quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef MadGuy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow spoiler lezen , dan moet ik niet op invoeren drukken natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen maar eens bijlezen op de site
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blond haar staat haar veel beter. Met dat korte grijze haar heeft ze een bitchy uitstraling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef MadGuy het volgende:
Stephanie's haar is ook eng nu...
Wat heeft zij met d'r tieten gedaan? En hij met z'n...z'n... nou ja, alles?quote:
Ze heeft inderdaad onwijs veel plastische chirurgie laten doen, dat zie je ook aan haar wangen en zo. Zonde hoor, ze was eerst veel mooier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:34 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze haar lippen laten opspuiten? Het was zo'n mooie vrouw. Mijn Taylor, wat doe je?
Sheilaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef OnaNia het volgende:
De actrice die Erica speelt is eigenlijk best wel erg goed. Zoals ze tegen Sheila stond te schreeuwen van de week, ze ging er echt helemaal voor. In dat soort scenes worden de goede van de slechte acteurs gescheiden, en zij is duidelijk met vlag en wimpel geslaagd.
En Sheila blijft ook super als compleet gestoorde psychopaat.
Stephanie, de actrice die haar speelt, is dan ook een pot, hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef MadGuy het volgende:
Jezus! Ik dacht eerst dat het een potterige vrouw was. Dan is Taylor toch aardig geconserveerd gebleven!
Stephanie's haar is ook eng nu...
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge, maar inderdaad Stephanie is irl lesbisch. Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze iets met Caroline gehad zou hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef milagro het volgende:
Stephanie, de actrice die haar speelt, is dan ook een pot, he
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |