abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18877498
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
[...] en in het geval van PBerends had je hem eerst moeten waarschuwen.

[...]
Lieve schat, die is ook gewaarschuwd. En hij weet dat hij niet mag baggeren, daar is hij al eens uitvoerig over gemaild, daarna is hij doorgegaan en heeft hij er een ban voor gekregen. Als je dan weer gaat baggeren en je wordt daar meerdere keren op aangesproken en je gaat gewoon door, hoevaak moet je iemand dan nog waarschuwen? Zoals ik al eerder zei: sommige mensen weten niet wat er allemaal aan een ban vooraf ging maar hebben er wel een uitgesproken mening over.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:45:41 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18878248
Kan er even iemand kijken naar de bagger die Ryan3 uitpoept?

"Boe boe, huil, huil, snik, snik, snotter, snotter, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil...." zou absoluut niet moeten kunnen. Niet alleen drukt hij daarmee personen in een gevaarlijk hokje, het is ook nog pure laster.

AFA speelt weer eens voor eigen rechter
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18878456
.
I´m back.
pi_18878717
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[...]
Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:13:28 #30
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18878919
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:09 schreef sizzler het volgende:

[..]

Erg bevodelijk voor een discussie is het niet nee. Terugschelden overigens ook niet. Maargoed, het topic is inmiddels gesloten.
Hee, ik deed toch niet schelden zeker?
I´m back.
pi_18878985
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
I´m back.
pi_18879020
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Btw sizzler, is het toegestaan, zou het mogelijk zijn, moet het kunnen dat ik hier een persiflagetopic over het rechtse gedachtegoed open?
Puur voor de humor uiteraard. (Niet om de grote rechtse verlichte denkers op Fok! belachelijk te maken, dat spreekt...)
I´m back.
pi_18879025
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kan er even iemand kijken naar de bagger die Ryan3 uitpoept?

"Boe boe, huil, huil, snik, snik, snotter, snotter, sieg heil, sieg heil, sieg heil, sieg heil...." zou absoluut niet moeten kunnen. Niet alleen drukt hij daarmee personen in een gevaarlijk hokje, het is ook nog pure laster.

AFA speelt weer eens voor eigen rechter Waarom moet dat niet kunnen??? Heb je zo weinig gevoel voor humor of voel je je aangesproken. Ik moest er wel erg om lachen - het was een hele algemene opmerking.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:21:03 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18879041
Go for it Ryan
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:22:33 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18879077
Tsjah, nogal flauw eigenlijk.
pi_18879319
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.
pi_18879368
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:31 schreef sizzler het volgende:

[..]

Liever niet eik. Ik zie er de humor wel van in maar we hebben al eens zo'n soort topic gehad over linkse en rechtse users en dat ging vrij snel van "lollig" via het verkeerde keelgat en over de lange tenen naar grof gebash.
Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.
I´m back.
pi_18879552
Ik zal het iig nog even met Sidekick bespreken. Maar ga uit van een nee.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:48:39 #40
3647 B.R.Oekhoest
pi_18879768
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, zonde dat er zoveel scherpslijpers (bij links en rechts) tussen zitten die zichzelf zo serieus nemen. Ik had echt heel erg leuke items in mijn hoofd zitten.
I can't wait........

Veel kan het niet zijn, gezien je voorproefje. Dan zijn er Fokkers die het beter kunnen, zowel links als rechts.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:50:17 #41
3647 B.R.Oekhoest
pi_18879810
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom moet dat niet kunnen??? Heb je zo weinig gevoel voor humor of voel je je aangesproken. Ik moest er wel erg om lachen - het was een hele algemene opmerking.
Tja, maar jouw en Gelly's gevoel voor humor is dan ook wel bekend....
pi_18879855
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

I can't wait........

Veel kan het niet zijn, gezien je voorproefje. Dan zijn er Fokkers die het beter kunnen, zowel links als rechts.
Zal ik anders een boeboehuihuil topic voor rechtse mensen voor je openen. .
I´m back.
pi_18879883
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:40 schreef sizzler het volgende:
Ik zal het iig nog even met Sidekick bespreken. Maar ga uit van een nee.
Ik wil anders ook wel een persiflagetopic openen over het gemene linkse gedachtegoed hoor.
I´m back.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:58:18 #44
3647 B.R.Oekhoest
pi_18880003
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zal ik anders een boeboehuihuil topic voor rechtse mensen voor je openen. .
Doe dat maar voor de AEL-ers dan.
pi_18880087
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wil anders ook wel een persiflagetopic openen over het gemene linkse gedachtegoed hoor.
Het probleem is meer dat het ene topic het andere uitokt. En dat een user iets kan zeggen wat serieus opgevat kan worden door andere users. ("want we kennen allemaal de mening van x dus dan weten we ook allemaal dat als hij het zegt het niet als een geintje bedoeld is...") Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_18880239
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 15:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat het ene topic het andere uitokt. En dat een user iets kan zeggen wat serieus opgevat kan worden door andere users. ("want we kennen allemaal de mening van x dus dan weten we ook allemaal dat als hij het zegt het niet als een geintje bedoeld is...") Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, ik begrijp het wel, alleen het is ook een manier om standpunten wat te relativeren.
I´m back.
pi_18880322
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Doe dat maar voor de AEL-ers dan.
Die zijn toch ook rechts???
I´m back.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:25:40 #48
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18880678
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doen ! ik verwacht er weinig van maar je bent even van de straat ..
pi_18880854
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Tja, maar jouw en Gelly's gevoel voor humor is dan ook wel bekend....
Nou en de jouwe ook - beetje flauw en vooral heel hypocriet hoe je reageert op Ryan, in het zelfde topic waarin je het weer nodig vindt om de term Maorijnissen te bezigen. Heb je dan een bord voor je kop of niet?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:53:51 #50
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_18881273
Zeg Sidekick, die link die je geeft naar de partij "Democratisch Europa" klopt volgens mij niet (maar zeker weten doe ik het niet). Ik kan zelf geen betere link vinden, maar jouw link leidt naar de "Vereniging Democratisch Europa", maar dat lijkt me meer een babbelclubje wat een keer in de zoveel tijd in Felix Meritis bij elkaar komt. Ik kan er ook geen verkiezingsprogramma e.d. vinden, wel een comite van aanbeveling:

Mevrouw drs. H. d'Ancona
De heer drs. D.A. Benschop
De heer prof. mr. L.J. Brinkhorst
De heer prof. dr P.J.G. Kapteyn
De heer W. Kok
Mevrouw H. May-Weggen
De heer L. de Waal
De heer A.H.E.M. Wellink

En het lijkt me niet waarschijnlijk dat dit comite een splinterpartijtje van een voormalig VVD-bestuurslid ondersteunt.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')