quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stelletje relnichten.
Wat maar weer bewijst dat de linkse kerk zich niet voor niets moreel verheven voelt...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan wordt de tomatensoep zuur.
Zijn we nou een linkse kliek?
JA maar dat sterf was toch niet serieus bedoeld. Dat je BSB bande snap ik omdat hij eerst de holocaust soort van ontkende. Dat je Dora bande snap ik hij was gewoon aan het schelden. Maar aaahh zei niets bijzonder en uitte enkel zijn mening dat mag toch zeker wel. En PB jaar daar gaan we niet over in discussie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dat nieteens, en ik heb nog geen PMS, bans verdien je
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn leven, wat doe je!![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar Yvonne lieve schat, het gaat wel een beetje heel erg hard nuIk heb vrij ik verveel me en jij banned iedereen:'( )
Mijn leven, wat doe je!![]()
Aha anders krijg je niet uhm ja wat krijg je anders dan niet? Leuke vakantie gehad trouwens?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..], ik kom net terug van vakantie
en moet mn ban quota aanvullen
Een forumaddict die op vakantie gaat... kan dat wel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..], ik kom net terug van vakantie
en moet mn ban quota aanvullen
Of rooksignalen en tamtams!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]Schaf MSN of een postduif aan
.
\quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:16 schreef Bluesdude het volgende:
Eindelijk word er een serieuse poging ondernomen Pol en Nieuws uit de pulpsfeer te halen.
Daarom........hulde aan de fokcrew
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |