Ow! Ben een beetje n00b, sorry. Ik kom uit de manifestatie van het goede, dat ligt niet ver van mededogen in het emotiegebergte.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dank
Ik kom uit Trondheim, Noorwegen. En jij?
Ik post hier regelmatig als je goed oplet..
Wat gezellig dat je meedoetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:52 schreef Anton het volgende:
Goeienavond! Ik meld me ook even.
mededogen is toch ook een goede eigenschap?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow! Ben een beetje n00b, sorry. Ik kom uit de manifestatie van het goede, dat ligt niet ver van mededogen in het emotiegebergte.
Hatsieflats!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef Schorpioen het volgende:
Zo, de werkdag zit er alweer op.
Aw... iteejer.... We doen het al 15 delen zo.... alleen heet het nu ff speedchat vanwege het snelle volraken van de topics.... please??? please please???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:14 schreef iteejer het volgende:
Een (Speed?)chat in Truth is allemaal prima, maar laat het dan wel over Truth-gerelateerde zaken gaan. We zijn een thema-forum, geen lal-bar
Na! We doen al tarotkaart van de dag! En wij lallen niet, de ware truther nuttigt geen alcohol!! hmz *kuch*. Dit gaat hier over kernpunten als liefde, gezelligheid, manifestatie en humor, en juist dat zijn de beginselen van spiritualiteit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:14 schreef iteejer het volgende:
Een (Speed?)chat in Truth is allemaal prima, maar laat het dan wel over Truth-gerelateerde zaken gaan. We zijn een thema-forum, geen lal-bar
Ik zal er aan denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:28 schreef iteejer het volgende:Jullie weten het wel te verkopen..
De eerste delen gingen ook (gedeeltelijk
) over truth-zooi, maar dat dreigt wat minder te worden. Hou het gewoon enigszins truth-gerelateerd, en je zult mij er niet over horen. 'Het is truth-gerelateerd want het staat in truth'. Die koop ik dus níet
AMEN to that Brother RC!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na! We doen al tarotkaart van de dag! En wij lallen niet, de ware truther nuttigt geen alcohol!! hmz *kuch*. Dit gaat hier over kernpunten als liefde, gezelligheid, manifestatie en humor, en juist dat zijn de beginselen van spiritualiteit.
Dat van die drank klopt trouwens niet. Bovendien zijn er ook zat die schimmels in de fik steken en daarna de rook daarvan gaan inademen. Nice. Wat zou er gebeuren als een champignon-kwekerij affikt? Wordt dan een heel dorpje high van de rook?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:35 schreef Psyche2003 het volgende:
AMEN to that Brother RC!!
Was geen grap. Deed kennelijk iets verkeerd. Of Muus zit me te sarren door het dicht te kwakken en mij de schuld te geven. Kan ook nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Iteejer![]()
![]()
Leuke grap
Niet meer doen hè!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was geen grap. Deed kennelijk iets verkeerd. Of Muus zit me te sarren door het dicht te kwakken en mij de schuld te geven. Kan ook nog.
Lekker slapen Trinquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef -Trinity- het volgende:
Truste iedereen tot morgen
en tot #truths
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was geen grap. Deed kennelijk iets verkeerd. Of Muus zit me te sarren door het dicht te kwakken en mij de schuld te geven. Kan ook nog.
Psssst! Ik was ook niet serieus!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef iteejer het volgende:
Woei woei woeiiiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Iteejer![]()
![]()
Leuke grap
Niet meer doen hè!
En zo wordt de speedchat een sleepchatquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef -Trinity- het volgende:
Truste iedereen tot morgen
en tot #truths
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |