gvdquote:Op maandag 3 mei 2004 17:22 schreef cyberterrorist het volgende:
sorry, ik heb hem net geregistreerd, overkopen?![]()
Controleer nou eerst of ie echt weg is. Klik op de URL in je openingspost en volg de stappen. En ga dan pas bedenken of je voor één grapje (of komt er een hele site op?) 100 euro over hebt.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:26 schreef BdR het volgende:
[..]
gvdnouja ok ik bied 100 euro. En ben je Btje goed in fotoshop? Ik wil dit plaatje bewerken, maar ben niet zo goed met fotoshop..
lolquote:
ONZ....quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Controleer nou eerst of ie echt weg is. Klik op de URL in je openingspost en volg de stappen. En ga dan pas bedenken of je voor één grapje (of komt er een hele site op?) 100 euro over hebt.
wat moet je d'r mee?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef BdR het volgende:
Ik wou het domein http://www.volkertvrij.nu registreren maar hoe werkt dat registreren precies? En kan dit nog vóór 6 mei a.s.?
grapje? nee het is serieus, er komt een hele site op. Ik heb de openings pagina al afquote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Slarioux het volgende:
Controleer nou eerst of ie echt weg is. Klik op de URL in je openingspost en volg de stappen. En ga dan pas bedenken of je voor één grapje (of komt er een hele site op?) 100 euro over hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef BdR het volgende:
[..]
grapje? nee het is serieus, er komt een hele site op. Ik heb de openings pagina al af
[afbeelding]![]()
mwa.. ik vind "Volkert Vrij, punt NU!" beter klinken, vandaar. Maar goed, de aanvraag voor www.volkertvrij.nu is iig onderwegquote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef ChicaneBT het volgende:
je kunt ook .tk registreren, het is toch ook een Teamkiller.
ohw jeej, jij zit verkeerd geloof ik kerelquote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef TFD het volgende:
Begrijp ik het goed ben jij VOOR volkert van der Graaf?![]()
*proest* Welk kwartje moet er bij jou nog vallenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
www.vindjehetergalsikopjeklaar.com
www.erisnietstevindenophetinter.net
Enzo.
zeg bDr, die aanvraag duurt wel erg lang hoor, de url is nog steeds beschikbaarquote:Op maandag 3 mei 2004 20:20 schreef BdR het volgende:
[..]
mwa.. ik vind "Volkert Vrij, punt NU!" beter klinken, vandaar. Maar goed, de aanvraag voor www.volkertvrij.nu is iig onderweg
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef BdR het volgende:
[..]
grapje? nee het is serieus, er komt een hele site op. Ik heb de openings pagina al af
[afbeelding]![]()
heb je hem nu al geregistreerd??quote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef BdR het volgende:
Ik wou het domein http://www.volkertvrij.nu registreren maar hoe werkt dat registreren precies? En kan dit nog vóór 6 mei a.s.?
nee dus, probeer is bij: Mihosnetquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:37 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
heb je hem nu al geregistreerd??
deze is echt 1337quote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef BdR het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Jij weet jezelf binnen korte tijd wel populair te maken op dit forum, he?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef BdR het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:10 schreef motown het volgende:
[..]
Jij weet jezelf binnen korte tijd wel populair te maken op dit forum, he?
je mag opzich nog wel opschieten je hebt nu nog: iets minder als 4uurquote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef BdR het volgende:
Weet je wie pas echt populair is.. ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:10 schreef motown het volgende:
Jij weet jezelf binnen korte tijd wel populair te maken op dit forum, he?
Te laat!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
je mag opzich nog wel opschieten je hebt nu nog: iets minder als 4uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |