Wie niet horen wil, moet maar voelenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Daar doe ik ook aan, maar dat is een heel ander onderwerp hèquote:Op maandag 3 mei 2004 23:05 schreef JaWi het volgende:
Nee, ik poep altijd in de wasmachine.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 3 mei 2004 23:05 schreef JaWi het volgende:
Nee, ik poep altijd in de wasmachine.
Zeg maar, een andere discipline in dezelfde sport.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar doe ik ook aan, maar dat is een heel ander onderwerp hè![]()
Ik zoek wat visual aids.. maarquote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeg maar, een andere discipline in dezelfde sport.
'ha ha'quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik nou iets geks gezegd?
Ja hèquote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
lekker warm
Ja, maar dan moet je het een beetje verspreiden, daar de goot anders verstopt. De loodgieter begreep mijn hobby niet zoquote:Op maandag 3 mei 2004 23:12 schreef kLowJow het volgende:
Poepen in een omgeving waar je je volledig op je gemak (en dus ontspannen) voelt is altijd wel ok.
Zo kan het onder de douche of in bad ook heel fijn zijn.
In lijn of de tijdrit?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:13 schreef JaWi het volgende:
Ik ben nederlands kampioen wasmachinepoepen
Werelduurrecord bedschijten is in mijn handen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In lijn of de tijdrit?
Nee, hij sliep niet bij mij in bed.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En hij sliep bij jou in bed....ik weet genoeg.
Ik ken het.. die loodgieters zijn ook zo conservatiefquote:Op maandag 3 mei 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het een beetje verspreiden, daar de goot anders verstopt. De loodgieter begreep mijn hobby niet zo![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij scheet zomaar in je bed?
In zijn bed.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij scheet zomaar in je bed?
Beklimming!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In lijn of de tijdrit?
En toen mocht hij niet meer bij jou in bed?!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
In zijn bed.
Met de poetskant van de tandenborstel schraap ik mijn aars altijd na afloop van het festijn (want dat is het, het moet gevierd worden), dus kan ik er ook het prakwerk mee verrichten.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ken het.. die loodgieters zijn ook zo conservatief
Gewoon prakken met een vorkje, of de achterkant van je tandenborstel.. dan even roeren en het loopt zo door
En toen ging jij erin liggen? Hij heeft zijn poep daar waarschijnlijk voor opgespaard in hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
In zijn bed.
Neen mijn opa met mij.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij gaat met je opa naar bed?
En dan schijt je op z'n schoot. Ja, zo heb ik het ook geleerdquote:Op maandag 3 mei 2004 23:26 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Neen mijn opa met mij.
fotofotofotofotofotofotofoto!!!!!!!!! Liefst een filmpje van jouw festijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:26 schreef tisauch het volgende:
Moet poepen van dit topic.
Laat ik nou net in bed liggen met mijn craptop.![]()
your serious?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
fotofotofotofotofotofotofoto!!!!!!!!! Liefst een filmpje van jouw festijn.
Dat zijn ze hèquote:Op maandag 3 mei 2004 23:30 schreef tisauch het volgende:
Nah, laten we dat maar niet doen.
Kan je wel vertellen dat de dunnige substantie caramel-achtig van kleur is met hier en
daar een verdwaalt stevig stukje...![]()
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan schijt je op z'n schoot. Ja, zo heb ik het ook geleerd
Ja anders typt hij dat toch niet in onzin.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:32 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
your serious?![]()
Die normen en waarden van tegenwoordig.. waar gaat dat heenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.
Alsof jij nooit voor de leut in bed schijtquote:Op maandag 3 mei 2004 23:32 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
your serious?![]()
Ze weten niet meer, hoe of het moetquote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.
Als ik nog wakker ben als ik klaar ben.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:46 schreef RichardQuest het volgende:
Whoah, ik ben nog aan het sparen, tel je de brokjes wel?
lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef MrGP het volgende:
Ja, en dan laat ik daarna mn moeder mij in mijn reet beffen! :')
ik ken eerlijk gezegd geen enkel persoondie voor de 'leut' in bed sgijt nee....quote:Op maandag 3 mei 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alsof jij nooit voor de leut in bed schijtLaat me niet lachen
Dan heb je fred nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:04 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ik ken eerlijk gezegd geen enkel persoondie voor de 'leut' in bed sgijt nee....![]()
ik ken ooit een fred die is een ouwe lulquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:28 schreef fredissadinbed het volgende:
[..]
Dan heb je fred nog niet ontmoet![]()
Is hij ook zo sad in bedquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ken ooit een fred die is een ouwe lul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |