abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2003 @ 13:07:09 #201
61207 hazimoto
LAAT ME MET RUST MAN!
pi_13407883
Ben ooit es naar een meisje gelopen mijn zakken uit me broek gehaald en gezegt : "heb jij wel eens een konijntje tussen de ogen gezoent?" Ze zei nee. Waarop ik antwoorde "eens proberen?"

Ze moest er wel om lachen maar wilde het niet proberen

Hoi mam ik ben op internet!
pi_13458111
Ik zat, in mijn stamkroeg, met een meisje te praten wat ik wel leuk vond maar ik kwam met mijn stuntelige gedoe nog niet echt aan versieren toe. Maar we praten al dus dat vond ik al heel wat!
Na een poosje komt het meisje, dat achter de bar stond en een goeie vriendin van mij was, naar ons toe met de volgende vraag: Is dat je nieuwe vriendin?
Zij een beetje giegelen en ik floepte er opeens uit: "daar zijn we nog niet helemaal over uit". Direct daarna met een rode kop denkend aan wat ik nu weer had gezegt bleek dat ze dat wel zo charmant vond dat het werkte. We zijn inmiddels 6 jaar samen en hebben een zoon

En tijdje daar voor vroeg ik een hele mooie meid een vuurtje, kreeg een heel verhaal over me heen over slechte openingszinnen terwijl ik alleen maar een vuurtje wilde

[Dit bericht is gewijzigd door PoseidonVS op 26-09-2003 14:06]

"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_13458332
Euh gisteren heb ik aan een meisje gevraagd wie van de drie ze nou leuk vond. Of dat ze liever de presentator mee uit nam. Drie keer raden wie er won

Ow en daarna bij de snackbar gevraagd of ik bij haar (=ander meisje) ontbijt op bed zou krijgen. Die had ik te goed zei ze. Maar ze sms-te vanmorgen al, dus het maakte wel indruk

pi_13458370
Ow en zeggen dat haar vriendin kijkt alsof ze poep ruikt, die werkt dus niet
pi_13458583
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:

Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?

.

Fok!bejaarde
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:30:03 #206
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13458753
Nou in deze trand heb ik er ook nog een die een vriend van me ooit gebruikt heeft:

"Jij ziet eruit alsof je wel een biertje lust"

En ja hoor succes verzekerd de rest van de avond waren die twee niet meer van elkaar af te krijgen.

Grote FOK! hé!
pi_13459623
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word om de een of andere manier altijd versierd door oudere mannen met rare brillen, die denken dat ik wel even te versieren ben. .

Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.

Stomme drol.

2 many dj's = geniaal!
ben naar ze gweest in nighttown vorige week nog

ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks

Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:04:44 #208
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13459746
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:23 schreef Anosmie het volgende:
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:

Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?

.

Best wel een goeie eigenlijk
Maar nog steeds met een nutteloze sig
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:13:58 #209
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13460016
Op de volgende manier heb ik m'n Italiaanse maatje ontmoet (nooit mijn vaste vriendin geweest, maar toch de moeite waard om te vertellen);

Ik was op school die dag, en tijdens een tussenuur wilde ik wat te eten kopen. Daarvoor moet je wat geld op een studentenpas zetten. Dus ik loop naar dat apparaat toe waarmee dat kan, en ik zie daar een meisje staan die nogal moeite met dat ding heeft. Dus geduldig blijf ik daar even bijstaan, en af en toe werp ik een blik op haar om te zien of het haar al lukt. Uiteindelijk geeft ze het op. Zo vriendelijk als ik ben, vraag ik haar; "Zal ik het even proberen dan?" Met die prachtige blik in d'r ogen zegt ze verlegen; "I'm sorry-- I don't speak your language."
Ik zei haar dat dat geen probleem was (in het Engels natuurlijk), en na wat pogingen van mij lukte het mij wel om wat geld op haar studentenkaart te storten. Dus ik vroeg, naar aanleiding van haar accent en buitenlandse uiterlijk, waar ze vandaan kwam. "From Italy," zegt ze, en zodoende zijn we aan het praten geraakt. In het begin zochten we elkaar vaak op in een rustig café en later naar andere uitgaansgelegenheden. We kwamen er toevallig achter dat we maar een paar straten van elkaar wonen.

Het is eigenlijk nooit wat geworden tussen ons, ook nooit geprobeerd, maar sindsdien is ze als een zus voor me. In sommige opzichten nog beter dan een relatie. Maar da's mijn mening

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_13460108
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:04 schreef Bignik het volgende:

Best wel een goeie eigenlijk

Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken. .

Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.

Fok!bejaarde
pi_13460202
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken. .

Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_16430653
laatst was ik in nederland (tja ik ben dus een belg :p), meerbepaald in utrecht..zat daar een beeld van een meisje (daar hebben jullie er blijkbaar wel meer van)..stap ik recht naar haar toe (ja ook belgen kunnen lef hebben)
zeg ik : hey weet jij hier ergens in de buurt iets leuks om te gaan drinken?
zei : je lijkt me heel erg leuk maar ik ben getrouwd, het spijt me.
ik : nee maar ik ben hier met een paar vrienden uit belgië en we zouden gewoon graag weten waar we hier ergens iets leuk kunnen vinden om straks iets te gaan drinken..
zei met een rooie kop me uitgelegd waar er iets te vinden was lol

kwestie van jezelf ook wat in te dekken als je openingszin niet pakt

pi_16430913
komt er laatst een meisje voor mn neus staan terwijl ik aan het dansen ben
zei : hey het is wel onbeleefd van je om een meisje niet te trakteren
ik : ik trakteer geen mensen die ik niet ken
pi_16431035
was er zo een meisje die dacht dat ze elke jongen om haar vinger kon draaiien..maar dan kent ze deze nog niet
staat die voor me te dansen met haar vriendinnetje terwijl de helft van de jongens op haar staan te geilen..
had ze nu toevallig een leuk t-shirtje aan
ik : hey je hebt wel een leuk t-shirtje aan, ik denk dat ik dat herken van ergens
zei : herken je mij dan ook nog?
ik : nee sorry enkel het t-shirtje is me bijgebleven

lol

pi_16435586
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:29 schreef Kamphuys het volgende:
Het maakt niet uit WAT je zegt, ALS je maar iets zegt.

'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)

En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.

[offtopic]
welk boek van giphart eigenlijk?
[/offtopic]
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:53:20 #216
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_16436158
Hmmm...handig voor Mallorca Heb altijd al willen terugkomen met een stel blauwe ogen
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 19:23:01 #217
24054 search64
Avec le grande
pi_16437103
Mijn favoriet;

"Zo, daar ben ik dan"

nog geen succes mee gehad nee

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_16437623
Openingszin waar ik om verbaasd was en vervolgens ontzettend hard om moest lachen: Hee, heb jij affiniteit met sport?

Dag knul, volgende keer weer proberen!

dinsdag 20 januari 2004 @ 23:15:03 #219
75969 isitreal
or is it riel
pi_16444191
k kwam 3 weken geleden eindelijk aan de praat met dat leuke meisje in mn stam discotheek ging ze ff dansen komt ze terug en zegt: goh heb je op me gewacht? ik: ja zat te denken hoe ik je kon vragen om met me te zoenen zonder bot te zijn. en ja kwam tot de conclusie dat ik je maar gewoon moest proberen te zoenen. dus als je niet wilt is dit je laatste kans om weg te lopen. gelukkig bleef ze zitten maarja toen kwamen haar vriendinnen eraan maar gelukkig sleurde ze me later mee naar een rustiger plekje en tis nu mn vriendin
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:47:23 #220
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16445158
"ken ik jou niet ergens van?" (C) mijn oom, nu getrouwd met het 'slachtoffer'

levend bewijs dat een van de meest lamme zinnen nog steeds werkt

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  woensdag 21 januari 2004 @ 00:41:35 #221
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16446618
quote:
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..

als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)

je moet niet dronken dat ik denken ben
  woensdag 21 januari 2004 @ 06:35:59 #222
75760 Archeodude
pi_16449023
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:41 schreef JoeBlack2k het volgende:

[..]

waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..

als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)

"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
  woensdag 21 januari 2004 @ 08:25:30 #223
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_16449501
Iemand heeft (heb het hele topic nog niet doogelezen dus ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft meegemaakt) mij dit ooit gevraagd:

"Deed het zeer?" Ik "wat" hij "Uit de hemel komen vallen". Ik dacht echt dat ik misselijk werd. Echt zo'n www.openingszin.nl opmerking. Onorgineel.

Of de usual, kijk niet zo boos, hoe krijg ik jou aan het lachen, blablablabla.

Maar nu ben ik zelf ook geen held daarin hoor Ik begin meestal gewoon met Hoi! Werkt prima hoor.

woensdag 21 januari 2004 @ 10:41:50 #224
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16451530
Ehm... Deze is eigenlijk copyrighted by B-FliP... maareh... vooruit:

Situatie: Je ziet een meisje in een cafe/op een party die je echt heel leuk vind...

Actie: Je wacht totdat ze met niets anders bezig is dan dan luisteren naar de muziek, je loopt langs op zo'n manier dat ze niet om je heen kan, kijkt haar * plotseling * schuin in de ogen aan (oogcontact), staat een seconde stil (of 2) en zegt met een big smile "wauwie" of "whow", en loopt door... ff nakijken (haar na kijken dus) ofdat ze 't gehoord/gemerkt heeft en als ze geinteresseerd is merk je 't vanzelf wel...

Natuurlijk als je een grote brede John bent met goude kettingen, of een duister geklede goth bent staat dat een beetje raar en werkt 't waarschijnlijk niet, of het moet zo'n zelfde type meissie zijn... Maarja... Daar heb ik weer weinig ervaring mee en of/verstand van...

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:03:41 #225
75760 Archeodude
pi_16455313
Heb een aantal foute openingszinnen staan in het "blunders" gedeelte geloof ik, dus voor degene die azen op blauwe ogen, ff checken dus
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
pi_16456098
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 06:35 schreef Archeodude het volgende:

[..]

"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken

Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:48:21 #227
75760 Archeodude
pi_16456669
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:30 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is

Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
pi_16465077
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:48 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?

Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen

Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden )

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:55:05 #229
75760 Archeodude
pi_16466294
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:11 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen

Precies
quote:
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden )
Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:42:51 #230
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16467759
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:55 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Precies
[..]

Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje

het feit dat je in de lvc komt zegt al genoeg denk ik :S
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_16477092
Schijn ik gezegd te hebben tegen de vriendin van een vriend van mijn buurjongen (ik was nogal ver heen, was jaren geleden dat ik bier gedronken had!)
"goh, wat kun jij geil lachen zeg!"

Die gozer is nog steeds kwaad op me, schijnt

Een paar weken geleden:
De hele avond al oogcontact gehad met een leuk meisje, maar aangezien ik niet echt op zoek was en bovendien broodnuchter (ja de bob ja fijn ja) had ik zoiets van "dan maar niet".

Besluit ik uiteindelijk (toen het zélfs voor mij duidelijk was dat ze wel interesse had) naar haar toe te lopen, gaan vlak voor ik bij haar ben de lichten aan en de muziek uit!

Waarschijnlijk de lamste openingszin ooit:

"Goh, dat heb ik weer. Durf ik je eindelijk aan te spreken, gaan ze sluiten.."

Vervolgens nog wel even staan praten (kwam er een jongen naar haar toe: mijn vriend hier vind jou wel leuk, zij: oh tsja daar issie nu een beetje laat mee huh!")

Ja ik was hem tenslotte minstens 3 minuten voor

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_16477312
'Kom je uit Oost-Europa?' (gewoon in het Nederlands)

Hoe ik erop kwam... ik was ladderzat

Maar het werkte wel! (ergo, het klopte dus)

All good things must come to an end...
  zondag 2 mei 2004 @ 19:12:40 #233
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18837875
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18841524
quote:
Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
ey hallo ben jij/heet jij niet ..... zegt ze nee zeg jij o nee want jij lijkt nogal veel akelig veel op een vroegerevakantie vriendin die ik ken ofzo en dan is het aan jou op er iets van te maken mij is het gelukt!.
  zondag 2 mei 2004 @ 22:32:24 #235
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18842520
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
Gheheheh die klinkt mij heel onbekend in de oren
pi_18850423
'Ik had niet gezien dat je zo lelijk was van dichtbij'

Waarom ik dat zei...geen idee....

Wilde het tegenovergestelde zeggen en toen kwam dat er uit...

Vlak voor dr staan en naar haar wijzend je vrienden aankijken en zeggen 'daar kan ik het wel op'
  maandag 3 mei 2004 @ 11:49:42 #237
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_18852788
In Curaçao (waar ieder half jaar een nieuwe lading aan zo'n 250/300 studenten stage gaan lopen) dé zin: Loop je hier stage of werk je hier?

Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_18853383
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef HRT_team het volgende:

Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
Of loopt het stage?
  maandag 3 mei 2004 @ 12:14:44 #239
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_18853426
tegen een meisje die voor je staat zeggen " hey je staat in mijn bereik ( GSM in mijn hand natuurlijk)"

was niet eens bedoeld als openings zin of zo maar werkte wel,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_18854923
Afgelopen zaterdag, het eerste wat het meisje in kwestie tegen mij zei: "hey, misschien een rare vraag, maar hoe heet je eigenlijk". Detail: toen stonden we al een half uur te zoenen.
The uproar of one hand clapping.
pi_18854955
gewoon een beetje leuk glimlachen (als meisje zijnde) naar een jongen is meestal al genoeg:)

en als hij niet begint met praten begin ik zelf maar :
'kom je hier vaker'
'heb je t een beetje naar je zin'

ja iets beter komt er bij mij niet uit haha........maar als het een leuke jongen is maakt zo'n openingszin toch niet ui!
tis maar gewoon om een gesprek te beginnen...
I thought this day would never end...
  maandag 3 mei 2004 @ 19:56:35 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18863545
Ik hoest er gewoon on the fly eentje op... Toen ik 15 was tegen wat later mijn 1e vriendin zou worden bijvoorbeeld "zo, dus jij neemt leesvoer mee?" terwijl er een nummer of 6 aan break-outs op de bank lagen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 mei 2004 @ 20:08:54 #243
93576 RpuntJpunt
Leven en laten leven
pi_18863922
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:02:53 #244
86156 Petrikov
your russian fellow
pi_18944276
quote:
Op maandag 6 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:
hahahahhahahhahahhahahhaha
sommigen zeggen GLASNOST en PERESTROIKA, ik zeg WODKA....:D
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:31:43 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18944851
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
Ik vind hem wel dubbel fout eigenlijk, heerlijk, hoe krijg je het verzonnen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:52:36 #246
79747 S7en
Vector Oriented
pi_18945249
quote:
oeps
pi_18951222
quote:

ik was met Koninginnendag in Hellevoetsluis, kwas daar nooit geweest, kende maar 3 mensen of zo, maar die kenden weer iedereen, mijn openingszin was dus: ken jij [naam]? of zit je bij [naam] op school?

geen suc6 verzekerd, maar had ik wel
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:43:19 #248
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18951458
Hoi, wie ben jij?
Kijk ik nou naar jou, of kijk jij naar mij...
Tegen meisje met een streepjestruitje: heb jij nu je zebra-kostuum aan? --> wel succes
In dronken bui na een tijdje oogcontact gehad: "alles goed?" ik ben XXX, zij: ik ben XXX en toen zoenen...
Meisje zegt: krijg ik niks te drinken van je? hmmm nee, maar jij mag mij wel wat te drinken aanbieden... vond ze wel leuk.
----
Tegen mij:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:31:10 #249
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_18952757
in het zwembad

'hoest water? lekker nat he'
The more debt, the better
pi_18953471
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Ambivalent het volgende:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
Was ook keer op stap vraag ook zon meisje waar ik mijn 'mooie blouse' vandaan had. Kzag haar niet zitten en zeg dus "van de Zeeman" en weg was ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')