Klopt, maar verziekende opmerkingen zijn ook geen inspirerende bron.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar als er geen tegenstelling bestaat dan discussieert dat niet zo lekker. Word je niet geïnspireerd tot hoogstandjes e.d.
Ja, als je zowel links als rechts op de hak neemt, dan zou het kunnen.quote:Mijn persiflage? Mag dat dan?.
En toch hè, bij mij werkt het zo dat als ik ziekmakende opmerkingen lees, dat ik dan verontwaardigd wordt en dat dan ineens de inspiratie opbloeit. Laten we wel zijn linkse lui zorgen voor weinig inspiratie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Klopt, maar verziekende opmerkingen zijn ook geen inspirerende bron.
O, momenteel ontbreekt de inspiratie een beetje, maar dat komt dan wel weer.quote:Ja, als je zowel links als rechts op de hak neemt, dan zou het kunnen.
Ik open terzijne tijd wel een topic in ONZ. Als ik dan online ben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Hey modjes, waarschuwen jullie wel als ik op de 99 notes zit, dan kan ik de tractaties in huis halen
Roze glace-koeken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Hey modjes, waarschuwen jullie wel als ik op de 99 notes zit, dan kan ik de tractaties in huis halen
Mjammie. In het kader van 'vies is lekker'? En voor de rechtse users negerzoenen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Roze glace-koeken?
Een uniek staaltje van hoogwaardige humor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:36 schreef SCH het volgende:
Mjammie. In het kader van 'vies is lekker'? En voor de rechtse users negerzoenen?
Het is bezigheidstherapie voor de crew. Het is wel lachen om ze eens in te zien maar het gaat vooral helemaal nergens over.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met die notes? Ga dat inderdaad tot 100 en krijg je dan een welgemeende "foei, niet meer doen"? Wegen alle notes even zwaar? Kan ik bijhouden hoeveel notes ik heb? Kan ik hiernaar vragen? Zijn dit teveel vragen?
Moet je 'speciale' dingen doen om ze in te mogen zien?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is bezigheidstherapie voor de crew. Het is wel lachen om ze eens in te zien maar het gaat vooral helemaal nergens over.
Logisch. Domheid is ook zooo geestdodend. En "links" houdt de collectieve domheid gewoon in stand. Ipv het recht van de sterkste verstoort links de natuurlijke selectie. Goed als het om individuen gaat natuurlijk maar funest voor het collectief. Geen wonder ook dat het de kneuzen zijn die het land regeren. Nergens geldt de linkse marktverzieking zo sterk als bij de overheid. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik tot dat clubje zou behoren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn linkse lui zorgen voor weinig inspiratie.
[..]
Ja maar da's niks voor jouquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moet je 'speciale' dingen doen om ze in te mogen zien?
Leuke beredenering moet ik toch wel even zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Logisch. Domheid is ook zooo geestdodend. En "links" houdt de collectieve domheid gewoon in stand. Ipv het recht van de sterkste verstoort links de natuurlijke selectie. Goed als het om individuen gaat natuurlijk maar funest voor het collectief. Geen wonder ook dat het de kneuzen zijn die het land regeren. Nergens geldt de linkse marktverzieking zo sterk als bij de overheid. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik tot dat clubje zou behoren.
Pot...ketel...quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar links houdt niet van collectieve domheid zei gaan er van uit dat je er niets aan kunt doen dat je dom bent. Vandaar dat veel domme mensen links zijnEn linkse mensen dom.
Een opmerkelijke conclusie. Als men kijkt naar de gemiddelde opkomst van een demonstratie en vooral wat voor een soort mensen hier in lopen kun je niets anders doen dan met deze conclusies genoegen nemen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Silmarwen het volgende:
Leuke beredenering moet ik toch wel even zeggen.
Maar links houdt niet van collectieve domheid zei gaan er van uit dat je er niets aan kunt doen dat je dom bent. Vandaar dat veel domme mensen links zijnEn linkse mensen dom.
Er zit geen limiet aan. Het is ook meer een aantekeningenblokje voor modjes dan dat het voor users zelf is. Bijhouden is niet mogelijk. Je kan er wel naar vragen. En als je ze wilt inzien moet je danny even mailen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met die notes? Ga dat inderdaad tot 100 en krijg je dan een welgemeende "foei, niet meer doen"? Wegen alle notes even zwaar? Kan ik bijhouden hoeveel notes ik heb? Kan ik hiernaar vragen? Zijn dit teveel vragen?
Ik ken nog ene leuk woord voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pot...ketel...
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zit geen limiet aan. Het is ook meer een aantekeningenblokje voor modjes dan dat het voor users zelf is. Bijhouden is niet mogelijk. Je kan er wel naar vragen. En als je ze wilt inzien moet je danny even mailen.
waarom?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Paracetamolletje?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanavond niet.
Lullige is alleen dat binnen organisaties buiten de overheid dezelfde manier van in stand houden van de domheid van het collectief bestaat. De lui met de minste ideeën, de grootste kontencrosse en de minste bekwamheden zijn niet zelden je baas, waar je ook zit, bedrijfsleven of overheid. Het is dan ook niet een linkse eigenschap, het is een menselijke eigenschap om de collectieve domheid in stand te houden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Logisch. Domheid is ook zooo geestdodend. En "links" houdt de collectieve domheid gewoon in stand. Ipv het recht van de sterkste verstoort links de natuurlijke selectie. Goed als het om individuen gaat natuurlijk maar funest voor het collectief. Geen wonder ook dat het de kneuzen zijn die het land regeren. Nergens geldt de linkse marktverzieking zo sterk als bij de overheid. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik tot dat clubje zou behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |