Hij had vast al die super size menu's zo naar binnen kunnen werken, maar om nou zo'n lekkere vetzak een docu te laten maken over het eetbeleid van de amerikanen en daar commentaar op te leveren.....quote:Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef frizzel het volgende:
of juist heel goed:)
hij zou kunnen zeggen:quote:Op maandag 19 juli 2004 11:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij had vast al die super size menu's zo naar binnen kunnen werken, maar om nou zo'n lekkere vetzak een docu te laten maken over het eetbeleid van de amerikanen en daar commentaar op te leveren.....
nou nee
En dat komt door Bush!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:06 schreef frizzel het volgende:
[..]
hij zou kunnen zeggen:
"Ik was al slachtoffer geworden van de amerikaanse eet cultuur"
de saudi's bezitten tig % van de fast food markt!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:08 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat komt door Bush!![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:13 schreef Japis_backup het volgende:
Echt een domme Amerikaanse docu maker. VAn niemand moet je elke dag bij de mac eten. Staat ook niet in de ads. En te veel eten blijft te veel eten.
Omdat je het resultaat al weet, kijk naar al die dikke Amerikanen en tegenwoordig ook Nederlanders.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij kijkt wat het met je doet als je eet zoals veel mensen in Amerika doen.
Die mensen die dat doen zijn misschien dom, maar waarom hij dat nu is mag jij me eens uitleggen
Nee, dat weet ik niet. Ik wist niet dat je er bijvoorbeeld ook depressief van werd. En verder is een docu misschien een goede manier om die dikke amerikanen eens te confronteren met hetgeen ze mee bezig zijn. Om tv/film te kijken hoeven ze toch niks te doen en daar houden ze nogal vanquote:Op maandag 19 juli 2004 12:31 schreef Japis_backup het volgende:
[..]
Omdat je het resultaat al weet, kijk naar al die dikke Amerikanen en tegenwoordig ook Nederlanders.
Tis vragen naar de bekende weg. Jij gaat toch ook geen docu maken om je af te vragen wat er met je gebeurd als je elke dag 3x bij een snackbar vette hap eet??
Dan weet je toch al wat er met je gebeurd?
Grappig, ik ben nog geen mensen tegen gekomen die niet wisten dat je van vet eten en niet bewegen dik wordt.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Ik wist niet dat je er bijvoorbeeld ook depressief van werd. En verder is een docu misschien een goede manier om die dikke amerikanen eens te confronteren met hetgeen ze mee bezig zijn. Om tv/film te kijken hoeven ze toch niks te doen en daar houden ze nogal van
lekker slimme opmerkingquote:Op maandag 19 juli 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
De docu is GEEN aanklacht tegen MC Donalds.
De maker zegt toch zelf dat het geen aanklacht is?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:34 schreef frizzel het volgende:
[..]
lekker slimme opmerking
Het gaat over een man die helemaal ziek/misselijk/dik wordt door Mc. Donalds. En de film heet ook nog Super Size Me, en hoe heet je menu opgraden bij mcdonalds?
Als je de link van IMDB gevolgd had die in de OP staat, en vervolgens op release-dates had geklikt had je kunnen zien dat ie 12 augustus in premiere komt in Nederland. In Duitsland draait ie nu al (vanaf de 15de) en onze zuiderburen moeten nog even wachtten tot 15 september.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef Mike het volgende:
Ik zit al een tijdje op deze documentaire te wachten, maar hij gaat deze week pas in premiere in Amerika, dus het kan nog wel even duren voor we 'm zien.
Sowieso zal 'ie hier wel niet in de bios komen.
ik kan ook zeggen dat een basketbal vierkant isquote:Op maandag 19 juli 2004 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De maker zegt toch zelf dat het geen aanklacht is?
proficiat alvast.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee hoor, nog niet
ps ze vind me idioot dat ik films als THE BEYOND leuk vind...
ik krijg haar maar met moeite aan films als HELLBOY
![]()
waar heb jij hem gezien dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb hem gezien en ik was erg onder de indruk. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |