Ik wil met de volgende personen wel een hartig gesprekje voeren:quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er komt binnenkort weer een POL meet vol met wandelgangen waar gelekt kan worden
Ah, dus je komt! Mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wil met de volgende personen wel een hartig gesprekje voeren:
- Sidekick
- KirmiziBeyaz
En met mij, dan gaan we moslimkaarten uitwisselen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
- Sidekick
- KirmiziBeyaz
Misschien dat ik kom ja. Ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je komt! Mooi.
That is, als hij niet een rietje in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Misschien dat ik kom ja. Ikwil
weten
of
Sidekick
ook
irl
zo'n
grote
bek
tegen
mij
opzet.
And what am I? Chopped liver?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Misschien dat ik kom ja. Ikwil
weten
of
Sidekick
ook
irl
zo'n
grote
bek
tegen
mij
opzet.
Je kan me op elk moment mailen, geen probleem.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
- Sidekick
Als je ook nog antwoord zou geven op mijn mails zou het helemaal goed zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan me op elk moment mailen, geen probleem.
De prins op het witte paardquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And what am I? Chopped liver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |