Dan wordt de tomatensoep zuur.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zal wel volle maan zijn een dezer dagen.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:58 schreef sizzler het volgende:
SCH die het voor x-ray opneemt, wel lief eigenlijk
Zelfs dat nieteens, en ik heb nog geen PMS, bans verdien jequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:54 schreef Silmarwen het volgende:
Hey dit wordt idd wel een beetje idioot. De een na de ander wordt gebanned. Is Yvonnen ongesteld ofzo
Dan blijft DennisMoore nog over - da's de ergstequote:Op woensdag 5 mei 2004 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij nou ook nog vriendjes wordt met Lithoin dan is de wereldvrede ook dichtbij.
Stelletje relnichtenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan blijft DennisMoore nog over - da's de ergste
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stelletje relnichten.
Wat maar weer bewijst dat de linkse kerk zich niet voor niets moreel verheven voelt...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan wordt de tomatensoep zuur.
Zijn we nou een linkse kliek?
JA maar dat sterf was toch niet serieus bedoeld. Dat je BSB bande snap ik omdat hij eerst de holocaust soort van ontkende. Dat je Dora bande snap ik hij was gewoon aan het schelden. Maar aaahh zei niets bijzonder en uitte enkel zijn mening dat mag toch zeker wel. En PB jaar daar gaan we niet over in discussie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dat nieteens, en ik heb nog geen PMS, bans verdien je
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn leven, wat doe je!![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar Yvonne lieve schat, het gaat wel een beetje heel erg hard nuIk heb vrij ik verveel me en jij banned iedereen:'( )
Mijn leven, wat doe je!![]()
Aha anders krijg je niet uhm ja wat krijg je anders dan niet? Leuke vakantie gehad trouwens?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..], ik kom net terug van vakantie
en moet mn ban quota aanvullen
Een forumaddict die op vakantie gaat... kan dat wel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..], ik kom net terug van vakantie
en moet mn ban quota aanvullen
Of rooksignalen en tamtams!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]Schaf MSN of een postduif aan
.
\quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:16 schreef Bluesdude het volgende:
Eindelijk word er een serieuse poging ondernomen Pol en Nieuws uit de pulpsfeer te halen.
Daarom........hulde aan de fokcrew
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yviepyvie, is het niet zo dat RichardQuest van vertegenwoordigers van Fok! 'sterf!' met mate mocht zeggen? Als je dat niet wenste, had je dat met Sidekick of sizzler moeten bespreken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dat nieteens, en ik heb nog geen PMS, bans verdien je
Ok de SC hoeft niet super serieus maar het moet ook zeker geen tweede onz wordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
\
Slowchat is niet voor serieuze dingen dara in mag je best dollen. De rest dient wel serieus gehouden te worden. Alleen jammer he kalf... put...
Hmm daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok de SC hoeft niet duper serieus maar het moet ook zeker geen tweede onz worden. Gewoon gezellig dus en elkaar (en anderen) niet te veel afzeiken.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yviepyvie, is het niet zo dat RichardQuest van vertegenwoordigers van Fok! 'sterf!' met mate mocht zeggen? Als je dat niet wenste, had je dat met Sidekick of sizzler moeten bespreken.
Althans, zo denk ik er over...
Ja dit is subjectief, maar vette pech.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]verscherpte regels
![]()
Geen uitzonderingen
Dem, weet ik zeker dat ik geen PMS heb?
Ja verdomme, dit gaat niet goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:32 schreef SCH het volgende:YvonneO+
godverdomme, als ik je aardig ga vinden, weet je dat je iets fout doet
Ja kom op er valt vast wel ergens ruzie over te makenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja verdomme, dit gaat niet goed
Ik blijf al een tijd weg uit sc.....dat dollen is uit de hand gelopen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
Slowchat is niet voor serieuze dingen dara in mag je best dollen. De rest dient wel serieus gehouden te worden. Alleen jammer he kalf... put...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |