Iets meer werk, heb al 2 excel bestandjes nu!quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:
ik twijfel, het is wel wat meer werk natuurlijk...
maar wel eerlijker, dus doe maarnu nog 2...
DG?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:34 schreef Yeahinho het volgende:
Dus de (gratis) toto in dit topic gaat dan niet meer door?
Maar dis de leukste!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil op zich wel meedoen, maar dit wordt al de zoveelste betaalde toto waarvoor ik me dan ga inschrijven...
*steekt hand opquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:37 schreef jojomen4 het volgende:
Als er nu nog ff 3 mensen roepen dat ze dat ook liever hebben is het besloten! Dus laat van je horen!
Hier ook, dus deze laat ik aan me voorbij schieten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil op zich wel meedoen, maar dit wordt al de zoveelste betaalde toto waarvoor ik me dan ga inschrijven...
Jawel hoor,die gaat gewoon door maar deze is gewoon een extraatje voor geld,iedereen is vrij om daar aan mee te doen of nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:34 schreef Yeahinho het volgende:
Dus de (gratis) toto in dit topic gaat dan niet meer door?
Ok dan doe ik meequote:Op donderdag 20 mei 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
EFFE VOOR DE DUIDELIJKHEID DUS,DE MIJNE GAAR GEWOON DOOR,DIE VAN JOJO IS GEWOON EXTRA
Mogen "we" in dit topic blijven praten over die toto, of heb je liever dat ik daar een andere voor open.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
EFFE VOOR DE DUIDELIJKHEID DUS,DE MIJNE GAAR GEWOON DOOR,DIE VAN JOJO IS GEWOON EXTRA
Geen probleem en ik doe ook met de jouwe mee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mogen "we" in dit topic blijven praten over die toto, of heb je liever dat ik daar een andere voor open.
En doe jij ook mee?
Voor vrijdag 11 Juni 2004 om 18.00. Het eerste deel dus.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen probleem en ik doe ook met de jouwe mee.
Wanneer moet ie ingevuld zijn?
Lijkt mij als er 2 nummers 1 zijn dat de eerste en de tweede prijs bij elkaar worden opgeteld en verdeeld gaan wordenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:10 schreef jojomen4 het volgende:
Owja, de nummer 1 krijgt 70%, de nummer 2 20% en de nummer 3 10%.
Als er 2 nummer's 1 zijn moeten ze die 70% dus verdelen.Maar dat zal wel niet gebeuren
Dat vind ik ook goed.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij als er 2 nummers 1 zijn dat de eerste en de tweede prijs bij elkaar worden opgeteld en verdeeld gaan worden
Gratis, doe je ook mee voor de geldtoto?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:56 schreef methodmich het volgende:
Is dit de geldtoto of de gratis toto?
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gratis, doe je ook mee voor de geldtoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |