O DIE blonde. Nou dan neem ik die andere toch mee?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef rubbereend het volgende:
heeee erik leeft weer, die blonde heb ik al gestrikt......
en heeft er iemand nog gescoord??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef just me het volgende:
golfer... ik had vanavond een wereldput !!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef just me het volgende:
golfer... ik had vanavond een wereldput !!!
Oeps, daar heb je de baazz...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:07 schreef De_Baazz het volgende:
en heeft er iemand nog gescoord??![]()
ik in een voetbaltopic :'(quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, daar heb je de baazz...
dat is hetzelfde als ik in een voetbaltopic.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:10 schreef De_Baazz het volgende:
ik in een voedbaltopic![]()
![]()
![]()
het was een hele subtiele put.. recht erop af, vol overtuiging, plopte uit de hole en plopte weer terugquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
tis hools hoor.. zuipen, neuken en sportenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:10 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
ik in een voetbaltopic![]()
![]()
![]()
ah, dan blijf ik nog ffquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:12 schreef just me het volgende:
[..]
het was een hele subtiele put.. recht erop af, vol overtuiging, plopte uit de hole en plopte weer terug
[..]
tis hools hoor.. zuipen, neuken en sporten
ik mis harrie, ik zie em niet meer postenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:15 schreef just me het volgende:
kijk je wel uit voor Harry
trustuh, just me!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:17 schreef just me het volgende:
Ik mis harrie ook.... hij schijnt wel "onder ons" te zijn maar het fijne weet golfer ervan
ik heb voor vanavond weer genoeg gesport en gezopen dus.. geen neuken voor mijwelterusten
Ciao.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:16 schreef superjoden het volgende:
het zonnetje schijnt hier al... ik ga nu maar weer naar mijn werk.. prettige dag allemaal![]()
En moggûh, ook van de houtzagers die hier voor de deur bezig zijn..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:30 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh vanuit een zonnig Brabants kantoortje
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mgguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |