Niet op het doek maar wel in de netten achter de goal.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ook maar, zie ik nou dat er in het logodoek Allianz staat?
Ik zie geen kikkers... Straks maar op tinypic pleuren dan...quote:
De eerste is een pano van een uitverkocht uitvak waar massaal sjaals (en enkele banners) omhoog gehouden worden? was daar mis mee?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat laatste plaatje is wel grappig, maar de eerste 2 zetten de laatste in een totaal ander perspectief
D'r vallen iig wel weer 2 sv's voor die fakkels (kut voetbalwet!).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is
Het laatste plaatje laat je denken dat het enorm grootschalig is, maar vdat vind ik meevallen..
Er stond "inzaghi gaat een goal opeisen vandaag" ...maar dan in het milaneesquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef Apfel. het volgende:
Wie weet wat voor choreo AC Milan had net voor t begin van de finale.
Hebben die een dialect?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er stond "inzaghi gaat een goal opeisen vandaag" ...maar dan in het milanees
In de choreo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er stond "inzaghi gaat een goal opeisen vandaag" ...maar dan in het milanees
het is weer teruggestuurd vanuit Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef reem het volgende:
Ik weet niet of dit ook onder tifo valt:
[ afbeelding ]
Er waren in Amsterdam niet genoeg fans om het doek vast te houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 06:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
het is weer teruggestuurd vanuit Amsterdam?
tvp
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:
iemand beelden van dat eerbetoon aan Maldini van de Interisti?
Heb hem binnengehaald. Thx voor de tip iig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Superheld het volgende:
Voor de liefhebbers met nieuwsgroepen:
Ten Years Tigris Mystic (Paris)
http://www.nzbindex.nl/index.php?go=collection&release=15129736
PM me maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:01 schreef MaxPower het volgende:
ik snap niks van nieuwsgroepen maar wil deze wel hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |