quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Het sloeg werkelijk nergens op om over mijn user-ikoon te beginnen om een argument te maken. Daarom een edit. Klaar.
Het ging om jouw potentiėle reactie in een situatie van machtsongelijkheid.
![]()
En ik ben blij dat je mij (onbewust) de kans hebt gegeven om die kuil voor je te graven. Mijn post was namelijk ad hominem (op de man gespeeld) bedoeld. Het is gewoon een feit dat moslims nooit voor Kofi A. Annan zullen zijn. Die is dood voor moslims inmiddels 10 kilo goud waard. Dat jij - als multiculturele Fok! moderator met Kofi A. Annan als user-ikoon - daar de ironie niet van inziet is nog tot daar aan toe. Wat mijn volgende post in die topic geweest zou zijn zullen we nooit weten, vanwege jouw editgedrag.
Je haalde een post weg die on-topic was, omdat hij op de man werd uitgespeeld. Alleen was jij die man zelf, dus is onderbouwde en inhoudelijke kritiek op jou blijkbaar onmogelijk. Vanwaar die edit eigenlijk. Had je geen weerwoord, waarom doe je dan mee aan die topic? Je kunt de discussie ook aan anderen overlaten en verder alleen de Gestapo moderator uithangen!
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...