Meteen even tt aangepastquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef bugeye het volgende:
Heet het merk protest?? ik dacht protest tegen kleren
anyway, wat laatst gekocht, is een Pall Mall: American Classic zomerjas![]()
De grotere sportzakenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
Beeldig Brennie.
Ik heb nog nooit van dit merk gehoord geloof ik. Waar is het te koop??
Deze vind ik opzich wel aardig, niet mijn smaak,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nou alleen nog een foto van dat truitje met Brennie erin !
De dameskleding is mijn inziens leuker overigens. De herenkleding is een beetje niet zo mijn stijl
of ík ben gewoon kleurloos![]()
Even mijn mening bij-editten
Ik geloof dat ik de kleding bij nader inzien toch wel leuk vind. Vooral de T-shirts
moderators hebben het toch zo makkelijk met eigen topics openenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Meteen even tt aangepast
serieus niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
Beeldig Brennie.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
Beeldig Brennie.
intersport, sport 2000 ...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
Mijn bikini's (van hunkemoller) gaan toch echt al 3 jaar mee...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:31 schreef tuindwerg het volgende:
Mijn bikini is net als vorig jaar van Protest... Hij heeft het de hele zomer uitgehouden, en dus ook wel van redelijke kwaliteit.![]()
Ik heb ook een ontzettend leuke rode 3kwartbroek, en nog wel een shirtje dacht ik. Ze hebben leuke kleding, maar de prijzen vind ik de laatste jaren wel erg stijgen. Toen ze nog niet echt "doorgebroken" waren, was het ook nog wel redelijk goedkoop. Inmiddels zijn de prijzen gemiddeld.
Oké, dank je welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
serieus niet?
Boarders + surfers is het zeker wel bekend bij
( zelf o.a door de snowboard helmen )
kijk anders ook even op de site!
http://www.protestboardwear.com/
Ik zwem 's zomers elke dag, en dan niet baantjes trekken maar ook steeds eruit klimmen en van de glijbaan af enzo... Ik verslijt elk jaar dus ook minstens 1 bikini.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mijn bikini's (van hunkemoller) gaan toch echt al 3 jaar mee...
Bovenste heb ik ook gekocht, maar dan in het roze...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:03 schreef Brennie het volgende:
Een leuk,sportief,fris en vrolijk kledingmerk:
http://www.protestboardwear.com/
Vb vrouwen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vb mannen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben al een tijd weg van dit merk, en heb laatst dan ook het bovenste truitje gekocht.
Ben jij ook weg van het merk, wat was je laatste aanschaf en waar koop jij het? ( weet ik dat ook weer)
Thanksquote:
Binnenkort maar eens naar de grote Intersport in Utrechtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks
Fijne kwaliteit stof ook
volgens mij hebben wij bij V&D ook alleen maar kleding voor vrouwen, jassen zijn er wel voor mannen maar meer niet d8 ik.maar homo is het echt niet. Als je op de site kijkt staan er echt leuke dingen bij voor mannen hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Een beetje vrouwen/homomerk als je het mij vraagt.
Jij bent een vrouw, dus jij weet helemaal niet wat èchte mannen leuk vindenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij bij V&D ook alleen maar kleding voor vrouwen, jassen zijn er wel voor mannen maar meer niet d8 ik.maar homo is het echt niet. Als je op de site kijkt staan er echt leuke dingen bij voor mannen hoor
Ik heb zelf een vriend die niet al te opvallende kleding mag dragen voor zijn werk enzo, en toch kan ik daar genoeg kleding voor vinden. Protest is idd wat opvallend, maar ook leuk voor mannen...alleen meer voor het skate/board type wat jij dus duidelijk niet bent.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dus jij weet helemaal niet wat èchte mannen leuk vinden. Jij weet alleen wat jij leuk vindt voor een man, maar dat is naar mijn ervaring meestal iets heel anders dan wat de man zelf leuk vindt.
Ik heb verdomd veel moeite om een beetje leuke (lees: praktische, onopvallende en vooral lekker zittende) kleding te vinden. Bijna alle herenkleding is tegenwoordig gericht op homo's en allochtonen, lijkt het wel. Veel te warm, veel te opvallend, te druk of juist tè donker, veel teveel bontkraagjes, veel te hoge hals (zit niet lekker) enz. enz.
Op zich ook niet zo gek, omdat deze groep mannen ook het meeste geld aan kleding uitgeeft. Mij (en veel andere mannen) boeit het geen zak en ik hou ook niet van winkelen. Maar af en toe, als de gaten in je dagelijkse kloffie vallen, moet je nu eenmaal wat nieuws hebben.
Je moet niet zo in hokjes denken. Niet alle skaters lopen erbij zoals jij denkt. Alleen de meelopers.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:23 schreef ivetje het volgende:
Ik heb zelf een vriend die niet al te opvallende kleding mag dragen voor zijn werk enzo, en toch kan ik daar genoeg kleding voor vinden. Protest is idd wat opvallend, maar ook leuk voor mannen...alleen meer voor het skate/board type wat jij dus duidelijk niet bent.
Wat bedoel je met 'fout'quote:Overal is het nu uitverkoop dus de mode van afgelopen jaar is flink afgeprijsd. En als je zelfs daar nix tussen kan vinden is je kledingstijl wel erg fout...
Broeken zijn ook iha het probleem niet.quote:ze verkopen daar nl hele gewone egaal gekleurde broeken, geen fratsen etc.
Overhemden vind ik per definitie niks en t-shirts heb ik al genoeg. Maar fatsoenlijke truien, dat is het probleem idd. Er mankeert altijd wel wat aan. Denk je eindelijk een leuke, egaal gekleurde gevonden te hebben, staat er toch weer zo'n merk over de hele voorkant. Of de kraag is veel te hoog of de stof te dik, dan krijg ik het al warm als ik ernaar kijk. Daar kan ik echt niet in werken.quote:Ook gewone truien hebben ze daar in overvloed, evenals overhemden en t-shirts. Genoeg te vinden dus...maar ja, als jij alles maar homo of allochtonen-kleding vind...misschien moet je dan eens wat anders tegen kleding aan gaan kijken
Protest is begonnen met board-wear...dus voor snowboarders enzo. Dat is geen hokjes-gedachte. Het is gewoon zo dat boarders vaak Protest dragen omdat ze kleding maken voor het snowboardenquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet niet zo in hokjes denken. Niet alle skaters lopen erbij zoals jij denkt. Alleen de meelopers.
Met fout bedoel ik mee dat je geen stijl hebt, heb ik het idee danquote:Wat bedoel je met 'fout'Over smaak valt niet te twisten toch?
Ik ben toch bij V&D ook dunnere truien enzo tegengekomen in 1 egale kleur deze winter hoorquote:[..]
Overhemden vind ik per definitie niks en t-shirts heb ik al genoeg. Maar fatsoenlijke truien, dat is het probleem idd. Er mankeert altijd wel wat aan. Denk je eindelijk een leuke, egaal gekleurde gevonden te hebben, staat er toch weer zo'n merk over de hele voorkant. Of de kraag is veel te hoog of de stof te dik, dan krijg ik het al warm als ik ernaar kijk. Daar kan ik echt niet in werken.
Mijn ervaring is dat de wintercollectie meestal gewoon sowieso veel te warm en oncomfortabel naar mijn smaak is. Ik denk dat ik het maar weer eens probeer als de nieuwe collectie uit is. Mijn zoektocht van vorige week leverde ook helemaal niks op.
Afijn, een 'foute' stijl (wat dat dan ook mag wezen) heb ik zeker niet, maar ik ben gewoon erg kieskeurig. Als ik zoveel geld spendeer, moet het goed zijn ook.
In het algemeen is de regel bij skaters/boarders toch wel, dat juist degenen die er op het board het minste van bakken, in de duurste, meest opvallende kleiding rondlopen. Dit soort kleding dus.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:17 schreef ivetje het volgende:
Protest is begonnen met board-wear...dus voor snowboarders enzo. Dat is geen hokjes-gedachte. Het is gewoon zo dat boarders vaak Protest dragen omdat ze kleding maken voor het snowboardenOok de truien enzo van de wintercollectie zijn voor op de wintersport
Vandaar dat ik het dus zo formuleer...de zomercollectie is beetje anders. Die is voor iedereen geschikt, maar ik had het specifiek over de sportkleding van protest eigenlijk
[..]
Suggestie 1: de trui ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar als ik dan zo'n heaumeau met zo'n sjaaltjequote:Maar eh, dit gaat wel erg offtopic eigenlijkMaar goed, laat ff weten wat je van mijn suggesties vind
Ik bak er nix van op het board...en loop in een V&Dtje rondquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In het algemeen is de regel bij skaters/boarders toch wel, dat juist degenen die er op het board het minste van bakken, in de duurste, meest opvallende kleiding rondlopen. Dit soort kleding dus.
Sjaaltje even wegdenken en die homo eruitquote:Suggestie 1: de trui ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar als ik dan zo'n heaumeau met zo'n sjaaltjeals model zie, hoeft het van mij echt niet meer.
Aan de zijkant zit een ritsje...kan je dus ook gewoon dicht doenquote:Suggestie 2: afgezien van de kleur is dit op zich een hele mooie trui. Maar wat is dat aan de zijkant? Weer zo'n verkapte poging van de ontwerper er toch weer een soort persoonlijk artistiek tintje aan te geven met zo'n rits aan de zijkant (en wat daar verder nog achter zit)? Dit soort nutteloze fratsen hoeft van mij niet, zit alleen maar in de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |