18896045
Mooi liedje EGC

Er word gevraagd (zo begrijp ik het) om naast de tarot kaart van de dag het meer over Truth zaken te hebben hier? Heb je mss een ideetje wat we kunnen doen of kunnen bespreken hier? (Iets wat dus niet in een apart topic zou moeten)
Ik zag het altijd meer als een versterking van de band van de vaste truth mensen
pi_18896156
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 04:14 schreef livEliveD het volgende:
Mooi liedje EGC
Woeiiiiiiiiiiii Speciaal voor ons soort
quote:
Er wordt gevraagd (zo begrijp ik het) om naast de tarot kaart van de dag het meer over Truth zaken te hebben hier? Heb je mss een ideetje wat we kunnen doen of kunnen bespreken hier? (Iets wat dus niet in een apart topic zou moeten)
Truth: Wereld van dualiteit ontstijgen. Wereld van oordelen achter ons laten. Dus zelf niet oordelen. Ons niet laten beoordelen. Alles is goed. Alles dient een hoger doel. Juist die dingen die schijnbaar onzin lijken, leiden naar interessante nieuwe ideeën. Inspiratie, creativiteit, vrijheid, dingen die een ieder nodig heeft.
quote:
Ik zag het altijd meer als een versterking van de band van de vaste truth mensen
Ik ook! Door dit en irc en dit hebben wij al een meet gehad en zij nog niet... Zou dat het kunnen zijn?

Enne, ik ga nu echt alles afsluiten

pi_18897644
Undying - Doro Pesch

Lately I’ve been thinking
That forever is just a lie
‘Cause I’ve remembered all the pain I felt
When my only true love died
But last night I got the feeling
There was a spirit in the air
I lit a candle and I held my breath
I swear I saw you standing there
You spoke to me in whispers
And I melted at what I heard
There were echoes from the other side
In each and every word

[Chorus]
Said love is undying
True love never dies
We’ll meet up again
‘Cause love has no end
Love is undying
I’m so glad I saw you
I shivered inside
When you closed your eyes
But love is undying

And last night I dreamed a dream of you
Where you took me to the other side
You looked so happy, not a trace of tears
And I could not help but cry
You said I wasn’t ready
To tell my world goodbye
But you’d wait for me until the end of time
And forever is not a lie

[Chorus]
Love is undying
True love never dies
We’ll meet up again
‘Cause love has no end
No love is undying
I’m so glad I saw you
I shivered inside
When you said goodbye
But love is undying
Love is undying
Undying
Undying

[Chorus]
Love is undying
True love never dies
We’ll meet up again
‘Cause love has no end
No love is undying
I’m so glad I saw you
I shivered inside
When you said goodbye
But love is undying
Love is undying
There’s no denying
You’re heaven sent
You came and you went
But love is undying
Love is undying
Love is undying
Undying
Love is undying
Love is undying
pi_18897698
heb geluisterd Iteejer, en is idd een zeer mooi liedje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18897716
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 04:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Truth: Wereld van dualiteit ontstijgen. Wereld van oordelen achter ons laten. Dus zelf niet oordelen. Ons niet laten beoordelen. Alles is goed. Alles dient een hoger doel. Juist die dingen die schijnbaar onzin lijken, leiden naar interessante nieuwe ideeën. Inspiratie, creativiteit, vrijheid, dingen die een ieder nodig heeft.
Mee eens. Bijna dan. Alleen dat hogere doel: waarom zou er een doel moeten zijn, waarom geen realiteit die geen doel nodig heeft, een realiteit die bestaat, koninklijk en majestueus, zonder gebonden te zijn aan een doel..?
quote:
Ik ook! Door dit en irc en dit hebben wij al een meet gehad en zij nog niet... Zou dat het kunnen zijn?
Mee oneens Enig idee hoeveel meets wij al hebben gehad? Ja, ook truth-meets?
pi_18897718
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 08:56 schreef DarkElf het volgende:
heb geluisterd Iteejer, en is idd een zeer mooi liedje.
Mogguh elfke
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:10:21 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18901197
Goedemorgen allemaal
Het wordt hier nog eens knalblauw

Kaart:
quote:
De Dwaas

Archetype: De zwerver, de hofnar.

Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.

Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
Ja wat zal ik zeggen. Volgens mij klopt ie wel redelijk.
Duussuh "Hij's weer lekker coby"
pi_18902101
Mijn kaartje:

3. De Keizerin

Archetype: Het moederschap, de vrouw als liefdespartner.

Symboliseert: De zachtaardige vrouwelijke kwaliteiten, emotie in de meest zuivere vorm. De moederliefde voor een kind is puur gevoelsmatig, zonder intellectuele of morele elementen.

Betekenis: De Keizerin heerst over de natuur, in al haar kracht en grilligheid. Zij leert ons dat verandering en stabiliteit één zijn, gelijk het water in de rivier dat nooit hetzelfde is, terwijl de rivier als geheel niet verandert.

Gemoedstoestand: Je ondergaat een periode van hartstocht en impulsiviteit, leidend tot een gevoel van innerlijke rust en bevrediging. Je toont begrip, niet voortkomend uit analytisch vermogen, maar uit liefde.

Ik, keizerin, ik wist het wel!
Liefde mja ik ben vandaag wel ietwat zacht en pluizig.
Ben ik n moederlijk figuur?

Wouw, het zonnetje schijnt ghel mooi. Zometeen maybe nog ff naar buiten ofzo
pi_18902580
Goedemorgenmiddag allemaal

Ik doe ook even een kaartje:

21. Het Universum

Archetype: Het teruggevonden paradijs, de samenkomst van alles en niets.

Symboliseert: Alles beweegt in het Universum; er bestaat geen middelpunt anders dan het middelpunt dat de bewegingen der hemellichamen tot een eenheid maakt. Deze kaart toont de hervonden eenheid in volle glorie.

Betekenis: Wanneer we in harmonie met onszelf komen, worden we ons bewust van een oneindige vrijheid. Wanneer we weten dat goddelijkheid iets is dat niet buiten, maar in onszelf is te vinden, dan brengt onze aanwezigheid deze waarheid vanzelf over op onze medemensen.

Gemoedstoestand: Op het niveau van een innerlijke ervaring geeft het Universum aan dat je een belangrijke, misschien wel beslissende stap naar authenticiteit en volledigheid hebt gezet. De kaart duidt een grote mate van succes en bevrediging aan, voortkomend uit de harmonisering van je uiterlijke activiteiten met je innerlijke gevoel.

Da's een hele fijne kaart

Om maar meteen ff een truth-onderwerp te lanceren: in hoeverre draagt de slowchat bij aan het ontwikkelen of stimuleren van het spirituele van de deelnemers?
pi_18903628
Hallo thruthers! Een hele spirituele en diepzinnige dag toegewenst! (we houden het truthachtig he voor iteejer )

Even een ander kaartje dan de gebruikelijke tarot. Een Inner Child Card:

Seven of Wands

This is a healing card. The child fairy depicted on the card holds the knowledge of flower healing and the right use of plant remedies to aid in human development and consciousness. The vibrations of the flower devas and nature spirits are so high that their impact and presence are often overlooked by human beings. They offer us the elixir of their flowers through healing agents such as the Bach Flower remedies. These remedies were created by Dr. Edward Bach, who dedicated his life to researching and perfecting the system of flower healing. Dr. Bach said that the flower remedies are "like beautiful music or any glorious uplifting thing which gives us inspiration, to raise our very natures, and bring us nearer to our souls and by that very act to bring us peace and relieve our sufferings."

The seven differently colored butterflies on this card represent the chakra system in the human body. It is an ancient tantric belief that each human body contains seven of mystic "lotus centers" and that they are located at various levels along the spinal column. Through meditation and deep breathing, we can awaken the kundalini, or life force, which brings health to body, mind, and spirit.

You may be ready to explore the depth and transformation available through chakra healing, flower remedies, or form of high-vibrational body attunement. A walk in nature could be beneficial. There you can open to the elemental healers who surround and protect our planet. As you heal your own body, you can learn to become a radiant healer for your friends and loved ones.

Hij is diep Hmm moet maar weer eens met mezelf aan de slag zo te horen
pi_18903717
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:10 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal
Hoihoi!
quote:
Ik doe ook even een kaartje:

21. Het Universum

[..]

Da's een hele fijne kaart
quote:
Om maar meteen ff een truth-onderwerp te lanceren: in hoeverre draagt de slowchat bij aan het ontwikkelen of stimuleren van het spirituele van de deelnemers?
Dmv interactie met andere individualisaties leer je jezelf beter kennen.
pi_18904043
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef Geartsjuh het volgende:
De kaart die ik trek en mijn gevoel liggen altijd dicht bij elkaar . Nu zit ik hier, ik kan de hele dag Fok!ken als ik wil, fietsen, auto rijden, fotograferen, slapen, wat ik wil. Ik heb mijn bureautje opgeruimd, ik zie mijn toetsenbord weer, ik heb vrij. Ik ben vrij. Ik ben blij .
quote:
Dmv interactie met andere individualisaties leer je jezelf beter kennen.
Dat is interessant. Theoretisch zou er geen verschil moeten zijn tussen communicatie met jezelf of met anderen, want er is er maar ééntje: wij. Wat is dan de meerwaarde van communicatie met anderen? Waarom is communiceren met andere individualisaties zo constructief? (ik weet het antwoord lekker al )
pi_18904140
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:

[..]

De kaart die ik trek en mijn gevoel liggen altijd dicht bij elkaar . Nu zit ik hier, ik kan de hele dag Fok!ken als ik wil, fietsen, auto rijden, fotograferen, slapen, wat ik wil. Ik heb mijn bureautje opgeruimd, ik zie mijn toetsenbord weer, ik heb vrij. Ik ben vrij. Ik ben blij .
Klinkt goed Ik ga de belastingdienst vandaag even oplichten. Ook nog een website bakken en een beetje studeren. En voor de rest weet ik het nog niet
quote:
Dat is interessant. Theoretisch zou er geen verschil moeten zijn tussen communicatie met jezelf of met anderen, want er is er maar ééntje: wij. Wat is dan de meerwaarde van communicatie met anderen? Waarom is communiceren met andere individualisaties zo constructief?
Dat zei ik net toch al? Je leert jezelf door anderen kennen?
quote:
(ik weet het antwoord lekker al )
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:13:03 #97
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18904189
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:10 schreef ReCreative het volgende:
Hele goede vraag. Ik "doe" niet echt aan het spirituele. Heb ook niet het gevoel dat ik iets mis daardoor maar qua kennis over het spirituele draagt slowchat zeker bij. Ik vind persoonlijke ervaringen van mensen die je kent veel "krachtiger" dan informatie pagina's op bijvoorbeeld internet.

Verder is dit leuk/verslavend om te doen (slowchatten) en je wordt dus als het ware steeds weer naar het spirituele toegetrokken en waar je mee omgaat raak je mee besmet .

Daarnaast is het gewoon interessant om te kijken hoe anderen over dingen denken en een andere overtuiging hebben. En zoals Geartsjuh zegt leer dan ook jezelf meer kennen idd.

Beetje lastig uitleggen allemaal
pi_18904334
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Klinkt goed Ik ga de belastingdienst vandaag even oplichten. Ook nog een website bakken en een beetje studeren. En voor de rest weet ik het nog niet
Ik wil meer weten over de oplichting .
quote:
Dat zei ik net toch al? Je leert jezelf door anderen kennen?
Je hebt wel gelijk, maar ik wil natuurlijk allemaal wijze woorden van je horen . Doe ik het zelf wel: door het communiceren met en observeren van andere individualisaties kun je een idee krijgen van de som van de individualisaties, de onbewogen beweger . Je stapt zeg maar een dimensie hoger door alle zienswijzen te combineren binnen deze dimensie .
quote:
Soms is het antwoord er tijdens het intikken van de vraag al .
pi_18904472
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:13 schreef livEliveD het volgende:
Hele goede vraag. Ik "doe" niet echt aan het spirituele. Heb ook niet het gevoel dat ik iets mis daardoor maar qua kennis over het spirituele draagt slowchat zeker bij. Ik vind persoonlijke ervaringen van mensen die je kent veel "krachtiger" dan informatie pagina's op bijvoorbeeld internet.
Dat laatste is ongetwijfeld zo. En je doet idd veel kennis op over het spirituele, althans niet die diepe woorden en lange verhalen uit de serieuzere posts, maar meer de simpele snelle reacties van dezelfde mensen. Die laten vaak een stukje impulsiviteit zien en impulsieve ideeën staan dichter bij jezelf dan overdachte lappen tekst. gevaarlijke stelling btw
quote:
Verder is dit leuk/verslavend om te doen (slowchatten) en je wordt dus als het ware steeds weer naar het spirituele toegetrokken en waar je mee omgaat raak je mee besmet .
Dat is zo, je kunt iig bepalen voor jezelf of het wat voor je is. Pik de dingen er uit die je interessant vindt, laat de rest lekker varen. De enige weg voor jou is jouw weg , niet die van iemand anders.
quote:
Daarnaast is het gewoon interessant om te kijken hoe anderen over dingen denken en een andere overtuiging hebben. En zoals Geartsjuh zegt leer dan ook jezelf meer kennen idd.
Juist
pi_18904476
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:19 schreef ReCreative het volgende:

Ik wil meer weten over de oplichting .
Geld terug krijgen
Véél geld
quote:
Je hebt wel gelijk, maar ik wil natuurlijk allemaal wijze woorden van je horen .
Wijze woorden.. ? Ben nog maar een paar uurtjes wakker hoor.
quote:
Doe ik het zelf wel: door het communiceren met en observeren van andere individualisaties kun je een idee krijgen van de som van de individualisaties, de onbewogen beweger . Je stapt zeg maar een dimensie hoger door alle zienswijzen te combineren binnen deze dimensie .
Het is slowchat he.. ?
Je denkt te veel na..
quote:
Soms is het antwoord er tijdens het intikken van de vraag al .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')