abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18896939
Oke dames ik kon het weer niet laten....
Heb weer getest!
En weer hetzelfde verhaaltje....

Eerst zag ik niks en heel langzaam word en een heel vaag 2e streepje zichtbaar.
Het heet echt geen zin om hem te fotograveren omdat deze echt te vaag is...
Dus we weten egenlijk nog niks zeker.
Misschien ga ik straks met de test gewapend wel richting de huisarst en vraag de assistente wat ze ervan vind.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 07:04:38 #52
81992 Githa
pi_18896997
Xanthe een vage streep is ook een streep maar om zeker te zijn zou ik zeker even een afspraak maken bij de huisarts voor straks. Beter om je zeker te voelen.
Dat zou wel mooi zijn Xanthe ik gun het je van harte.

Xanthe

laat je de uitslag wel ff weten vanmiddag wat spannend ik krijg er kriebels van

Xanthe het moet gewoon zo zijn hoor ! 3 maal is scheepsrecht
pi_18897025
Hahahaha , nou ik weet niks zeker.... du pinnen jullie me er nou niet aan vast!!!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 07:13:51 #54
81992 Githa
pi_18897040
ik zou niet durven Xhante maar vind wel dat je aan de beurt bent

Je maakt het ook zo spannend gewoon een afspraak maken hoor ...laptop mee kun je vanuit de wachtkamer posten
pi_18897180
Heb jij een laptop te leen dan?
Zit hier nog op zo'n "ouderwetse grote machine" te werken
Maar ik ga geen afspraak maken , ik ga gewoon heen zometeen
  woensdag 5 mei 2004 @ 07:44:29 #56
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18897196
* phluphy duimt voor Xanthe
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 07:46:31 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18897212
* Sugar ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_18897252
Xanthe gaat zich nu aankleden
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 07:53:46 #59
81992 Githa
pi_18897263
Succes Xanthe
* Githa stuurt haar laptop per postduif naar Xanthe
pi_18897422
Goedemorgen Dames

Tearsong welkom..
Wat leuk zeg een nieuwe dame.

Xanthe wat ongeloofelijk spannend zeg, hoop dat je snel weer wat kan laten horen.

Martineke, jij bent ook goed in het onthouden zeg..
Ben blij dat het goed gaat.

De rest ook hoi
pi_18897445
Dames niet in de stress raken... Ik ga nu naar de huisarts en daarna ga ik eerst even langs het tank station om de auto van binnen schoon te maken.
Morgen toch ruim 6 uur in die wagen zitten en er ligt nogal wat stof in....
Lijkt me niet gezond in elk geval.
Stoorde me er al langer aan , maar eigenlijk was het de beurt van mijn vriend om de auto schoon te maken , maar die laat al vanaf september op zich wachten....
(Ik deed het eens in de 2 à 3 maanden...)
Darna horen jullie meer!
pi_18897655
Nog geen duidelijkheid....
Jah ze zagen een 2e streepje , maar dan moest je wel heel goed kijken.
Echter vonden ze mijn test niet betrouwbaar , omdat de kleurstof over het hele papiertje was uitgelopen en ze vroegen zich af of dat misschien een 2e streepje gaf.
pi_18897669
Maar konden zij niet ff testen?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 08:53:00 #64
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18897679
Xanthe, wat lees ik nou? een licht tweede streepje? Dat is toch helemaal super joh! Je bent zelfs een paar dagen voor je NOD en je hebt nu al een streepje, vanwaar die twijfel? Jij bent gewoon zwanger hoor

Welke test heb je eigenlijk gebruikt? Misschien kun je nog een ander merk kopen (als het maar geen predictor is). Ik herinner mij Knorretje nog heel goed die zowat alle merken in een paar dagen had ondergepiest
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 5 mei 2004 @ 08:53:18 #65
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18897681
goedemorgen

sjee Xanthe jij weet ons in spanning te houden nu zeg ik ben benieuwd hoor wat de ha zegt (of de assi)

jolene: ik ben met vlagen goed in dingen onthouden, verjaardagen en zo en telnummers kan ik heel goed onthouden, maar dingen onthouden zoals bijv die datum naar gyn of zo dah vergeet ik weer ofterwijl me lange termijn geheugen is goed, me korte termijn geheugen is niet zo goed
kheb teveel gehoust denk vroeger
pi_18897682
Goedemorgen

Tearsong Welkom, ik ben Beaker en ben 24 jaar. As zaterdag zijn mijn vriend ik ik 2 jaar bij elkaar waarvan we er al 1,5 jaar samen wonen Ik kom hier omdat ik per ongeluk wat pillen ben vergeten en sindsdien niet meer vanzelf ongesteld ben geworden nee, ik ben niet zwanger Heb een half getobd en toen 43 dagen geleden ben ik heerlijk ongesteld geworden door een Primolut kuur :') maar helaas daarna niet meer! Ik zit nu aan cyclusdag 43. Slik nu al ff geen pil meer, daar zijn we direct mee gestopt! Na de laatste poging, maar ook dat mocht niet baten

Xanthe You go girl
Wat maak jij het spannend voor ons
* Beaker1 aan het duimen gaat en vreselijk gaat zitten F5en voor nieuws over Xanthe

Girly Voel je je al wat beter? En hoe gaat het met het slikken van die pillen?
Beterschap en een knuffel!

Merisse Heb je nog wat gehad aan die suggestie van die Hotelbon? ipv saunabon
En hoe is het met de zenuwen vandaag?

LW
KANJER Zie je wel dat je het kan

Up-date Beaker
Vannacht slecht geslapen door mijn kwaaltjes, omdat die weer vreselijk opspelen en mijn vriend heeft heel de nacht liggen snurken
Maja..zal toch echt moeten wachten tot en met juli eerder bellen of naar de HA gaan heeft denk ik geen zin en dan denken ze vast daar hebbie die zeikerd week
Nog 2 weken en dan gaan we naar Schotland en daar ga ik vreselijk van genieten

Dikke knuffel voor iedereen
BabyS :))
pi_18897692
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef jolene het volgende:
Maar konden zij niet ff testen?
Dat kunnen ze maar dat kost mij ¤12,50 , dan ga ik liever naar het ziekenhuis.
Dus ik dapper bellen naar het ziekenhuis om ze te vertellen dat ik dan nog wel niet overtijd was , maar wel een vaag 2e streepje had....
Ware het niet dat ze vanwege 5 mei gesloten zijn......
DWZ. geen assistente en dus geen bloedprikken...
Kon morgen weer bellen , maar ja dan ben ik d'r niet.
pi_18897701
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, wat lees ik nou? een licht tweede streepje? Dat is toch helemaal super joh! Je bent zelfs een paar dagen voor je NOD en je hebt nu al een streepje, vanwaar die twijfel? Jij bent gewoon zwanger hoor

Welke test heb je eigenlijk gebruikt? Misschien kun je nog een ander merk kopen (als het maar geen predictor is). Ik herinner mij Knorretje nog heel goed die zowat alle merken in een paar dagen had ondergepiest
Ik heb de Romed test gebruikt van zwangerschapstest.nl , de vorige keer had ik de cassette uitvoering en nu de strip , die waren nog goedkoper
De Romed test gaf de vorige keer ook 2 dagen eerder een positieve test dan de digi clear blue.
pi_18897705
* Beaker1 Haar laatste testje weggeeft aan Xanthe, want ik hem voorlopig toch niet nodig!
pi_18897724
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 08:56 schreef Beaker1 het volgende:
* Xanthe Haar laatste testje weggeeft aan Xanthe, want ik hem voorlopig toch niet nodig!
pi_18897734
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 08:58 schreef Xanthe het volgende:

[..]

pi_18897750
En nu ga ik echt de auto schoonmaken... hahahaha...
En een nieuw kussen kopen want slaap erg slecht met mijn kussen en heb nu hoofd en nekpijn erdoor
pi_18897752
Gut zeg wat spannend....
Moeten jullie tot vrijdag wachten
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 09:02:49 #74
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18897753
aha die Romed testen ken ik wel van Babybrabbel.nl , ik denk dat ik die ook in grootverpakking ga kopen. Het test toch even wat makkelijker wanneer je niet elke keer als je de verpakking openrukt het prijskaartje levensgroot in je gedachten staat afgebeeld
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18897759
Xanthe, kan je toch niet proberen een fotootje van te maken?
Of inderdaad een ander testje proberen...
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')