Er zit geen limiet aan. Het is ook meer een aantekeningenblokje voor modjes dan dat het voor users zelf is. Bijhouden is niet mogelijk. Je kan er wel naar vragen. En als je ze wilt inzien moet je danny even mailen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met die notes? Ga dat inderdaad tot 100 en krijg je dan een welgemeende "foei, niet meer doen"? Wegen alle notes even zwaar? Kan ik bijhouden hoeveel notes ik heb? Kan ik hiernaar vragen? Zijn dit teveel vragen?
Ik ken nog ene leuk woord voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pot...ketel...
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zit geen limiet aan. Het is ook meer een aantekeningenblokje voor modjes dan dat het voor users zelf is. Bijhouden is niet mogelijk. Je kan er wel naar vragen. En als je ze wilt inzien moet je danny even mailen.
waarom?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Paracetamolletje?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanavond niet.
Lullige is alleen dat binnen organisaties buiten de overheid dezelfde manier van in stand houden van de domheid van het collectief bestaat. De lui met de minste ideeën, de grootste kontencrosse en de minste bekwamheden zijn niet zelden je baas, waar je ook zit, bedrijfsleven of overheid. Het is dan ook niet een linkse eigenschap, het is een menselijke eigenschap om de collectieve domheid in stand te houden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Logisch. Domheid is ook zooo geestdodend. En "links" houdt de collectieve domheid gewoon in stand. Ipv het recht van de sterkste verstoort links de natuurlijke selectie. Goed als het om individuen gaat natuurlijk maar funest voor het collectief. Geen wonder ook dat het de kneuzen zijn die het land regeren. Nergens geldt de linkse marktverzieking zo sterk als bij de overheid. Ik zou er ook moedeloos van worden als ik tot dat clubje zou behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |