abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:03:35 #1
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18885255
Een leuk,sportief,fris en vrolijk kledingmerk:
http://www.protestboardwear.com/

Vb vrouwen:

Vb mannen:

Ben al een tijd weg van dit merk, en heb laatst dan ook het bovenste truitje gekocht.

Ben jij ook weg van het merk, wat was je laatste aanschaf en waar koop jij het? ( weet ik dat ook weer )
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:07:40 #2
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_18885331
Nou alleen nog een foto van dat truitje met Brennie erin !

De dameskleding is mijn inziens leuker overigens. De herenkleding is een beetje niet zo mijn stijl

of ík ben gewoon kleurloos

Even mijn mening bij-editten

Ik geloof dat ik de kleding bij nader inzien toch wel leuk vind. Vooral de T-shirts
Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:08:22 #3
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_18885347
Heet het merk protest?? ik dacht protest tegen kleren

anyway, wat laatst gekocht, is een Pall Mall: American Classic zomerjas maar van deze heb ik nooit gehoord
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:09:28 #4
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18885376
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef bugeye het volgende:
Heet het merk protest?? ik dacht protest tegen kleren

anyway, wat laatst gekocht, is een Pall Mall: American Classic zomerjas
Meteen even tt aangepast
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:12:29 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_18885456
Beeldig Brennie .

Ik heb nog nooit van dit merk gehoord geloof ik. Waar is het te koop??
pi_18885494
Verkopen ze volgens mij bij Perry Sport en soms ook bij V&D
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:15:10 #7
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18885522
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
Beeldig Brennie .

De grotere sportzaken
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:17:25 #8
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_18885573
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nou alleen nog een foto van dat truitje met Brennie erin !

De dameskleding is mijn inziens leuker overigens. De herenkleding is een beetje niet zo mijn stijl

of ík ben gewoon kleurloos

Even mijn mening bij-editten

Ik geloof dat ik de kleding bij nader inzien toch wel leuk vind. Vooral de T-shirts
Deze vind ik opzich wel aardig, niet mijn smaak,
vind inderdaad de dameskleding wel mooi passen, alleen de herenkleding mwa... dan zou ik snel overslaan en ander kleding zoeken.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef Brennie het volgende:

[..]

Meteen even tt aangepast
moderators hebben het toch zo makkelijk met eigen topics openen
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:18:26 #9
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18885595
lelijk
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18885721
quote:
Beeldig Brennie .

serieus niet?

Boarders + surfers is het zeker wel bekend bij
( zelf o.a door de snowboard helmen )

kijk anders ook even op de site!

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:24:12 #11
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18885732
Favo merk: Esprit
En ik koop het gewoon bij de espritstore
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:24:34 #12
11845 Jipje
pi_18885744
quote:
Beeldig Brennie .

Zelfs ik ken het
Loesje

dinsdag 4 mei 2004 @ 19:26:26 #13
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18885785
Ik heb vorig jaar een zomers Protest jasje gekocht bij de V&D. Blauw en kraagje en omslag van de mouwen zijn blauw/ wit.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:28:32 #14
80214 Valar
the harvey's
pi_18885823
quote:

intersport, sport 2000 ...
pi_18885839
Ze hebben echt leuke bikini's!
pi_18885905
Mijn bikini is net als vorig jaar van Protest... Hij heeft het de hele zomer uitgehouden, en dus ook wel van redelijke kwaliteit.
Ik heb ook een ontzettend leuke rode 3kwartbroek, en nog wel een shirtje dacht ik. Ze hebben leuke kleding, maar de prijzen vind ik de laatste jaren wel erg stijgen. Toen ze nog niet echt "doorgebroken" waren, was het ook nog wel redelijk goedkoop. Inmiddels zijn de prijzen gemiddeld.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:32:42 #17
11845 Jipje
pi_18885937
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:31 schreef tuindwerg het volgende:
Mijn bikini is net als vorig jaar van Protest... Hij heeft het de hele zomer uitgehouden, en dus ook wel van redelijke kwaliteit.
Ik heb ook een ontzettend leuke rode 3kwartbroek, en nog wel een shirtje dacht ik. Ze hebben leuke kleding, maar de prijzen vind ik de laatste jaren wel erg stijgen. Toen ze nog niet echt "doorgebroken" waren, was het ook nog wel redelijk goedkoop. Inmiddels zijn de prijzen gemiddeld.
Mijn bikini's (van hunkemoller) gaan toch echt al 3 jaar mee...
Loesje

dinsdag 4 mei 2004 @ 19:34:15 #18
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18885980
ik heb een jas, vest, 2 shirtjes en een tankini van protest... ik denk eigenlijk nog wel meer
vind het een heel leuk en vrolijk merk.. kwaliteit - prijs verhouding is ok.. de kleren zijn van redelijk goede kwaliteit en de kleur en vorm blijven lang mooi
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:06:07 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_18886764
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:23 schreef Thermo het volgende:

[..]

serieus niet?

Boarders + surfers is het zeker wel bekend bij
( zelf o.a door de snowboard helmen )

kijk anders ook even op de site!

Oké, dank je wel .

En nee, echt niet .
pi_18886815
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:32 schreef Jipje het volgende:

[..]

Mijn bikini's (van hunkemoller) gaan toch echt al 3 jaar mee...
Ik zwem 's zomers elke dag, en dan niet baantjes trekken maar ook steeds eruit klimmen en van de glijbaan af enzo... Ik verslijt elk jaar dus ook minstens 1 bikini.
pi_18889776
Niks voor mij Protest .... De boardwear is imho niet stevig genoeg, met de smakken die ik heb gemaakt deze winter was ik ALLANG uit mn broek gescheurd .... Daarbij zijn de prints en de kleuren naar mijn mening te schreeuwerig.....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:50:29 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_18889827

Vooral die vind ik beeldig.
pi_18889836
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:03 schreef Brennie het volgende:
Een leuk,sportief,fris en vrolijk kledingmerk:

Vb vrouwen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vb mannen:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ben al een tijd weg van dit merk, en heb laatst dan ook het bovenste truitje gekocht.

Ben jij ook weg van het merk, wat was je laatste aanschaf en waar koop jij het? ( weet ik dat ook weer )
Bovenste heb ik ook gekocht, maar dan in het roze...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:19:06 #24
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18890615
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:50 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Vooral die vind ik beeldig.
Thanks
Fijne kwaliteit stof ook
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:30:26 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_18890891
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:19 schreef Brennie het volgende:

[..]

Thanks
Fijne kwaliteit stof ook
Binnenkort maar eens naar de grote Intersport in Utrecht .
pi_18894788
vind het niet zo...
pi_18898060
de grotere v&d's en intersport heeft ook wat van dat merk, heb er een paar shirtjes van en die blijven echt mooi in de was
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:17:20 #28
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18898794
Mijn jas is ook supermooi gebleven, ook een heel fijne, lekker dragende stof. Goed merk!
pi_18898857
Ik vind het wel leuk, maar soms een beetje te sportief bedoeld en daarom vormeloos. Dat zal voor de sport-activiteiten wel erg handig zijn, maar vooral de broeken zijn naar mijn smaak wat te lomp om gewoon casual te dragen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_18899010
Je kan het zelfs kopen bij de Whekamp
Zelf loop ik altijd Sports World Megastores in Rotterdam aan de Cor Kieboomplein 100

www.sportsworld.nl

Mijn merk? Uhmmm...dat is toch wel G-Star en EDC by Esprit
BabyS :))
pi_18899126
Ik heb er een hemd, zwembroek en een truitje van geloof ik, maar das inderdaad meer sport dan casual.
Kan me niet herrineren dat ik ooit echt iets leuks casuals van protest gezien heb.

Mijn merk blijft gewoon Mexx

Edit: na een kijkje op de Protest-site weet ik t zeker.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:34:20 #32
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_19069585
dameskleding ziet er goed uit.. maar dat van de mannen vind ik dit jaar wat minder

er zijn welles van die protest beurzen per jaardeel, daar is altijd wel wat leuks te vinden
pi_19084325
Dameskleding kan er mee door, mannenkleding vind ik erg matig..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:33:49 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19086085
ik vind het niet mooi. Totaal niet mijn smaak.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:09:45 #35
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_22821517
Een topic over protest
Ik ben erg fan van deze kleding, heb 2 jaar geleden een 3/4 oranje broek gekocht met een hawaiï-shirtje erop. Verder heb ik een rok met bloemen van protest en nog 2 shirtjes (roze en donkergroen).
En afgelopen week heb ik dit vest gekocht...superblij mee!!

Ik koop het bij V&D, want daar krijg ik korting
To infinity…and beyond!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 19:42:56 #36
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_22825256
Vindt het merk eigenlijk te lief/ niet stoer genoeg
er word teveel abstract gedingest
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:31:18 #37
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_22826289
protest is fijn
vanmiddag een heel tof vestje gezien bij de perry
maar k heb ff geen geld, nog 2 daagjes wachten

trouwens mijn winterjas van vorig jaar is ook van protest. camouflage kleuren en erg lekkere snowboardjas inclusief snowcoughs en n klepje aan de capouchon
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:33:13 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22826334
Een beetje vrouwen/homomerk als je het mij vraagt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_22828660
vind't niks

als't dan toch die stijl moet heb ik liever oneill/billabong
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:49:41 #40
11458 ivetje
pi_22841308
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Een beetje vrouwen/homomerk als je het mij vraagt.
volgens mij hebben wij bij V&D ook alleen maar kleding voor vrouwen, jassen zijn er wel voor mannen maar meer niet d8 ik.maar homo is het echt niet. Als je op de site kijkt staan er echt leuke dingen bij voor mannen hoor
To infinity…and beyond!
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:07:44 #41
11458 ivetje
pi_24531069
Vandaag ook nog maar de bodywarmer a 69,95 gekocht. Zat gelukkig 40% korting op bij V&D

To infinity…and beyond!
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:12:22 #42
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_24531138
Ziet er leuk uit !
And there are still no americans in Bagdad !!
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:07:32 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24532390
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 14:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

volgens mij hebben wij bij V&D ook alleen maar kleding voor vrouwen, jassen zijn er wel voor mannen maar meer niet d8 ik.maar homo is het echt niet. Als je op de site kijkt staan er echt leuke dingen bij voor mannen hoor
Jij bent een vrouw, dus jij weet helemaal niet wat èchte mannen leuk vinden . Jij weet alleen wat jij leuk vindt voor een man, maar dat is naar mijn ervaring meestal iets heel anders dan wat de man zelf leuk vindt.

Ik heb verdomd veel moeite om een beetje leuke (lees: praktische, onopvallende en vooral lekker zittende) kleding te vinden. Bijna alle herenkleding is tegenwoordig gericht op homo's en allochtonen, lijkt het wel. Veel te warm, veel te opvallend, te druk of juist tè donker, veel teveel bontkraagjes, veel te hoge hals (zit niet lekker) enz. enz.

Op zich ook niet zo gek, omdat deze groep mannen ook het meeste geld aan kleding uitgeeft. Mij (en veel andere mannen) boeit het geen zak en ik hou ook niet van winkelen. Maar af en toe, als de gaten in je dagelijkse kloffie vallen, moet je nu eenmaal wat nieuws hebben.
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:23:53 #44
11458 ivetje
pi_24532587
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, dus jij weet helemaal niet wat èchte mannen leuk vinden . Jij weet alleen wat jij leuk vindt voor een man, maar dat is naar mijn ervaring meestal iets heel anders dan wat de man zelf leuk vindt.

Ik heb verdomd veel moeite om een beetje leuke (lees: praktische, onopvallende en vooral lekker zittende) kleding te vinden. Bijna alle herenkleding is tegenwoordig gericht op homo's en allochtonen, lijkt het wel. Veel te warm, veel te opvallend, te druk of juist tè donker, veel teveel bontkraagjes, veel te hoge hals (zit niet lekker) enz. enz.

Op zich ook niet zo gek, omdat deze groep mannen ook het meeste geld aan kleding uitgeeft. Mij (en veel andere mannen) boeit het geen zak en ik hou ook niet van winkelen. Maar af en toe, als de gaten in je dagelijkse kloffie vallen, moet je nu eenmaal wat nieuws hebben.
Ik heb zelf een vriend die niet al te opvallende kleding mag dragen voor zijn werk enzo, en toch kan ik daar genoeg kleding voor vinden. Protest is idd wat opvallend, maar ook leuk voor mannen...alleen meer voor het skate/board type wat jij dus duidelijk niet bent.
Maar ik heb 2 jaar lang bij V&D gewerkt en heb werkelijk alle kledingstukken voor de herencollectie langs zien komen. Daar zit heus wel wat tussen wat jou smaak is. En echt niet alles is voor homo's of allochtonen hoor, maar misschien is het naar jou idee voor die doelgroep. Dat ligt dus niet aan de winkel, maar helemaal aan jezelf.
Maar goed, je geeft zelf ook inet aan wat jou kledingstijl is, dus ik kan je ook niet verder helpen. Maar toch, ga eens kijken bij V&D, The sting, de rode winkel, Score, Jeans centre of Forcast. Overal is het nu uitverkoop dus de mode van afgelopen jaar is flink afgeprijsd. En als je zelfs daar nix tussen kan vinden is je kledingstijl wel erg fout...ze verkopen daar nl hele gewone egaal gekleurde broeken, geen fratsen etc. Ook gewone truien hebben ze daar in overvloed, evenals overhemden en t-shirts. Genoeg te vinden dus...maar ja, als jij alles maar homo of allochtonen-kleding vind...misschien moet je dan eens wat anders tegen kleding aan gaan kijken
To infinity…and beyond!
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:37:28 #45
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24532742
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:23 schreef ivetje het volgende:
Ik heb zelf een vriend die niet al te opvallende kleding mag dragen voor zijn werk enzo, en toch kan ik daar genoeg kleding voor vinden. Protest is idd wat opvallend, maar ook leuk voor mannen...alleen meer voor het skate/board type wat jij dus duidelijk niet bent.
Je moet niet zo in hokjes denken. Niet alle skaters lopen erbij zoals jij denkt. Alleen de meelopers.
quote:
Overal is het nu uitverkoop dus de mode van afgelopen jaar is flink afgeprijsd. En als je zelfs daar nix tussen kan vinden is je kledingstijl wel erg fout...
Wat bedoel je met 'fout' Over smaak valt niet te twisten toch?
quote:
ze verkopen daar nl hele gewone egaal gekleurde broeken, geen fratsen etc.
Broeken zijn ook iha het probleem niet.
quote:
Ook gewone truien hebben ze daar in overvloed, evenals overhemden en t-shirts. Genoeg te vinden dus...maar ja, als jij alles maar homo of allochtonen-kleding vind...misschien moet je dan eens wat anders tegen kleding aan gaan kijken
Overhemden vind ik per definitie niks en t-shirts heb ik al genoeg. Maar fatsoenlijke truien, dat is het probleem idd. Er mankeert altijd wel wat aan. Denk je eindelijk een leuke, egaal gekleurde gevonden te hebben, staat er toch weer zo'n merk over de hele voorkant. Of de kraag is veel te hoog of de stof te dik, dan krijg ik het al warm als ik ernaar kijk. Daar kan ik echt niet in werken.

Mijn ervaring is dat de wintercollectie meestal gewoon sowieso veel te warm en oncomfortabel naar mijn smaak is. Ik denk dat ik het maar weer eens probeer als de nieuwe collectie uit is. Mijn zoektocht van vorige week leverde ook helemaal niks op.

Afijn, een 'foute' stijl (wat dat dan ook mag wezen) heb ik zeker niet, maar ik ben gewoon erg kieskeurig . Als ik zoveel geld spendeer, moet het goed zijn ook.
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:17:35 #46
11458 ivetje
pi_24533237
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je moet niet zo in hokjes denken. Niet alle skaters lopen erbij zoals jij denkt. Alleen de meelopers.
Protest is begonnen met board-wear...dus voor snowboarders enzo. Dat is geen hokjes-gedachte. Het is gewoon zo dat boarders vaak Protest dragen omdat ze kleding maken voor het snowboarden Ook de truien enzo van de wintercollectie zijn voor op de wintersport Vandaar dat ik het dus zo formuleer...de zomercollectie is beetje anders. Die is voor iedereen geschikt, maar ik had het specifiek over de sportkleding van protest eigenlijk [..]
quote:
Wat bedoel je met 'fout' Over smaak valt niet te twisten toch?
Met fout bedoel ik mee dat je geen stijl hebt, heb ik het idee dan Als je een bepaalde stijl van kleding hebt is die niet zo moeilijk te vinden lijkt me nl En op zich is er voor elk type persoon deze dagen wel iets te vinden, alle soorten stijlen zie je tegenwoordig in de winkel enzo En ok, fout was misschien geen geschikt woord in deze zin
quote:
[..]

Overhemden vind ik per definitie niks en t-shirts heb ik al genoeg. Maar fatsoenlijke truien, dat is het probleem idd. Er mankeert altijd wel wat aan. Denk je eindelijk een leuke, egaal gekleurde gevonden te hebben, staat er toch weer zo'n merk over de hele voorkant. Of de kraag is veel te hoog of de stof te dik, dan krijg ik het al warm als ik ernaar kijk. Daar kan ik echt niet in werken.

Mijn ervaring is dat de wintercollectie meestal gewoon sowieso veel te warm en oncomfortabel naar mijn smaak is. Ik denk dat ik het maar weer eens probeer als de nieuwe collectie uit is. Mijn zoektocht van vorige week leverde ook helemaal niks op.

Afijn, een 'foute' stijl (wat dat dan ook mag wezen) heb ik zeker niet, maar ik ben gewoon erg kieskeurig . Als ik zoveel geld spendeer, moet het goed zijn ook.
Ik ben toch bij V&D ook dunnere truien enzo tegengekomen in 1 egale kleur deze winter hoor En zoner logo Forecast heeft dit overigens ook, ben je daar geweest vorige week? Die hebben nl een klein logo op de mouw staan en verder een egale kleur.
Maar idd, misschien kan je beter even wachten op de lente-collectie...dat is iets dunnere kleding en die komt over 2 weken ofzo uit
Al eens bij otto of neckermann gekeken trouwens?? Hebben meestal ook wel dat soort dingen die jij bedoeld (als ik het goede voor ogen heb met wat je bedoeld dan... )
Zoiets bijvoorbeeld?

Let niet op de kleuren, maar op het model enzo Niet al te dikke truien en toch mannelijk... (al zeg ik het zelf dan). Ik snap wel een beetje wat je bedoeld met homo/allochtonen kleding. Het is afgelopen seizoen allemaal wat strakkere kleding geweestenzo, strakke truien etc. Ben ik zelf ook geen voorstander van hoor
Maar eh, dit gaat wel erg offtopic eigenlijk Maar goed, laat ff weten wat je van mijn suggesties vind
To infinity…and beyond!
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:37:46 #47
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24533489
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:17 schreef ivetje het volgende:
Protest is begonnen met board-wear...dus voor snowboarders enzo. Dat is geen hokjes-gedachte. Het is gewoon zo dat boarders vaak Protest dragen omdat ze kleding maken voor het snowboarden Ook de truien enzo van de wintercollectie zijn voor op de wintersport Vandaar dat ik het dus zo formuleer...de zomercollectie is beetje anders. Die is voor iedereen geschikt, maar ik had het specifiek over de sportkleding van protest eigenlijk [..]
In het algemeen is de regel bij skaters/boarders toch wel, dat juist degenen die er op het board het minste van bakken, in de duurste, meest opvallende kleiding rondlopen. Dit soort kleding dus.
quote:
Maar eh, dit gaat wel erg offtopic eigenlijk Maar goed, laat ff weten wat je van mijn suggesties vind
Suggestie 1: de trui ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar als ik dan zo'n heaumeau met zo'n sjaaltje als model zie, hoeft het van mij echt niet meer.

Suggestie 2: afgezien van de kleur is dit op zich een hele mooie trui . Maar wat is dat aan de zijkant? Weer zo'n verkapte poging van de ontwerper er toch weer een soort persoonlijk artistiek tintje aan te geven met zo'n rits aan de zijkant (en wat daar verder nog achter zit)? Dit soort nutteloze fratsen hoeft van mij niet, zit alleen maar in de weg.

Suggestie 3: valt meteen af. Die mouwtjes, daar krijg ik echt mijn onderarmen niet doorheen. Da's overigens een veel voorkomend probleem bij de huidige kleding).

Maar wel erg aardig van je dat je de moeite hebt genomen .
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:57:22 #48
11458 ivetje
pi_24533755
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

In het algemeen is de regel bij skaters/boarders toch wel, dat juist degenen die er op het board het minste van bakken, in de duurste, meest opvallende kleiding rondlopen. Dit soort kleding dus.
Ik bak er nix van op het board...en loop in een V&Dtje rond Eigen merk...
Protest is niet meteen duur eigenlijk...de broeken enzo zijn redelijk geprijsd vind ik. O'neill daarentegen is wel duur Brunotti is een goedkoop alternatief. Maar idd, popi-jopi moet je wel een beetje zijn voor dit soort merken...en ja, ik draag protest en Brunotti Maar alleen omdat ik het mooi vind...protest heeft bijvoorbeeld ook afschuwelijke kleding erbij hangen hoor [..]
quote:
Suggestie 1: de trui ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar als ik dan zo'n heaumeau met zo'n sjaaltje als model zie, hoeft het van mij echt niet meer.
Sjaaltje even wegdenken en die homo eruit Je moet er wel doorheen kijken hoe het die mannen staat natuurlijk Ik vind het iig een hele mooie trui, en je zegt zelf ook al dat het er aardig uitziet...tja, dat ze dan een homo pakken om hem te showen...tja, daar kijken we maar doorheen
quote:
Suggestie 2: afgezien van de kleur is dit op zich een hele mooie trui . Maar wat is dat aan de zijkant? Weer zo'n verkapte poging van de ontwerper er toch weer een soort persoonlijk artistiek tintje aan te geven met zo'n rits aan de zijkant (en wat daar verder nog achter zit)? Dit soort nutteloze fratsen hoeft van mij niet, zit alleen maar in de weg.
Aan de zijkant zit een ritsje...kan je dus ook gewoon dicht doen Vind het wel een leuk detail opzich, wordt het wat sportiever van maar niet meteen zo overdreven hip met allemaal fratsen enzo

[quoteSuggestie 3: valt meteen af. Die mouwtjes, daar krijg ik echt mijn onderarmen niet doorheen. Da's overigens een veel voorkomend probleem bij de huidige kleding).[/quote]
Helaas...maar misschien toch maar eens op www.otto.nl kijken

Maar wel erg aardig van je dat je de moeite hebt genomen .
[/quote]
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')