quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef Lortnoc het volgende:
Wie wil trouwens de nieuwe user voor team v/d week zijn?
moet je dan lid zijn van de FED of niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef Lortnoc het volgende:
Wie wil trouwens de nieuwe user voor team v/d week zijn?
timmyAsd is toch lang niet zo boeiend als mij?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef Lortnoc het volgende:
Nee dat hoeft niet.
Maar aangezien TimmyAsd eerder was krijgt hij deze week de eer, zal jou proberen te onthouden voor de volgende week
timothy_veldhuis[at]hotmail punt komquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:56 schreef Lortnoc het volgende:
Dat zullen we binnen twee weken weten he
Timmy moet wel ff zijn mail adres doorgeven, da's wel zo makkelijk.
Ik train op 100%. Hoger kan nietquote:Op zondag 16 mei 2004 11:25 schreef TimmyAsd het volgende:
op hoeveel % trainen jullie eigenlijk?
en waarom juist dat getal?
idem, seizoen was toch al gespeeld doordat ik mijn roer omgooide.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:37 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik train op 100%. Hoger kan niet
En ik neem het verhoogde risico's wat betreft blessures maar voor lief
Volgens mij maakt het niet uit. Het aftakelen van een coach begint pas nadat hij minimaal een jaar 'in dienst' is geweest. In de regels:quote:Op zondag 16 mei 2004 13:54 schreef sir_dalord het volgende:
een vraagje:
als ik nu een nieuwe trainer inhuur, gaat deze dan aan het einde van dit seizoen ook achter?(leiderschap wel te verstaan)?
Zoja, dan zou ik waarschijnlijk beter even kunnen wachten, of niet?
Je krijgt het morgen of dinsdag. Heb in Nijmegen een mooi bestandje in fok code op de compu staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
timothy_veldhuis[at]hotmail punt kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |