quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef Shir het volgende:
Dat is nou soap en na een tijdje is het op.
Ik hoorde trouwens zoietsJa het feit dat Ridge ouder is dan Eric was een beetje a give awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar The Bold was natuurlijk al hartstikke realistisch...
Sorry schat ik moet je wat vertellen, je bent niet de vader van je zoon, was je nooit opgevallen dan dat hij 3 jaar ouder is dan jij, lieverd?
Vandaar dat zwarte haar natuurlijk ineens, Ridge moest iets mediterraans krijgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:23 schreef pos het volgende:
Is ze nou zwanger of niet? Iemand leuke spoilers?
Eric is in werkelijkheid idd maar 7 jaar ouder dan Ridgequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja het feit dat Ridge ouder is dan Eric was een beetje a give away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef Kylee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:34 schreef Kylee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]nee, die site heb ik wel daar lurk ik regelmatig voor mijn spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan weet ik wanneer ik wel en niet moet kijken.
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:34 schreef Kylee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:06 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]Kijk, dat maakt meer sense ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:06 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
en ook nog eens geen condoom gebruikt heeft, stom stom stom.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:46 schreef Riann het volgende:
Dat Brooke niet aan de pil is... stom stom stom
Brooke is gewoon helemaal stom stom stom.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en ook nog eens geen condoom gebruikt heeft, stom stom stom.
en ook nog eens met de man van haar dochter slaapt, terwijl ze zo kapot was over Ridge, en daarvoor zo stuk ging over Thorne, die wilde scheiden.
Ja, die Brooke, het is me er eentje
Hysterisch wijf vooral
Gelukkig maar dat het niet echt is, milagro
Goed idee...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef milagro het volgende:
We gaan haar mailen, Riann, dit kan zo niet
Dat was alleen het feestje 's avonds, de kinderen zijn nog klein, die kunnen nog niet zo laat opblijven. Ze hebben het als gezin wschl. overdag al gevierd en Taylor bleef thuis om op ze te passen.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:44 schreef DarcMarc het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Taylor en de kinderen van Ridge helemaal niet aanwezig waren op z,n verjaardag? je zag alleen Eric,Stephanie,Thorne,Bridget,Deacon, en later Massimo die wou vertellen dat Ridge z,n zoon is
Ik heb taylor al 5 weken niet meer gezienquote:Op maandag 26 juli 2004 20:50 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Dat was alleen het feestje 's avonds, de kinderen zijn nog klein, die kunnen nog niet zo laat opblijven. Ze hebben het als gezin wschl. overdag al gevierd en Taylor bleef thuis om op ze te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat is te wijten aan het het beruchte SORAS he (Soap Opera Rapid Aging Syndrome)quote:Op maandag 26 juli 2004 21:14 schreef amaranta het volgende:
anyway
ik heb al een tijdje niet gekeken maar
wat ik niet snap he.................
hoe oud zijn de kinderen van broek?
een jaar of 20?
hoe oud was broek toen ze die kinderen kreeg? 10 ofzo?
want die kinderen worden ouder en het lijkt wel alsof broek er niet ouder op wordten broek blijft maar baren
jezus
duurt in amerika een jaar soms een maand ofzo?
klopt echt niet
quote:wie kan mij dat verhaal van eric/ridge uitleggenNee, dat was een grapje van Milagro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
CJ liep stage bij spectra! en is nu weer aan het studeren, maar hij komt binnenkort weer terugquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Brooke is nog maar een broekie als je ziet op welke leeftijd Sally C.J. ter wereld bracht.
BTW: C.J. is ook al een tijdje spoorloos.![]()
B&B kan wel een roze verhaallijn gebruiken. Het enige roze tot nu toe is het logo.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:59 schreef wizarddragon het volgende:
Megan en Brooke...zou dat niet wat zijn?
Een paardenhoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef Chara het volgende:
wat zat er in die doos die ridge van mas. kreeg?
het was warm![]()
Een taartpuntje... om Ridge duidelijk te maken dat hij slechts een klein deeltje van het Forrester imperium zal erven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef Chara het volgende:
wat zat er in die doos die ridge van mas. kreeg?
het was warm![]()
Maar ook zo lekker voorspellend......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Stephanie: "Ik weet niet waar die hoer haar inspiratie vandaan haalde." (over Brooke tegen Taylor)
Rick: "Hoer? Hoe durf je zo over m'n moeder te praten?"Heerlijk die open deuren.
Ik ben benieuwd hoe Stephanie gaat reageren op de mislukte coup van Ridge.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Riann het volgende:
The bold is nu echt gaaf op dit moment![]()
![]()
![]()
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 16 september 2004 12:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stephanie gaat reageren op de mislukte coup van Ridge.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:04 schreef Najra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beetje late reactie zie ik nu![]()
In rook opgegaan... net als CJ.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:21 schreef Karliene het volgende:
Iemand enig idee wat er met Clarke gebeurd is?
Geef is een linkjequote:Op woensdag 29 september 2004 14:34 schreef milagro het volgende:
Ik heb een poosje geleden effe lekker bijgelezen op de B&B site dus ik hoef de komende 2 jaar of zo niet meer te kijken
Maar ik doe het wel natuurlijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:06 schreef rece het volgende:
Een nieuwe love triangle mensen ....... Erica, Rick, Amber wat wordt het weer spannend![]()
zet is neer als spoilerquote:
ik doe het wel fftjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
gedagdroomd, dat doet dat kind namelijk als ze niet minutenlang hardop praat tegen zichzelf
http://www.soapoperadigest.com/features/bb/ambertimeline/quote:Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef inasras het volgende:
Wat is de connectie tussen Sheila en Amber? Ik heb een paar jaar geleden The Bold namelijk een tijdje niet meer gevolgd dus ik weet niet hoe Amber in de soap terecht is gekomen.. Wat heeft Sheila hier precies mee te maken?
Ja......quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:07 schreef OnaNia het volgende:
Amber is dus ook ooit Erica (Mary)'s babysitter geweest.
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:33 schreef inasras het volgende:
Ja die leeftijden kloppen nooit bij soaps en met name The Bold...
Ze hebben wel een goede manier bedacht om haar weer terug de serie in te brengen iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was voor het eerst in jaren de originele aftiteling te zien... zal wel een foutje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |