volgens mij drink ie ook wat minderquote:Op maandag 3 mei 2004 11:37 schreef Vaakje het volgende:
Drinkt tie wel nog?
Misschien ander voer..en probeer zelf de oogjes wat schoon te houden..en het hok..
ja ik wil wel, maar ik heb echt et geld er niet voorquote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef _oxygen_ het volgende:
Hmmm misschien heeft die last van Mix.. dat is een agressieve ziekte.. het veroorzaakt oa. blindheid.
Ik zou echt voor de zekerheid naar de dierenarts gaan..
ey hallo, als ik et geld had gehad had ik het allang gedaan hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 11:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ga dan naar de dierenarts je houd van dat beest of je houd er niet van.
Wat heb je nou liever dat je flappie er boven opkomt ofdat je geen snoepies voor jezelf kan kopen ofzo.
Dat begrijp ik maar waar ik op doel : Wat is belangrijker je konijn of dingen die niet nodig zijn(Als je in de supermarkt wandelt bijvoorbeeld dat je dan van alles meeneemt wat je niet hoognodig is,ik weet niet of je dit doet maar de meeste mensen doen dit dus wel tenkoste van hun huisdier als die eens iets hebben)quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ey hallo, als ik et geld had gehad had ik het allang gedaan hoor![]()
![]()
Niet als dr ma et normaal betaald, en nu ineens nietquote:Op maandag 3 mei 2004 12:06 schreef DJRandall het volgende:
Als je een huisdier neemt, dan weet je dat het geld kost. Er komt dus ook altijd een dag dat je naar de dierenarts moet. Had dan gespaard ofzo.
Ik vind dit echt schandalig. Een beestje onnodig laten lijden, noem ik dierenmishandeling.....
Zekers, want er staat namelijk niet dat mammie normaal altijd betaald.......quote:Op maandag 3 mei 2004 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet als dr ma et normaal betaald, en nu ineens niet
le-zen is voor sommige mensen moeilijk.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Zekers, want er staat namelijk niet dat mammie normaal altijd betaald.......
dat + 17 jaar, dan kan je daar wel vanuit gaan hequote:Op maandag 3 mei 2004 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk wil ik met em naar de dierenarts, maar mn moeder wil het niet betalen en aangezien ik zelf ook niet zo kapitaalkrachtig ben gaat dat denk ik niet lukken![]()
![]()
Dit is het beste traject ja!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef erodome het volgende:
Wat offtopic reactie's verwijderd....
Ontopic...
Bel die dierenarts ten minste even op en leg de klachten voor, zeg ook dat je amper financiele middelen hebt en overleg eens wat mogelijk is....
Dierenartsen zijn meestal wel bereid om je te helpen hiermee door je bv in termijnen te laten betalen.
Maar als je belt weet je gewoojn wat meer.
Feit is dat het dier nu lijdt, dus er moet een keuze gemaakt worden, of je laat hem behandelen als dat mogelijk is, of je laat hem inslapen, maar laat hem niet zo doorsukkelen en een hele nare dood tegemoet gaan, dat ben je hem verplicht...
ik heb echt geeen id waar ik het vandaan moet halen en zij betaald het niet omdat het "toch alleen maar een konijn is "quote:Op maandag 3 mei 2004 12:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dit is het beste traject ja!Je kan zo'n beestje niet in deze situatie laten leven. Kan je anders geen geld van je moeder lenen ofzo? Of zie je echt zelf geen manier om ff snel wat geld bij te verdienen?
Misschien als je de symptomen goed uit kan leggen aan de dierenarts dat ie gelijk weet waar je het over hebt.. dan hoef je misschien helemaal niet met het beestje te komen (wat al een trauma op zich is voor een konijn) en dan kan je gewoon antibiotica halen bij de DA. dat zal denk ik dan rond de 6 euro liggen...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:44 schreef erodome het volgende:
Tja je bent voor naar de dierenarts gaan al geld kwijt, consult, kost ergens tussen de 15 en de 30 euro....
Antiboitica is niet zo heel duur, maar je bent al snel zo'n 60 euro in totaal kwijt, je zit zo op de 100 euro.
Het ligt eraan wat er aan de hand is, zo even een kostenplaatje bedenken is niet mogelijk, want we weten niet wat er presies aan de hand is...
Dus pak de telefoon en bel de dierenarts op, die kan je veel meer vertellen dan dat wij hier kunnen...
Wat een onzin...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zij betaald het niet omdat het "toch alleen maar een konijn is "![]()
Misschien moest je moeder maar eens naar het ziekenhuis gaan om haar te laten behandelen voor lompheid. En dan maar hopen dat de verzekering geld voor haar over heeft, want 'het is maar een mens''...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb echt geeen id waar ik het vandaan moet halen en zij betaald het niet omdat het "toch alleen maar een konijn is "![]()
en, ben je nog met je konijntje naar de dierenarts geweest?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
kga vanmiddag denk ik maar ffies met um, en maar hopen dat ik in termijnen kan betalen ofdat de kosten heel erg mee vallen...
*zegt wijselijk maar even niks over zijn zo geliefde schoonmoeder*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:55 schreef USS-Spectre het volgende:
[..]
Misschien moest je moeder maar eens naar het ziekenhuis gaan om haar te laten behandelen voor lompheid. En dan maar hopen dat de verzekering geld voor haar over heeft, want 'het is maar een mens''...
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef oCe het volgende:
[..]
en, ben je nog met je konijntje naar de dierenarts geweest?
He kom op ze is toch gegaan!quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:33 schreef DJRandall het volgende:
20 euro.....
Heb je toch bijna je konijntje dood laten gaan voor 20 euro.....
Chapeau chapeau, ik hoop dat je iets van geleerd hebt....
Maar ik ben blij dat het beter gaat!! Succes.
als je geen 20 euro hebt is het toch lastig dat er voor uit te geven hequote:Op woensdag 5 mei 2004 08:33 schreef DJRandall het volgende:
20 euro.....
Heb je toch bijna je konijntje dood laten gaan voor 20 euro.....
Chapeau chapeau, ik hoop dat je iets van geleerd hebt....
Maar ik ben blij dat het beter gaat!! Succes.
Nogmaals sterkte.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je geen 20 euro hebt is het toch lastig dat er voor uit te geven he
en hijs nu alsnog overleden..
Heel veel sterkte gewenstquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het heeft allemaal niet geholpen.. denk dat zn maagje te lang "stil heeft gestaan" en nie meer op gang is gekomen...
kmis hem nu al![]()
He bah, wat erg zeg, had je net een beetje hoop gaat hij toch nog doodquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het heeft allemaal niet geholpen.. denk dat zn maagje te lang "stil heeft gestaan" en nie meer op gang is gekomen...
kmis hem nu al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |