LOL ..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet rechts genoeg. Moet je toch echt een knaap als X-ray voor zijn, of sjun of luuucida. Dan gaan we weer praten.
Het wordt misschien iets rustiger, maar er is iig ruimte voor serieuze en normale topics. Kwaliteit is beter dan kwantiteit iig.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonde. Wordt het vrij doods hier.
Ja, okee, maar als er geen tegenstelling bestaat dan discussieert dat niet zo lekker. Word je niet geïnspireerd tot hoogstandjes e.d.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het wordt misschien iets rustiger, maar er is iig ruimte voor serieuze en normale topics. Kwaliteit is beter dan kwantiteit iig.
En hoe staat het met je "persiflage" van de gehele politiek?
Klopt, maar verziekende opmerkingen zijn ook geen inspirerende bron.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar als er geen tegenstelling bestaat dan discussieert dat niet zo lekker. Word je niet geïnspireerd tot hoogstandjes e.d.
Ja, als je zowel links als rechts op de hak neemt, dan zou het kunnen.quote:Mijn persiflage? Mag dat dan?.
En toch hè, bij mij werkt het zo dat als ik ziekmakende opmerkingen lees, dat ik dan verontwaardigd wordt en dat dan ineens de inspiratie opbloeit. Laten we wel zijn linkse lui zorgen voor weinig inspiratie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Klopt, maar verziekende opmerkingen zijn ook geen inspirerende bron.
O, momenteel ontbreekt de inspiratie een beetje, maar dat komt dan wel weer.quote:Ja, als je zowel links als rechts op de hak neemt, dan zou het kunnen.
Ik open terzijne tijd wel een topic in ONZ. Als ik dan online ben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Hey modjes, waarschuwen jullie wel als ik op de 99 notes zit, dan kan ik de tractaties in huis halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |