Geen idee, wil je het uitproberen met je eigen kwekerij?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als een champignon-kwekerij affikt? Wordt dan een heel dorpje high van de rook?
Niet zolang wij in the house zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
En zo wordt de speedchat een sleepchat
Maar Muus wel...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:46 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psssst! Ik was ook niet serieus!
Heeft ie er een dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef Anton het volgende:
Geen idee, wil je het uitproberen met je eigen kwekerij?
Hoihoi Antonquote:Hoi EGC!![]()
Wel blij blijven hè!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef iteejer het volgende:
Maar Muus wel...
Dat mag natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oe oe oe oe!
Drie op een rij![]()
![]()
Die worden nu door corifeeën van WFL afgekraakt ende beschimpt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat vind je trouwens van onze verdiensten in WFL slowchat???![]()
![]()
Dood, verderf, verwarring en onzekerheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar Muus wel...
Zal ik het maar zeggen dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:55 schreef iteejer het volgende:
Tja, WFL-slowchat.. ach.. ik zal me nog even van commentaar onthouden
Waar bent U mee bezig? Behalve het zaaien van verwarring? Want ik nu confused. En als RC confused, dan meestal ik in bed en heel hard huilenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dood, verderf, verwarring en onzekerheid.
*zaai, zaai, zaai*
Ik treiter. Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waar bent U mee bezig? Behalve het zaaien van verwarring? Want ik nu confused. En als RC confused, dan meestal ik in bed en heel hard huilen.
DonkerElfje!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:58 schreef DarkElf het volgende:
hai MUUS
Ik wou graag een patatje speciaal en drie kaassouflés meenemen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef FokCrash het volgende:
Zeg ut maar!!!![]()
omdat ik keigoeie pijnstillers hebquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
DonkerElfje!!
Jij hebt een poepdag gehad, las ik..
*op klok kijkt*
En waarom ben jij nog wakker? Waarom lig jij nog niet met een kruikje in je bed? Nou, nou, NOU?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik wou graag een patatje speciaal en drie kaassouflés meenemen.
Nee hoor, ze is heel blij nuquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef MUUS het volgende:
Jij hebt een poepdag gehad, las ik..
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:03 schreef DarkElf het volgende:
omdat ik keigoeie pijnstillers heb
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:06 schreef FokCrash het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:07 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is heel blij nu
Slowchat is wel leuk, maar laten we vooral op de hoogte zijn van wat we posten en alle dieperliggende bedoelingen en filosofieën, want anders ik niet meer begrijpquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:08 schreef iteejer het volgende:
didn't i tell you..
Oh btw - ik heb je openlijk gesteund!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:07 schreef DarkElf het volgende:nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |