Stomme vraag maar weet je dat 100% zeker....heb je al een uitnodiging?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:03 schreef Sib het volgende:
13 14 15 16 mei
Donderdag t/m Zondag
100% zekerquote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef gv het volgende:
[..]
Stomme vraag maar weet je dat 100% zeker....heb je al een uitnodiging?
die prijzen betaal je dus ook bij de fabrieks verkoop.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef basset het volgende:
Wil je dat in Nederland kopen dan? Met alle "merk"kleding wordt je hier vet opgelicht.
DKNY, Tommy, Quicksilver, Polo en weet ik veel wat je allemaal hebt, het kost minimaal de helft in Amerika, hoe kunnen die winkels dat verklaren?
Ik was vorige week in Austin en ik stond werkelijk perplex dat een quicksilver shirt daar 10-15 dollar kost. Je kan mij niet wijsmaken dat dat komt omdat men het moet invoeren! Die Amerikanen voeren het zelf in uit Bangladesh, India, Indonesie weet ik veel wat voor landen nog!
Daar overigens wel een superlief truttig jurkje voor 15 dollar van Tommt Hilfiger voor mijn 10mnd jonge dochtertje gekocht
O ja, tommy korte spijkerbroek...20 dollar.
k dan....ik ben er helemaal klaar voor....kopen, kopen, kooopeeeennn!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:06 schreef Sib het volgende:
[..]
100% zeker
medewerkers hebben de kaarten al
deze week krijg je post (tenzij ze weer een database clean up hebben gedaan lol)
edit en ik heb al vrij gevraagd dus het moet lol
Dat is dan wel te doenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef Sib het volgende:
[..]
die prijzen betaal je dus ook bij de fabrieks verkoop.
Leren jack voor 100euro.
Winterjack 50euro (dons enzo)
shirt 10-15 euro
etc
mja ik doe wat rustiger aan, had vorig jaar bijna 600euro uitgegeven (7 overhemden, 3 truien, 3broeken, een body, zwembroek, 3 tshirts) tralalaquote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef gv het volgende:
[..]
k dan....ik ben er helemaal klaar voor....kopen, kopen, kooopeeeennn!!!
Wow! 6000 euroquote:Op maandag 3 mei 2004 22:13 schreef Sib het volgende:
[..]
mja ik doe wat rustiger aan, had vorig jaar bijna 600euro uitgegeven (7 overhemden, 3 truien, 3broeken, een body, zwembroek, 3 tshirts) tralala
ook grappig, we waren met een groep van 7 en hebben totaal 6000 euro uitgegeven
De Tommy Hilfiger Fabrieks verkoop, ook wel Sample sale genoemd, is een 'evenement' waar je tegen ultiem gereduceerde prijzen spullen van Tommy kan kopen. Het heet fabrieks verkoop om dat het in een fabrieks hal gebeurt.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:19 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat is het ? Enne waarneer kan je ernaar toe dan, moet je een uitnodiging hebben?
ze verkopen alles. Nieuwe collectie en tevens oude collectie.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja indd. Bovendien ik ken niemand die bij Tommy werkt. Is het wel de nieuwste collectie die ze verkopen of allemaal dingen met fabrieksfoutjes e.d.?
Mij ook, het zal alleen wel een zooitje worden met de mensen die erop af komen. Iedereen graaien natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 22:47 schreef Brennie het volgende:
WAUW.. dat lijkt me wel wat
Gewoon op goed geluk ernaartoe gaan....je mag met 3 mensen op 1 uitnodiging naar binnen, staan er zoveel in de rij met zn 2en!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:41 schreef Joran-Joran het volgende:
maarre het is nu zeker al te laat om een uitnodiging te bemachtigen [afbeelding]?
Ja das wel minderquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Mij ook, het zal alleen wel een zooitje worden met de mensen die erop af komen. Iedereen graaien natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |