Nee, dat was niet het geval bij jouw ban destijds. Het hangt van de context af of het toelaatbaar is, en bij jouw was dat niet het geval, wat leidde tot een edit. Het was meer het constant doorzeuren over dit wat tot de ban leidde.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
En mensen met Hitler vergelijken leidt vrijwel automatisch tot een ban dus........................
Grappig dat je dat zegt. Heb je het archief er echt helemaal op nagelezen ofzo? Want je was in die tijd nog helemaal geen moderator en zou normaal gesproken ook niet kunnen weten waar die ban op is gebaseerd. In de correspondentie die ik heb gevoerd werd de Hitlervergelijking trouwens wel degelijk als voornaamste reden opgevoerd. Maar jij vindt dat dus niet te ver gaan, begrijp ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het geval bij jouw ban destijds. Het hangt van de context af of het toelaatbaar is, en bij jouw was dat niet het geval, wat leidde tot een edit. Het was meer het constant doorzeuren over dit wat tot de ban leidde.
I was therequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Heb je het archief er echt helemaal op nagelezen ofzo? Want je was in die tijd nog helemaal geen moderator en zou normaal gesproken ook niet kunnen weten waar die ban op is gebaseerd.
Ik vond het wel te ver gaan, alleen die opmerking op zich was niet ban-waardig. Maar de vergelijking het heeft wel een rol gespeeld natuurlijk.quote:In de correspondentie die ik heb gevoerd werd de Hitlervergelijking trouwens wel degelijk als voornaamste reden opgevoerd. Maar jij vindt dat dus niet te ver gaan, begrijp ik.
Irritant. Maar het gaat ook om context.quote:En wat vind je van de aanduiding Maorijnissen?
Ik hou het zelf nieteens meer bij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:09 schreef SCH het volgende:
Nu R-Q en X-Ray weer weg - mag ik vragen of jullie niet iets te voortvarend te werk gaan? Blijven er nog wel mensen over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |