http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1083301778157.htmlquote:Bij het politiek forum zei u afgelopen zaterdag: wij zijn de enige partij die het heeft aangedurfd op te schrijven dat er meer moskeeën moeten worden gebouwd in Nederland. Dat was duidelijk.
,,Zal ik het hier herhalen? Er moeten meer moskeeën gebouwd worden in Nederland.''
In Groningen niet nee. In het westen vh land heeft men zo langzamerhand genoeg van die Middeleeuwse gebouwen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef NullPointer het volgende:
idd moet meer, je kan er nooit teveel hebben...
Mama, mama, waarom mogen zij wel hier moskees bouwen en ik geen kerken ergens anders?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
als ik nou naar turkije (of willekeurig ander moslimland) ga, zouden ze daar dan ook een kerk voor mij bouwen, of uberhaupt zoiets zeggen als bos.... ?
Waarom doen wij het dan wel??
Wat heb je ueberhaupt aan kerken? Die moeten mi ook optiefen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
als ik nou naar turkije (of willekeurig ander moslimland) ga, zouden ze daar dan ook een kerk voor mij bouwen, of uberhaupt zoiets zeggen als bos.... ?
Omdat Bos met zijn leuke huis in Wassenaar geen idee heeft van hoe het in de grote steden zit?quote:Waarom doen wij het dan wel??
Wij? Die halvegare PvdA-leider doet dat, om te tonen dat zijn partij nog steeds allochtonen de kont likt. Ja bukt u maar meneer de moslim, de PvdA glijdt hem er wel in.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
Waarom doen wij het dan wel??
Ja, de PvdA heeft daar ook zoooooooooo enorm veel stemmen te halen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef R@b het volgende:
[..]
Wij? Die halvegare PvdA-leider doet dat, om te tonen dat zijn partij nog steeds allochtonen de kont likt. Ja bukt u maar meneer de moslim, de PvdA glijdt hem er wel in.
Zou liever horen wat Bos van plan is te doen aan de multiculturele samenbeving (geen typefout) in de grote steden.
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Meer moskeeen. Wil ook voortaan dat we verplicht worden erna toe te gaan.
Nederlands moet vervangen worden door arabisch en als het even kan ook de sharia invoeren.
![]()
De AEL? Voor zover ik weet kun je daar niet op stemmen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef Ype het volgende:
, ik dacht dat moslims altijd op de AEL stemden om een Islamitische staat van Nederland te maken?
Dat is het uiteindelijke doel vd gemiddelde fundamentalistische moslim ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Meer moskeeen. Wil ook voortaan dat we verplicht worden erna toe te gaan.
Nederlands moet vervangen worden door arabisch en als het even kan ook de sharia invoeren.
Nou, dat doen ze dan goed.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:46 schreef R@b het volgende:
[..]
De AEL? Voor zover ik weet kun je daar niet op stemmen.
Zolang er geen grote moslimpartij is, kan de PvdA profiteren van den allochtone moslim stem.
God wat een kinderachtige reply zeg. Je wou gewoon Wouter Bos uitmaken voor rascist en dat staaf je dan met gelul van de bovenste plank om het te rechtvaardigen. Antwoord op je vraag; omdat er geen behoefte is aan meer kerken en tempels maar wel aan moskeeen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef R@b het volgende:
Alleen meer moskeeën?? Waarom niet meer kerken en tempels. Vuile racist die Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |