abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:16:36 #21
44857 Rechtse_Mensen
zijn ook mensen
pi_18875085
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:48 schreef SCH het volgende:

[..]

- breek mij de bek er niet over open, ik weet er alles van.
LOL, da's ook wel weer waar
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:36:58 #22
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_18875523
Dat is het hele punt inderdaad. Mensen zijn zelf verantwoordelijk en als iemand zich misdraagt, vliegt hij of zij er uit. En dat is dan buitengewoon jammer voor die persoon, maar die weet natuurlijk ook dondersgoed dat hij dat niet had moeten doen.

Dat er nu gemiept wordt over dat alleen "rechtse" users worden geband, is natuurlijk een beetje jammer. Zoals SCH al zei... ook hij is vaak genoeg geband. En ook users als BSB, Yoessef en wat andere lieden vliegen er met de regelmaat van de klok af.
pi_18875765
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Maerycke het volgende:
Dat is het hele punt inderdaad. Mensen zijn zelf verantwoordelijk en als iemand zich misdraagt, vliegt hij of zij er uit. En dat is dan buitengewoon jammer voor die persoon, maar die weet natuurlijk ook dondersgoed dat hij dat niet had moeten doen.
Precies - soms heb je het gevoel dat het onterecht is, soms is het wel terecht - dan stuur je er eens een mail over of niet - je wordt boos of niet. Maar nu is er een soort pavlovreactie gaande: als een "rechtse" user geband wordt, hangt de rest automatisch in de touwen. Vooral van Silmarwen begrijp ik dat niet zo goed, verplaats je eens wat meer in een moderator en je ziet dat het allemaal niet zo zwart/wit ligt.

Als je niet geband wilt worden, weet je wat de regels zijn. Ik zoek soms bewust de grenzen daarvan op - dat is mijn verantwoordelijkheid en van niemand anders.
pi_18875909
Als je je een beetje fatsoenlijk gedraagt wordt je hier echt niet geband. Iedereen die hier geband wordt is duidelijk een grens over gegaan. (in hoeverre die grens terecht is is arbitrair). En tja als je weg gestuurd wordt heb je pech maar zal het wel nodig zijn geweest om het hier een beetje leefbaar te houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:50:01 #25
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_18876791
Dit (en het vorige) FB topic heeft een hoog 'deja-vu' - gehalte
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_18877498
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
[...] en in het geval van PBerends had je hem eerst moeten waarschuwen.

[...]
Lieve schat, die is ook gewaarschuwd. En hij weet dat hij niet mag baggeren, daar is hij al eens uitvoerig over gemaild, daarna is hij doorgegaan en heeft hij er een ban voor gekregen. Als je dan weer gaat baggeren en je wordt daar meerdere keren op aangesproken en je gaat gewoon door, hoevaak moet je iemand dan nog waarschuwen? Zoals ik al eerder zei: sommige mensen weten niet wat er allemaal aan een ban vooraf ging maar hebben er wel een uitgesproken mening over.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:45:41 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18878248
Kan er even iemand kijken naar de bagger die Ryan3 uitpoept?

"Boe boe, huil, huil, snik, snik, snotter, snotter, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil...." zou absoluut niet moeten kunnen. Niet alleen drukt hij daarmee personen in een gevaarlijk hokje, het is ook nog pure laster.

AFA speelt weer eens voor eigen rechter
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18878456
.
I´m back.
pi_18878717
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[...]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:13:28 #30
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')