goed zoquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh btw - ik heb je openlijk gesteund!
He hoest nu? Ben ik ff weg heb je ineens een blauw kleurtje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:17 schreef DarkElf het volgende:
goed zo
Niet iedereenquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:27 schreef phèdre het volgende:
iedereen slaapt?
Woeiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 5 mei 2004 04:14 schreef livEliveD het volgende:
Mooi liedje EGC
Truth: Wereld van dualiteit ontstijgen. Wereld van oordelen achter ons laten. Dus zelf niet oordelen. Ons niet laten beoordelen. Alles is goed. Alles dient een hoger doel. Juist die dingen die schijnbaar onzin lijken, leiden naar interessante nieuwe ideeën. Inspiratie, creativiteit, vrijheid, dingen die een ieder nodig heeft.quote:Er wordt gevraagd (zo begrijp ik het) om naast de tarot kaart van de dag het meer over Truth zaken te hebben hier? Heb je mss een ideetje wat we kunnen doen of kunnen bespreken hier? (Iets wat dus niet in een apart topic zou moeten)
Ik ook! Door dit en irc en dit hebben wij al een meet gehad en zij nog niet... Zou dat het kunnen zijn?quote:Ik zag het altijd meer als een versterking van de band van de vaste truth mensen![]()
Mee eens. Bijna dan. Alleen dat hogere doel: waarom zou er een doel moeten zijn, waarom geen realiteit die geen doel nodig heeft, een realiteit die bestaat, koninklijk en majestueus, zonder gebonden te zijn aan een doel..?quote:Op woensdag 5 mei 2004 04:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Truth: Wereld van dualiteit ontstijgen. Wereld van oordelen achter ons laten. Dus zelf niet oordelen. Ons niet laten beoordelen. Alles is goed. Alles dient een hoger doel. Juist die dingen die schijnbaar onzin lijken, leiden naar interessante nieuwe ideeën. Inspiratie, creativiteit, vrijheid, dingen die een ieder nodig heeft.
Mee oneensquote:Ik ook! Door dit en irc en dit hebben wij al een meet gehad en zij nog niet... Zou dat het kunnen zijn?
Mogguh elfkequote:Op woensdag 5 mei 2004 08:56 schreef DarkElf het volgende:
heb geluisterd Iteejer, en is idd een zeer mooi liedje.
Ja wat zal ik zeggen. Volgens mij klopt ie wel redelijk.quote:De Dwaas
Archetype: De zwerver, de hofnar.
Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.
Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
Hoihoi!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:10 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal![]()
![]()
quote:Ik doe ook even een kaartje:
21. Het Universum
[..]![]()
![]()
Da's een hele fijne kaart
![]()
![]()
Dmv interactie met andere individualisaties leer je jezelf beter kennen.quote:Om maar meteen ff een truth-onderwerp te lanceren: in hoeverre draagt de slowchat bij aan het ontwikkelen of stimuleren van het spirituele van de deelnemers?
De kaart die ik trek en mijn gevoel liggen altijd dicht bij elkaarquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
Dat is interessant. Theoretisch zou er geen verschil moeten zijn tussen communicatie met jezelf of met anderen, want er is er maar ééntje: wij. Wat is dan de meerwaarde van communicatie met anderen? Waarom is communiceren met andere individualisaties zo constructief? (ik weet het antwoord lekker alquote:Dmv interactie met andere individualisaties leer je jezelf beter kennen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De kaart die ik trek en mijn gevoel liggen altijd dicht bij elkaar. Nu zit ik hier, ik kan de hele dag Fok!ken als ik wil, fietsen, auto rijden, fotograferen, slapen, wat ik wil. Ik heb mijn bureautje opgeruimd, ik zie mijn toetsenbord weer, ik heb vrij. Ik ben vrij. Ik ben blij
.
Dat zei ik net toch al? Je leert jezelf door anderen kennen?quote:Dat is interessant. Theoretisch zou er geen verschil moeten zijn tussen communicatie met jezelf of met anderen, want er is er maar ééntje: wij. Wat is dan de meerwaarde van communicatie met anderen? Waarom is communiceren met andere individualisaties zo constructief?
quote:(ik weet het antwoord lekker al)
Hele goede vraag. Ik "doe" niet echt aan het spirituele. Heb ook niet het gevoel dat ik iets mis daardoor maar qua kennis over het spirituele draagt slowchat zeker bij. Ik vind persoonlijke ervaringen van mensen die je kent veel "krachtiger" dan informatie pagina's op bijvoorbeeld internet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:10 schreef ReCreative het volgende:
Om maar meteen ff een truth-onderwerp te lanceren: in hoeverre draagt de slowchat bij aan het ontwikkelen of stimuleren van het spirituele van de deelnemers?
Ik wil meer weten over de oplichtingquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Klinkt goedIk ga de belastingdienst vandaag even oplichten. Ook nog een website bakken en een beetje studeren. En voor de rest weet ik het nog niet
Je hebt wel gelijk, maar ik wil natuurlijk allemaal wijze woorden van je horenquote:Dat zei ik net toch al? Je leert jezelf door anderen kennen?
quote:
Dat laatste is ongetwijfeld zo. En je doet idd veel kennis op over het spirituele, althans niet die diepe woorden en lange verhalen uit de serieuzere posts, maar meer de simpele snelle reacties van dezelfde mensen. Die laten vaak een stukje impulsiviteit zien en impulsieve ideeën staan dichter bij jezelf dan overdachte lappen tekst. gevaarlijke stelling btwquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:13 schreef livEliveD het volgende:
Hele goede vraag. Ik "doe" niet echt aan het spirituele. Heb ook niet het gevoel dat ik iets mis daardoor maar qua kennis over het spirituele draagt slowchat zeker bij. Ik vind persoonlijke ervaringen van mensen die je kent veel "krachtiger" dan informatie pagina's op bijvoorbeeld internet.
Dat is zo, je kunt iig bepalen voor jezelf of het wat voor je is. Pik de dingen er uit die je interessant vindt, laat de rest lekker varen. De enige weg voor jou is jouw wegquote:Verder is dit leuk/verslavend om te doen (slowchatten) en je wordt dus als het ware steeds weer naar het spirituele toegetrokken en waar je mee omgaat raak je mee besmet.
Juistquote:Daarnaast is het gewoon interessant om te kijken hoe anderen over dingen denken en een andere overtuiging hebben. En zoals Geartsjuh zegt leer dan ook jezelf meer kennen idd.
Geld terug krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:19 schreef ReCreative het volgende:
Ik wil meer weten over de oplichting.
Wijze woorden.. ? Ben nog maar een paar uurtjes wakker hoor.quote:Je hebt wel gelijk, maar ik wil natuurlijk allemaal wijze woorden van je horen.
Het is slowchat he.. ?quote:Doe ik het zelf wel: door het communiceren met en observeren van andere individualisaties kun je een idee krijgen van de som van de individualisaties, de onbewogen beweger. Je stapt zeg maar een dimensie hoger door alle zienswijzen te combineren binnen deze dimensie
.
quote:Soms is het antwoord er tijdens het intikken van de vraag al
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |