Pberends, leuke boxer als gebruikersplaatje.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:42 schreef pberends het volgende:
LOL
Hoe los je een moord op binnen 10 seconden.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef R_ON het volgende:
Ok, jongens, ik peper het er ff in:
Ik heb de juiste moordenaar altijd aangewezen!
Ik ben goed
Ik vind dat Ludo gedoe zo slaaapverwekkend:Z , dus niet echt opgelet.. Later had Martine wel een mailtje van Ludo die zei dat ie Il Figlio had, dus dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat gebeurde er nou nadat Ludo zei "We moeten iets anders verzinnen (..) wat doen we nou moeilijk"
Mn pa zapte weg naar Kees Driethuis
welke actie???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dat Ludo gedoe zo slaaapverwekkend:Z , dus niet echt opgelet.. Later had Martine wel een mailtje van Ludo die zei dat ie Il Figlio had, dus dat zal het wel zijn.
Die actie van Robin was wel grappig!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef Svensational het volgende:
Robin met z'n tikkertje
Op verzoek herinner ik je er nogmaals aan dat jij zei dat Morris het had gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef Kylee het volgende:
Er is maar een die echt goed kan acteren in gtst en dat is onze Robin.![]()
![]()
![]()
De enige consequentie aan dit alles is dat pascalle niet meer terugkomt, voor de rest zal niemand veranderen na dit alles. robin zal vrolijk blijven irriteren, lijkt me sterk als hij uit de serie gaat. Jammer maar waar (denk ik).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Hehe, de moordzaak is opgelost. Wel jammer dat Laura nu weer vrijkomt
Wat een kutvader heb jij zeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
KAN IEMAND NOU ZEGGEN WAT ER GEBEURD IS DE LAATSTE 5 MINUTEN
dank je
Robin mocht Scala niet in. Toen ging hij tikkertje spelen met de politieagent en sneakte hij naar bovenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
welke actie???
Ik vind dat hij wel een eigen topic titel verdient voor deel 56: Robin: 'Ik heb Paskwal geslagen!'quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef Kylee het volgende:
Er is maar een die echt goed kan acteren in gtst en dat is onze Robin.![]()
![]()
![]()
hehehequote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:47 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wat een kutvader heb jij zeg.
De spannendste 5 minuten van het hele seizoen zapt je vader naar Kees Driehuis.
Oom Govert ging naar boven om Vrouw Holle te halen, Robin ging naar Scala waarbij hij een soort kat en muis spel speelde met de politieagent en riep van Tikkie, jij bent henquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
welke actie???
Jaja, wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op verzoek herinner ik je er nogmaals aan dat jij zei dat Morris het had gedaan![]()
haha...vette lol @ robin!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Oom Govert ging naar boven om Vrouw Holle te halen, Robin ging naar Scala waarbij hij een soort kat en muis spel speelde met de politieagent en riep van Tikkie, jij bent hen.. Toen 'ie langs de agent was kwam hij boven, vroeg hoe het feestje was, Veldhuis zei dat Pascale jarig was en Robin feliciteerde haar en zei dat hij haar geslagen had.
Zoeits dan.
Daarvoor is de stofzuiger uitgevonden!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:47 schreef R_ON het volgende:
Wat een kutvader heb jij zeg.
De spannendste 5 minuten van het hele seizoen zapt je vader naar Kees Driehuis.
Pascale heeft ook tikkertje gespeeld met Robin.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
Robin mocht Scala niet in. Toen ging hij tikkertje spelen met de politieagent en sneakte hij naar boven
idd, dat was echt humor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef Svensational het volgende:
Robin met z'n tikkertje
Dan zou ik spijt hebben dat ik ooit heb geroepen dat ik het wel realistisch zou vinden als er naast alle lesbiennes nou ook een keer een homo in mocht, want die twee zijn gewoon té walgelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:26 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat is mooi! Nou heb ik nog maar een wens en dat is dat Dennis en Milan lekker opzouten naar de VS om daar samen een eigen kindje te gaan adopteren! Zijn wij lekker van die twee walgelijke sissies af. Vraag me af wanneer die twee een echt stelletje worden.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |