Is dat leuk?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:26 schreef Kozzmic het volgende:
Geen echte POL-feedback, maar graag wijs ik de POL-users op FOK! zoekt nieuwe nieuwsposters!.
Ik heb het er wel naar mijn zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat leuk?
En hoeveel krijg je betaald om dat te zeggen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb het er wel naar mijn zin.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb het er wel naar mijn zin.
Er is een nieuw mod-systeem waarbij je "bepaalde" reacties op lagere levels kunt instellen. Indien users tegen teveel van deze reacties aanlopen worden ze automatisch voor 48 uur gebanned. Sommige reacties kunnen ook in één keer tot een ban leiden, en daarnaast is het altijd mogelijk users handmatig voor langere tijd te laten uitsluiten. We hopen dat dit systeem op termijn tot fatsoenlijkere reacties gaat leiden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn al die fp-reacties niet vervelend? En heb je veel met die R@b te maken?
Okay, bedankt voor de uitleg. Maar omdat denk dat mijn naam sowieso op teveel weerstand in de crew zal stuiten, zal ik maar geen poging wagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er is een nieuw mod-systeem waarbij je "bepaalde" reacties op lagere levels kunt instellen. Indien users tegen teveel van deze reacties aanlopen worden ze automatisch voor 48 uur gebanned. Sommige reacties kunnen ook in één keer tot een ban leiden, en daarnaast is het altijd mogelijk users handmatig voor langere tijd te laten uitsluiten.
De frontpage is anders dan het forum, het gaat meer om reageren op het nieuws dan om diepgravende discussies met elkaar te voeren. Ik stoor me ook niet echt aan domme reacties, en als ik iets zie dat niet door de beugel kan dan geef ik het een negatieve moderatie. Je wordt als nieuwsposter wel geacht om mee te modereren, maar je hoofdtaak is het brengen van nieuws. Berichten worden in de regel altijd herschreven, je kunt je er dus niet met een copy/paste vanaf maken.
En voor R@b heb ik wel respect. Ik ben het meestal niet eens met de politieke mening die hij op het forum uit, maar als nieuwsposter besteed hij veel aandacht aan de inhoud en de vorm van een bericht. Het is niet helemaal terecht dat hij gezien wordt als degene die alleen maar anti-moslimnieuws brengt, hij heeft bijna 7.000 nieuwsposts gedaan in de tijd dat hij bij de FP zit. Politiek en 'moslimnieuws' is wel een aandachtsgebied voor hem, maar ik vind dat hij onterecht van eenzijdige berichtgeving wordt beticht.
Maar dat is een andere discussie. Als nieuwsposters heb je niet verschrikkelijk veel met elkaar te maken, anders dan dat het vullen van de FP natuurlijk een gezamenlijke verantwoordelijkheid is.
quote:Btw, ik moest je de groeten doen van Just Me die hier in de huiskamer zit op het moment.
Doe eens gek en solliciteer eens?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn al die fp-reacties niet vervelend? En heb je veel met die R@b te maken?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens gek en solliciteer eens?
Meen ik serieus!
Half HOOLS is al blauwquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]Ik kom Hools nooit meer in, als ik blauw ben.
Maar ik denk er even serieus over na!!!
Als FP'er ben je alleen blauw op de frontpage. Niet op het forum.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]Ik kom Hools nooit meer in, als ik blauw ben.
Ja daarom juist - je weet toch dat ik me altijd wil onderscheiden?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Half HOOLS is al blauw
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens gek en solliciteer eens?
Meen ik serieus!
Sell-outquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:18 schreef SCH het volgende:
Ja daarom juist - je weet toch dat ik me altijd wil onderscheiden?
Ik post alleen maar nichtennieuwsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ach ja. Het rijtje nieuwsposters met een bepaalt thema kan best wat langer worden.
R@b -- marokkanen
M4stermind -- X- Factor
SCH -- Anti-rechtse en pro-allochtone berichtgeving
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik post alleen maar nichtennieuws![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
ik bedoelde fortuyn, joop wijn, boris dittrick, gerda verburg, clemens cornielje, geert wilders enz enz.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Is er echt een nieuwe Albert Verlinde onder ons?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik post alleen maar nichtennieuws![]()
wil jij mijn beau zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Is er echt een nieuwe Albert Verlinde onder ons?
Er staat hier nog steeds een fles wijn... van een weddenschapquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
wil jij mijn beau zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |