Hee, ik deed toch niet schelden zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.
Puur voor de humor uiteraard. (Niet om de grote rechtse verlichte denkers op Fok! belachelijk te maken, dat spreekt...)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kan er even iemand kijken naar de bagger die Ryan3 uitpoept?
"Boe boe, huil, huil, snik, snik, snotter, snotter, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil...." zou absoluut niet moeten kunnen. Niet alleen drukt hij daarmee personen in een gevaarlijk hokje, het is ook nog pure laster.
AFA speelt weer eens voor eigen rechterWaarom moet dat niet kunnen??? Heb je zo weinig gevoel voor humor of voel je je aangesproken. Ik moest er wel erg om lachen - het was een hele algemene opmerking.
Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.
I can't wait........quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |