Wat zij zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:21 schreef Snuusje het volgende:
Torsio testis is als de testis gedraait is om de zaadstreng volgens mij. Doordat er dan bloedvaten kunnen worden afgesloten is dat niet zo gezond en heel pijnlijk. Je braken en pijn en dat de ene testis hoger ligt dan de ander klopt wel.
Dit klinkt zeker als een gedraaide bal en geloof me ik weet hoe het voelt. :'(quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zij zegtBij een liesbreuk zit de pijn echt in je lies (boven je dij). Dit klinkt als een gedraaide bal en daar moet je eigenlijk gelijk mee naar de dokter. Wordt ie terug gedraaid en vast gezet (ooit weleens op tv gezien). Niet prettig, maar dat is dit ook niet, denk ik
![]()
Zo snel mogelijk langs de dok dus![]()
Wat is er vies aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:25 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Vind het maar een vies verhaaltje...
Morgen ja, vannacht kan dat niet meer (vervoer en zo) ...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:45 schreef Oosthoek het volgende:
GA NAAR DE DOKTER ALS JE ERNSTIGE PIJN HEBT
sufferd
Aiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:51 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Dit klinkt zeker als een gedraaide bal en geloof me ik weet hoe het voelt.![]()
Ik zou als ik jou was snel langs een dokter gaan, ik lag 's avonds nog in het ziekenhuis met een gedraaide bal en liesbreuk.
Nog niet (ik kreeg er vanavond pas last van en die andere keer ben ik nooit voor naar de dokter geweest).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:53 schreef Megumi het volgende:
TS neem aan dat je dit ook al met je dokter hebt opgenomen.
Ik moest er voor geopereerd worden en kreeg een klein sneetje in mijn balzak, dit gebeurde onder narcose bij mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:57 schreef DePeer het volgende:
Die Torsio testis, moet je daarvoor worden geöpereerd (narcose? ruggeprik?) of kan dat zonder verdoving (au..) worden teruggedraaid?
Bel een taxi of bel het ziekenhuis of er een wagen beschikbaar is. Alles voor je nageslachtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:57 schreef DePeer het volgende:
Morgen ja, vannacht kan dat niet meer (vervoer en zo) ...
Als je nu nog niet dubbelgeklapt ligt van de pijn dan ga ik ook voor de Tada!!! "Bijbal-ontsteking". De koelkast gaat wederom aan mij voorbij...........snifquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:34 schreef De_Baazz het volgende:
zo snel mogelijk naar je dokter!
het kan ook een bijbal onsteking zijn trouwens( in dat geval krijg je een antibiotica kuurtje)
maar wel ff naar de doc morgen!!
En hoe lang had je er daarna nog last van?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:01 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Ik moest er voor geopereerd worden en kreeg een klein sneetje in mijn balzak, dit gebeurde onder narcose bij mij.
de eerste 3 dagen was lopen wel irritantquote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:04 schreef DePeer het volgende:
[..]
En hoe lang had je er daarna nog last van?
suc6 en laat even weten wat de uitslag is van de dokterquote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:09 schreef DePeer het volgende:
Argh, dat wordt misschien dus weer 2 weken geen fitness
Nja, dank voor alle reacties, ik ga slapen en zie morgen wel of ik nog leef en zal dan de dokter bellen.
Sterkte en weltrusten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:09 schreef DePeer het volgende:
Argh, dat wordt misschien dus weer 2 weken geen fitness
* Megumi baalt.
Nja, dank voor alle reacties, ik ga slapen en zie morgen wel of ik nog leef en zal dan de dokter bellen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:25 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Vind het maar een vies verhaaltje...
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:35 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
argh...
waarom is het tegenwoordig zo vaak dat iemand zich ziek voelt, NIET naar de dokter gaat, maar wel naar FOK! ?!!?!? HIER ZIJN GEEN DOKTOREN!!
misschien maar in de FAQ zetten ofzo?
Het staat er luid en duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:35 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
argh...
waarom is het tegenwoordig zo vaak dat iemand zich ziek voelt, NIET naar de dokter gaat, maar wel naar FOK! ?!!?!? HIER ZIJN GEEN DOKTOREN!!
misschien maar in de FAQ zetten ofzo?
Bijbalontsteking?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:03 schreef DePeer het volgende:
Ok, ik leef nog!
Het is niet echt een gedraaide bal (en al helemaal geen liesbreuk, maar dat had ik zelf ondertussen ook al begrepen aangezien er geen bulten zijn) maar wat het nou wel precies was ben ik nu alweer kwijt (heb ook chronisch last van vergeetachtigheid).
iig, Als het de komende 24 uur erger wordt moet ik terugkomen en anders moet ik wachten tot het vanzelf over gaat en 'het' wat proberen te ondersteunen...
Nouja, ben iig blij dat het niets ernstigs is
(al voelt het soms nog steeds of er een olifant op staat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |