Lieve schat, die is ook gewaarschuwd. En hij weet dat hij niet mag baggeren, daar is hij al eens uitvoerig over gemaild, daarna is hij doorgegaan en heeft hij er een ban voor gekregen. Als je dan weer gaat baggeren en je wordt daar meerdere keren op aangesproken en je gaat gewoon door, hoevaak moet je iemand dan nog waarschuwen? Zoals ik al eerder zei: sommige mensen weten niet wat er allemaal aan een ban vooraf ging maar hebben er wel een uitgesproken mening over.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
[...] en in het geval van PBerends had je hem eerst moeten waarschuwen.
[...]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[...]
Hee, ik deed toch niet schelden zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.
Puur voor de humor uiteraard. (Niet om de grote rechtse verlichte denkers op Fok! belachelijk te maken, dat spreekt...)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kan er even iemand kijken naar de bagger die Ryan3 uitpoept?
"Boe boe, huil, huil, snik, snik, snotter, snotter, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil...." zou absoluut niet moeten kunnen. Niet alleen drukt hij daarmee personen in een gevaarlijk hokje, het is ook nog pure laster.
AFA speelt weer eens voor eigen rechterWaarom moet dat niet kunnen??? Heb je zo weinig gevoel voor humor of voel je je aangesproken. Ik moest er wel erg om lachen - het was een hele algemene opmerking.
Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.
I can't wait........quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.
Tja, maar jouw en Gelly's gevoel voor humor is dan ook wel bekend....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom moet dat niet kunnen??? Heb je zo weinig gevoel voor humor of voel je je aangesproken. Ik moest er wel erg om lachen - het was een hele algemene opmerking.
Zal ik anders een boeboehuihuil topic voor rechtse mensen voor je openen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
I can't wait........
Veel kan het niet zijn, gezien je voorproefje. Dan zijn er Fokkers die het beter kunnen, zowel links als rechts.
Ik wil anders ook wel een persiflagetopic openen over het gemene linkse gedachtegoed hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:40 schreef sizzler het volgende:
Ik zal het iig nog even met Sidekick bespreken. Maar ga uit van een nee.
Doe dat maar voor de AEL-ers dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal ik anders een boeboehuihuil topic voor rechtse mensen voor je openen..
Het probleem is meer dat het ene topic het andere uitokt. En dat een user iets kan zeggen wat serieus opgevat kan worden door andere users. ("want we kennen allemaal de mening van x dus dan weten we ook allemaal dat als hij het zegt het niet als een geintje bedoeld is...") Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel een persiflagetopic openen over het gemene linkse gedachtegoed hoor.
Ja, ik begrijp het wel, alleen het is ook een manier om standpunten wat te relativeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat het ene topic het andere uitokt. En dat een user iets kan zeggen wat serieus opgevat kan worden door andere users. ("want we kennen allemaal de mening van x dus dan weten we ook allemaal dat als hij het zegt het niet als een geintje bedoeld is...") Als je begrijpt wat ik bedoel.
Die zijn toch ook rechts???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Doe dat maar voor de AEL-ers dan.
Doen ! ik verwacht er weinig van maar je bent even van de straat ..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel een persiflagetopic openen over het gemene linkse gedachtegoed hoor.
Nou en de jouwe ook - beetje flauw en vooral heel hypocriet hoe je reageert op Ryan, in het zelfde topic waarin je het weer nodig vindt om de term Maorijnissen te bezigen. Heb je dan een bord voor je kop of niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Tja, maar jouw en Gelly's gevoel voor humor is dan ook wel bekend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |