6-0 gewonnen vanavond
![]()
.. Wedstrijd niet live mee mogen maken want was lekker bij de Portugees aan het eten
Maar liefst 4 doelpunten van m'n spits Gideon Puttenstein (tel je de punten op Grumpey?
![]()
). Waar ik wel van baal is dat een van m'n betere middenvelders er voor 4 weken uit ligt; hij zou binnen nu en 3 weken moeten stijgen in niveau, dat kan ik nu vergeten. Jammer, want hij was rijp voor de verkoop geweest na zijn stijging ..
Spits Gideon maakt nu nog kans om topscoorder te worden. Hij heeft dit seizoen 18 doelpunten gescoord en moet opboksen tegen 20 doelpunten van de topscoorder in de league. Dan KAN ik nog nummer 1 worden, omdat ik qua doelsaldo dichterbij de concurrentie kom (54-1 van concurrent tegen 47-9 van mij) .. Jammer genoeg moet ik nu tegen de moeilijkere teams en heeft de nummer 1 die al gehad (gelukkig is in Hattrick alles mogelijk
![]()
)
Al met al een fijne wedstrijduitslag, PIC gespeeld, team spirit is nu weer 'Paradise on Earth'. Volgende wedstrijd weer de luxe om te PIC'cen en dan wordt het aanpoten de laatste wedstrijden want de overige teams zijn wakker (niet zwakker) geworden en worden steeds beter
Ik denk dat ik dit seizoen wel promoveer, streven is nu ook nog nummer 1 te worden. Ik voorspel een mooie wedstrijd eind van het seizoen tegen de huidige nummer 1