Ze moest er wel om lachen maar wilde het niet proberen
En tijdje daar voor vroeg ik een hele mooie meid een vuurtje, kreeg een heel verhaal over me heen over slechte openingszinnen terwijl ik alleen maar een vuurtje wilde ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PoseidonVS op 26-09-2003 14:06]
Ow en daarna bij de snackbar gevraagd of ik bij haar (=ander meisje) ontbijt op bed zou krijgen. Die had ik te goed zei ze.
Maar ze sms-te vanmorgen al, dus het maakte wel indruk
Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?
.
"Jij ziet eruit alsof je wel een biertje lust"
En ja hoor succes verzekerd de rest van de avond waren die twee niet meer van elkaar af te krijgen.
quote:2 many dj's = geniaal!
Op zondag 9 maart 2003 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word om de een of andere manier altijd versierd door oudere mannen met rare brillen, die denken dat ik wel even te versieren ben..
Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.
Stomme drol.
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
quote:Best wel een goeie eigenlijk
Op vrijdag 26 september 2003 14:23 schreef Anosmie het volgende:
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?
.
Ik was op school die dag, en tijdens een tussenuur wilde ik wat te eten kopen. Daarvoor moet je wat geld op een studentenpas zetten. Dus ik loop naar dat apparaat toe waarmee dat kan, en ik zie daar een meisje staan die nogal moeite met dat ding heeft. Dus geduldig blijf ik daar even bijstaan, en af en toe werp ik een blik op haar om te zien of het haar al lukt. Uiteindelijk geeft ze het op. Zo vriendelijk als ik ben, vraag ik haar; "Zal ik het even proberen dan?" Met die prachtige blik in d'r ogen zegt ze verlegen; "I'm sorry-- I don't speak your language."
Ik zei haar dat dat geen probleem was (in het Engels natuurlijk), en na wat pogingen van mij lukte het mij wel om wat geld op haar studentenkaart te storten. Dus ik vroeg, naar aanleiding van haar accent en buitenlandse uiterlijk, waar ze vandaan kwam. "From Italy," zegt ze, en zodoende zijn we aan het praten geraakt. In het begin zochten we elkaar vaak op in een rustig café en later naar andere uitgaansgelegenheden. We kwamen er toevallig achter dat we maar een paar straten van elkaar wonen. ![]()
Het is eigenlijk nooit wat geworden tussen ons, ook nooit geprobeerd, maar sindsdien is ze als een zus voor me. In sommige opzichten nog beter dan een relatie. Maar da's mijn mening
quote:Niet als je een antwoord krijgt als:
Op vrijdag 26 september 2003 15:04 schreef Bignik het volgende:Best wel een goeie eigenlijk
Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef Anosmie het volgende:[..]
Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken..
Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.
kwestie van jezelf ook wat in te dekken als je openingszin niet pakt
lol
quote:[offtopic]
Op woensdag 5 maart 2003 14:29 schreef Kamphuys het volgende:
Het maakt niet uit WAT je zegt, ALS je maar iets zegt.'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)
En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.
"Zo, daar ben ik dan"
nog geen succes mee gehad nee
Dag knul, volgende keer weer proberen!
levend bewijs dat een van de meest lamme zinnen nog steeds werkt
quote:waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)
quote:"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
Op woensdag 21 januari 2004 00:41 schreef JoeBlack2k het volgende:[..]
waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..
als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)
"Deed het zeer?" Ik "wat" hij "Uit de hemel komen vallen". Ik dacht echt dat ik misselijk werd. Echt zo'n www.openingszin.nl opmerking. Onorgineel.
Of de usual, kijk niet zo boos, hoe krijg ik jou aan het lachen, blablablabla.
Maar nu ben ik zelf ook geen held daarin hoor
Ik begin meestal gewoon met Hoi! Werkt prima hoor.
Situatie: Je ziet een meisje in een cafe/op een party die je echt heel leuk vind...
Actie: Je wacht totdat ze met niets anders bezig is dan dan luisteren naar de muziek, je loopt langs op zo'n manier dat ze niet om je heen kan, kijkt haar * plotseling
* schuin in de ogen aan (oogcontact), staat een seconde stil (of 2) en zegt met een big smile "wauwie" of "whow", en loopt door... ff nakijken (haar na kijken dus) ofdat ze 't gehoord/gemerkt heeft en als ze geinteresseerd is merk je 't vanzelf wel...
Natuurlijk als je een grote brede John bent met goude kettingen, of een duister geklede goth bent staat dat een beetje raar en werkt 't waarschijnlijk niet, of het moet zo'n zelfde type meissie zijn... Maarja... Daar heb ik weer weinig ervaring mee en of/verstand van...
quote:Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
Op woensdag 21 januari 2004 06:35 schreef Archeodude het volgende:[..]
"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
quote:Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
Op woensdag 21 januari 2004 13:30 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
quote:Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen
Op woensdag 21 januari 2004 13:48 schreef Archeodude het volgende:[..]
Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden
)
quote:Precies
Op woensdag 21 januari 2004 18:11 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen
![]()
quote:Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden)
quote:het feit dat je in de lvc komt zegt al genoeg denk ik :S
Op woensdag 21 januari 2004 18:55 schreef Archeodude het volgende:[..]
Precies
[..]Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
![]()
Die gozer is nog steeds kwaad op me, schijnt ![]()
Een paar weken geleden:
De hele avond al oogcontact gehad met een leuk meisje, maar aangezien ik niet echt op zoek was en bovendien broodnuchter (ja de bob ja fijn ja) had ik zoiets van "dan maar niet".
Besluit ik uiteindelijk (toen het zélfs voor mij duidelijk was dat ze wel interesse had) naar haar toe te lopen, gaan vlak voor ik bij haar ben de lichten aan en de muziek uit!
Waarschijnlijk de lamste openingszin ooit:
"Goh, dat heb ik weer. Durf ik je eindelijk aan te spreken, gaan ze sluiten.."
Vervolgens nog wel even staan praten (kwam er een jongen naar haar toe: mijn vriend hier vind jou wel leuk, zij: oh tsja daar issie nu een beetje laat mee huh!")
Ja ik was hem tenslotte minstens 3 minuten voor
Hoe ik erop kwam... ik was ladderzat ![]()
Maar het werkte wel! (ergo, het klopte dus)
ey hallo ben jij/heet jij niet ..... zegt ze nee zeg jij o nee want jij lijkt nogal veel akelig veel op een vroegerevakantie vriendin die ik ken ofzo en dan is het aan jou op er iets van te maken mij is het gelukt!.quote:Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Gheheheh die klinkt mij heel onbekend in de orenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
Of loopt het stage?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef HRT_team het volgende:
Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
hahahahhahahhahahhahahhahaquote:Op maandag 6 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind hem wel dubbel fout eigenlijk, heerlijk, hoe krijg je het verzonnenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
oepsquote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Was ook keer op stap vraag ook zon meisje waar ik mijn 'mooie blouse' vandaan had. Kzag haar niet zitten en zeg dus "van de Zeeman" en weg was zequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Ambivalent het volgende:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |