Met je ogen is niets mis in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:00 schreef Zoet het volgende:
Dus je vind Industry of Love niet leuk?
Jouw humor en je communicatie welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Met je ogen is niets mis in ieder geval.
duss.... en jij bent ook als sinds het begin bekend met Teeuwen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:06 schreef Zoet het volgende:
[..]
Jouw humor en je communicatie wel
Da dan weer wel..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Gelukkig hebben we Rembo & Rembo nog!
Ja wel heel veel gehoord ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
duss.... en jij bent ook als sinds het begin bekend met Teeuwen?
Tja maar dat doe je niet kado.. had het wel eerst kunnen luisteren natuurlijk... ach ja.. ik haal eens een keer NIET iets van't internet... krijg je dit...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:08 schreef Robertje het volgende:
Je had hem ook van het internet kunnen plukken en dan was ie bijna gratis geweest.
Dat schrijft 'ie net.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:09 schreef Zoet het volgende:
[..]
Maar je vond hem dus echt stukken minder? Wat vond je echt zwaar niks dan?
Schrijft hij welke stukjes hij in Industry of Love zwaar niks vond?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat schrijft 'ie net.
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:25 schreef Komakie het volgende:
In de shows van Hans Teeuwen zit altijd een hele diepe-negatieve-kijk-op-de-wereld-ondertoon.
Er zijn alleen maar heel weinig mensen die dit eruit halen.
Wat is er nou weer mis met zijn humor en communicatie, begrijp je dan echt niet waar de OP over gaat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:06 schreef Zoet het volgende:
[..]
Jouw humor en je communicatie wel
Tja, je ziet idd sommige grappen aankomen, als je zijn soort humor nog niet kent is het natuurlijk leuker...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:25 schreef Komakie het volgende:
Ik dacht bij de eerste keer luisteren van "Dat Dan Weer Wel" al van "Goh dit heb ik al 3x eerder gehoord". Het is nog steeds wel leuk maar erg voorspelbaar aan het worden.
Het is alleen maar wat ik op tv hoorde hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt waar?Dat is voor mij eigenlijk altijd één van de redenen geweest dat ik hem zo goed vond. Ik ging er eigenlijk van uit dat anderen dat ook wel zagen...
Voor Teeuwen is dat waarschijnlijk ook wel moeilijk omdat hij het altijd over fictieve dingen heeft. Hij vertelt altijd verhaaltjes maar heeft het nooit direct over de realiteit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:30 schreef Harry_Sack het volgende:
Jammer is dat he? Hans Teeuwen heeft een beetje roofbouw op zijn creativiteit gepleegd, is harder gegaan dan hij geven kon en heeft eigenlijk daarmee al zijn kaarten al op tafel gegooid.
Gevolg is dat hij nu over zijn top heen lijkt te zijn en eigenlijk alleen maar met een hogere dosis grofheid zichzelf kan neerzetten als de Hans Teeuwen die we kennen. Er zijn maar weinig cabaretiers van formaat die het wel weten vol te houden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, je ziet idd sommige grappen aankomen, als je zijn soort humor nog niet kent is het natuurlijk leuker...
Toch vind ik niet dat hij zijn stijl aan moet passen, je moet gewoon doen waar je goed in bent en niet geforceerd proberen "vernieuwend" bezig te zijn. Zoals je vaak veel bands ziet doen, "oh, we zijn muzikaal toch zo gegroeid!". NEE! Je bent commerciëlere muziek gaan maken zodat er meer te beuren valt...
En zo zegt deze post ook nog iets over mijn kijk op het leven.
whaha een vriend van me zat vooraan en werd toen afgezeken vanwege zijn naam: Ditger, dat zijn vader spraakgebrek had tijdens zijn geboortequote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:58 schreef Nala het volgende:
Arie & Sylvester zijn ook érg leuk, laatst nog geweest...
Dat kan prima.. niet in't geheel want met beeld krijg je een beter totaal plaatje, maar lukt goed. Gisteren de show gezien en Inderdaad met beeld waren er bepaalde stukjes leuker... maar daarmee plaats ik hem nog niet dat voetstuk terug op. Helaas. Maar ja.. wie ben ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:23 schreef kamagurka het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd om nu nog ns te komen met "teeuwen herhaalt truukje", dat deed ie de laatste 2 shows namelijk ook al
Het is meer de vraag: hoe goed doet ie zijn truukje nog? Ik vond industry (heb de try-out gezien precies een jaar geleden!) niet zijn beste show, maar heb regelmatig toch zitten lachen.
De vraag is echter: is het niet meer spectaculair omdat het niet nieuw meer is, of omdat ie gewoon minder wordt.... Lastig te beantwoorden dus als iemand zijn truukjes herhaalt. Misschien is eindelijk de verrassing eraf voor veel mensen en zal Hans kordaat zijn formule moeten veranderen...
Ik snap sowieso niet hoe je een show kunt beoordelen op basis van een (geluids-) CD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |