Wat Tijn zegt, zou ik ook gezegd hebben...dus dan maar een quote.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:37 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 'em net gekeken. Bizar wel. Wat ik eigenlijk het schokkendst vind is dat er zelfs op scholen geen fatsoenlijke maaltijd te krijgen is en dat vaak de enige speelplaats voor kinderen die van de Mac is. Tel daar de verslavende werking bij op van al die fastfood & softdrink-producten en dan is het niet zo gek dat mensen er zo vaak zitten.
En ook best schokkend dat die vent zo aftakelt trouwens. Dat je er dikker van wordt, a la. Maar hij krijgt ook allerlei andere shit zoals hoofdpijn en depressies enzo en z'n seksleven gaat er op achteruit. Dat is heftiger dan ik had gedacht.
goed zo mike, pak hem aan die kneusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:17 schreef MikeyMo het volgende:
-edit: geen downloadpraat-
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
goed zo mike, pak hem aan die kneus
Dat gebeurt toch ook? Je ziet alleen dat er verslavingseffecten optreden. Hij wordt depressief en landerig maar klaart weer op als hij mag eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:34 schreef Tijn het volgende:
Een van de vaagste dingen van z'n hele experiment vind ik ook eigenlijk dat 'ie er overduidelijk ziek van wordt, maar toch blijft genieten van het McDo-voer. In het begin kan ik me voorstellen dat het leuk is, maar na een tijdje zouden die burgers toch je neus uit komen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:36 schreef furanku het volgende:
Vrijdagavond even kijken onder het genot van een quarter pounder menu![]()
Ja, maar dat had ik dus compleet niet verwacht. Ik dacht dat 'ie zichzelf met tegenzin die tent weer in zou moeten slepen, maar hij werd er juist heel opgewekt van.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook? Je ziet alleen dat er verslavingseffecten optreden. Hij wordt depressief en landerig maar klaart weer op als hij mag eten.
ach dat 3x per dag Mac eten een maand lang is natuurlijk om in afzienbare tijd te laten zien wat dat spul met je llichaam kan doen. Zoals enkelen in de docu al aangaven: men eet soms meerdere malen per week fast food en doen in veel gevallen aan net zoveel of nog minder beweging dan de documaker...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:08 schreef Matamoros het volgende:
Ja kunst.
Als je 3 keer per dag bij een 3-sterren restaurant gevulde hertereet als ontbijt, middag- en avondeten gaan verorberen dan kom je ook 12 kg aan en voel je je ook niet top.
Nogal een open deur inkoppen dit, en vrij nietszeggend.
Zal ik ook een onderzoek gaan doen?
He mensen: kijken hoe ik me voel als ik de hele dag op bier leef, 's ochtends bier, 's middags bier en 's avonds bier en dat dan 3 maanden lang
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
Wat zag dat veganistische vreten van z'n vriendin er werkelijk walgelijk uit zeg...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:08 schreef Matamoros het volgende:
Ja kunst.
Als je 3 keer per dag bij een 3-sterren restaurant gevulde hertereet als ontbijt, middag- en avondeten gaan verorberen dan kom je ook 12 kg aan en voel je je ook niet top.
He mensen: kijken hoe ik me voel als ik de hele dag op bier leef, 's ochtends bier, 's middags bier en 's avonds bier en dat dan 3 maanden lang
Er zijn alleen veel meer mensen die naar de Mac gaan dagelijks dan naar een 3 sterrenrestaurant. Plus dat de Mac velen malen betaalbaarder is...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:08 schreef Matamoros het volgende:
Ja kunst.
Beetje teleurstelling dusquote:Ja, leuk experiment, maar vond de docu wel erg langdradig, was op het eind blij dat het voorbij was. Al dat gedoe buiten het experiment om vond ik niks aan, dat weet ik iig al wel, als je het niet weet, ok dan kan het wel interessant zijn.
Verder weten we natuurlijk allemaal dat het ongezond is, maar vond het wel leuk om te zien wat er allemaal met hem gebeurde en wat de doktors ervan zeiden. Hadden ze het gewoon lekker bij moeten laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |