LOL, da's ook wel weer waarquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
- breek mij de bek er niet over open, ik weet er alles van.
Precies - soms heb je het gevoel dat het onterecht is, soms is het wel terecht - dan stuur je er eens een mail over of niet - je wordt boos of niet. Maar nu is er een soort pavlovreactie gaande: als een "rechtse" user geband wordt, hangt de rest automatisch in de touwen. Vooral van Silmarwen begrijp ik dat niet zo goed, verplaats je eens wat meer in een moderator en je ziet dat het allemaal niet zo zwart/wit ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Maerycke het volgende:
Dat is het hele punt inderdaad. Mensen zijn zelf verantwoordelijk en als iemand zich misdraagt, vliegt hij of zij er uit. En dat is dan buitengewoon jammer voor die persoon, maar die weet natuurlijk ook dondersgoed dat hij dat niet had moeten doen.
Lieve schat, die is ook gewaarschuwd. En hij weet dat hij niet mag baggeren, daar is hij al eens uitvoerig over gemaild, daarna is hij doorgegaan en heeft hij er een ban voor gekregen. Als je dan weer gaat baggeren en je wordt daar meerdere keren op aangesproken en je gaat gewoon door, hoevaak moet je iemand dan nog waarschuwen? Zoals ik al eerder zei: sommige mensen weten niet wat er allemaal aan een ban vooraf ging maar hebben er wel een uitgesproken mening over.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
[...] en in het geval van PBerends had je hem eerst moeten waarschuwen.
[...]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |