no fucking way....!? en dat moet ik natuurlijk weer missen....quote:Op maandag 3 mei 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.
Dan moet je de aflevering nu online bekijken op www.yorin.onm.tvquote:Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef babette21 het volgende:
no fucking way....!? en dat moet ik natuurlijk weer missen....![]()
* Wup zwaait blij terug *quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
* Babette zit op werk maar zwaait zoals beloofd even naar Wup!!
ONM beetje leuk op 't moment?!?!
ik geloof dat Svennie een beetje in Idols is blijven steken....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef babette21 het volgende:
Hoe staat 't trouwens met het Tournement?! Is 't al tijd voor de halve finale?!
Je vergat 't watermerk....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
ik kon er niet meer van maken, sorry
neehoor, dit is voor babettequote:Op maandag 3 mei 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergat 't watermerk....
Het kan ook een onzichtbaar watermerk zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergat 't watermerk....
Oh, maar ik misbruik die plaatjes net zo goed....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
neehoor, dit is voor babette
goh, nu ik verbaasdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh, maar ik misbruik die plaatjes net zo goed....
Als ik die jpeg bewerk staat er mijn eigen watermerk in. Screenshotje maken en dan een deel er van uitknippen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Het kan ook een onzichtbaar watermerk zijn.
Interessant verhaal.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:11 schreef Joyce1982 het volgende:
Mijn broer zat de boel te saboteren.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Interessant verhaal.![]()
Huh? Wup is het weer eens met me eens???
Die mensen wil ik niet tegenkomen. Is verder alles in orde?quote:Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
Waarom? Je broer heeft gelijk! DOOD AAN ARTHUR!!!!!!!! Sleur alle van Walsums maar mee de dood in, behalve Joost, want die moet nog met Lizzy / Nico stoeien.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:18 schreef Joyce1982 het volgende:
Hij schreef dat Arthur wordt vermoord. Dit bericht moest ik natuurlijk ff wissen. Sorry!
Wil je ook lid worden?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die mensen wil ik niet tegenkomen. Is verder alles in orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |