Graag gedaanquote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wederom bedankt qyn![]()
kom zo, eerst ff afwassen, moet ook gebeurenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Kom nou maar snel op IRC
0-1 door mn ypquote:Op zondag 16 mei 2004 18:31 schreef DaPinky het volgende:
Vanavond de partij tegen de nummer 2. (Ik ben de nr 1.)
Als ik die win, sta ik dus 6 punten los, maar verlies ik hem onverhoopt, dan sta ik 2e.
(Net iets slechter doelsaldo)
Toch reken ik op een ruime overwinning. Meer kwaliteit in mijn team enzo.
ik kan daar geen hattrick onderdeel vindenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:34 schreef Grumpey het volgende:
voor iedreen die nu wedstrijd speelt en naar dit forum staart...
het is druk op irc (hint)![]()
#fokhattrickquote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kan daar geen hattrick onderdeel vinden.
Kijk volgende week nog wel ff.
ja, dat las ik op de eerste pagina van dit topic, maar bij de channels staat deze er niet bij (of een afkorting daarvan). Misschien moet ik een ander programma downloadenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
#fokhattrick
Gewoon join #fokhattrick intikken en dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 16 mei 2004 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat las ik op de eerste pagina van dit topic, maar bij de channels staat deze er niet bij (of een afkorting daarvan). Misschien moet ik een ander programma downloaden![]()
Maar ik ga nu jiskefet kijken.
nog enige kans op een 2e plaats of ga je dat niet meer redden?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef engessa het volgende:
Volgende week word het nog spannend, dan moet de nummer 3 tegen de nummer 1. Verliest de nummer 3 het en win ik sta ik derde! Duimen dus. Verder heeft nu voor de 2e achtereenvolgende keer mijn vleugelverdediger rood gekregen. In 5 week tijd...
mIRC heeft multiserver supportquote:Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef Thije het volgende:
@ IRC (FOKHATTRICK)
Waarom maken jullie geen kanaal aan op Quakenet??
Wanneer je dat doet kun je namelijk ook de andere "officiële" Nederlandse Hattrick kanalen bezoeken!
Ik zelf zou best op FOKHATTRICK willen komen maar dan moet ik al die andere kanalen opgeven (#hattrick.nl (belangrijkste , #ht-radio, #ht-got, #ht-meeting enz..)
* Description: Quakenet Hattrick Server
* IRC Server: irc.quakenet.eu.org
* Port(s): Gewoon zo laten staan (op 6667 dus)
* Group: #Hattrick.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |