Dat is met heel veel geluk nog mogelijk. Dan moet de nummer 2 2 keer verliezen en dan moet ik alles winnen. En dat zie ik helaas niet gebeuren. Maar 3e vind ik ook best, mijn team red het never nooit niet in de 6e divisie.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:17 schreef Vision het volgende:
[..]
nog enige kans op een 2e plaats of ga je dat niet meer redden?
Nou, leuk is dat, maar liefst -2 punten voor m'n spitsquote:Op maandag 17 mei 2004 21:24 schreef Grumpey het volgende:
Sterspelers totaal
ik wacht nog steeds met smart.. keb zelfs een ware wedstrijd gehouden wie het mooiste logo voor mijn cluppie kon makenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je krijgt het morgen of dinsdag. Heb in Nijmegen een mooi bestandje in fok code op de compu staan.
Ik ben rond etenstijd bij mijn vriendin, en bij haar staat het op de compu. Nog ff geduld dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds met smart.. keb zelfs een ware wedstrijd gehouden wie het mooiste logo voor mijn cluppie kon maken
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Grumpey het volgende:
dan blijft er nog 1 groot raadsel over.....
......hoe laat eet lortnoc normaal gesproken![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:56 schreef Grumpey het volgende:
hehe, wij zijn een soort -ikeetbijmijnvriendinenhetisetenstijd- invulling![]()
weten we onze rol ook weer![]()
ja, zo krijgen we het topic natuurlijk wel volquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:40 schreef TimmyAsd het volgende:
en ik beantwoord mogren wel.. voordat ik morgen niet haal..
truste
hoiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, zo krijgen we het topic natuurlijk wel vol
Voor het mooie bedrag van 48.000 euro!quote:Andris Ahja (30888483)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Eesti
Vastgestelde waarde: 60 000 ¤
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Voor het astronomische bedrag van 12.000 euro! Das echt een koopje dacht ik.quote:Wiljo Vonken (31383413)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 46 000 ¤
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Je wou ze gaan trainen toch? Dan heb je dus net 2 spelers gekocht die volgend seizoen 20 zijn. Ik weet niet wat voor coach je hebt, denk een matige ofzo (gokje) dan duurt het dus minimaal 8 + 2 + 3 weken = 13 weken voor 1 level up. Mijn tip is. Koop begin volgend seizoen 18 jarigen. Dat scheelt je al twee weken trainen. En koop een goed coach. Dan heb je ze in 9 weken naar boven. Bijna 2 levels per seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:41 schreef engessa het volgende:
* Sandyman heeft wat verdedigers ingekocht om te trainen:
[..]
Voor het mooie bedrag van 48.000 euro!
[..]
Voor het astronomische bedrag van 12.000 euro! Das echt een koopje dacht ik.
ik train 10 man tegelijk, er gaat elke week wel een speler of 2 een niveau hoger met goed coach. Met de winst koop ik dan (na nieuwe trainies) weer betere spelers voor A-selectie, en zodoende....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
waar ik trouwens wel een beetje van baal.. is dat dat trainen echt op minimale snelheid gaat.. het duurt echt minstens een seizoen voordat je echt verbetreingen gaat zien..
Hoe zorgen jullie voor een goede spelersselectie...
jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef Grumpey het volgende:
en ik gebruik te vaak deze smiley merk ik
het forum moest toch vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |