Dat vroeg ik me ook af! Ik dacht dat het misschien betekende dat hij als je een ranglijst van je team maakt voor die positie tweede is, ofzo?!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
Vraagje over het programma Mattricks.
Als je kijkt bij: Opstelling selectie, en je laat de pc een team kiezen dat komt er het volgende te staan:
Middenvelder 1:
Mark Doornbos
normaal 6, 33 (2)
Die 6,33 is een schaal, om met andere spelers te vergelijken. Maar waar staat die (2) voor?
Bij sommige is dat bijvoorbeeld (6). Het lijkt met niet het aantal wedstrijden dat hij daar gespeeld heb, want dan klopt het bij anderen niet.
Je moet stoppen wanneer je middenvelders een conditie hebben van goed of uitstekend. Daarnaast zou ik in het algemeen niet langer conditie trainen dan 2 weken, omdat je vorm enorm achteruit springt. Misschien als je middenvelders heeeeeeeeeel slechte conditie hebben is het slim om het 3 weken te doen, maar daar zal ik wel eerst goed over nadenken...quote:Ik heb alleen op conditie getraind deze week, is toch het beste in t begin? En wanneer moet ik overstappen naar wat anders?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3 weken doen, maar daar zal ik wel eerst goed over nadenken...
op zich niet erg, nu heb je wel conditie....maar waarschijnlijk ook slechte vorm van je spelersquote:4![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:41 schreef Grumpey het volgende:
1) heeft speler gespeeld? (1 punt) -> Heeft de speler de wedstrijd uitgespeelt? (1 punt)
5) heeft speler vermelding in verslag die niet met scoren/kaarten te maken heeft gehad (2 punten voor elke vermelding) -> Is de speler in de fout gegaan of juist goede dingen gedaan in de wedstrijd (-2 voor fout, +2 voor goed; aan de hand van wedstrijdverslag)
Goed ideequote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:11 schreef Grumpey het volgende:
zullen we de regel ook toevoegen bij 19 jaar of jonger dat het aantal sterren wat hij haalt als punten meetelt (dus bijv. 2 sterren is 2 punten)? Bij boven de 19 is dit teveel in het voordeel voor de hogere teams in de V en IV, maar bij onder de 19 is dit nog wel vol te houden denk ik....reacties hierop graag
We gaan een soort ranglijstje met punten maken van spelers van elk team (2 spelers van ieder team, waarvan eentje jonger dan 19)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:ik wil best wat spelers opgeven, maar nogmaals:
Dan komen er wel aardig wat aparte topics niet?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:24 schreef Finkelstein het volgende:
Mischien een iedeetje om er een apart topicover te maken, (Hattrick Challange ofzo) nu beginet alles een beetje door elkaar te open.
onder 19: Niek Struik (30628610) (18 jaar)
Sterspeler: Curt Sinclair (3924150)
Niet verkeerd!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:54 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn jeugdspeler![]()
:
quote:One is that midfield is slowly slowly being made less dominant. This change is now nearer it's completion than it's beginning.
quote:The other long term change that we want to mention is that secondary skills (and the 3rd skill and 4th skill and so on), for instance passing and defending for midfielders, or passing and playmaking for defenders, are being encouraged. This change started only a few seasons ago and will continue for many seasons on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |