volgens mij drink ie ook wat minderquote:Op maandag 3 mei 2004 11:37 schreef Vaakje het volgende:
Drinkt tie wel nog?
Misschien ander voer..en probeer zelf de oogjes wat schoon te houden..en het hok..
ja ik wil wel, maar ik heb echt et geld er niet voorquote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef _oxygen_ het volgende:
Hmmm misschien heeft die last van Mix.. dat is een agressieve ziekte.. het veroorzaakt oa. blindheid.
Ik zou echt voor de zekerheid naar de dierenarts gaan..
ey hallo, als ik et geld had gehad had ik het allang gedaan hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 11:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ga dan naar de dierenarts je houd van dat beest of je houd er niet van.
Wat heb je nou liever dat je flappie er boven opkomt ofdat je geen snoepies voor jezelf kan kopen ofzo.
Dat begrijp ik maar waar ik op doel : Wat is belangrijker je konijn of dingen die niet nodig zijn(Als je in de supermarkt wandelt bijvoorbeeld dat je dan van alles meeneemt wat je niet hoognodig is,ik weet niet of je dit doet maar de meeste mensen doen dit dus wel tenkoste van hun huisdier als die eens iets hebben)quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ey hallo, als ik et geld had gehad had ik het allang gedaan hoor![]()
![]()
Niet als dr ma et normaal betaald, en nu ineens nietquote:Op maandag 3 mei 2004 12:06 schreef DJRandall het volgende:
Als je een huisdier neemt, dan weet je dat het geld kost. Er komt dus ook altijd een dag dat je naar de dierenarts moet. Had dan gespaard ofzo.
Ik vind dit echt schandalig. Een beestje onnodig laten lijden, noem ik dierenmishandeling.....
Zekers, want er staat namelijk niet dat mammie normaal altijd betaald.......quote:Op maandag 3 mei 2004 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet als dr ma et normaal betaald, en nu ineens niet
le-zen is voor sommige mensen moeilijk.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Zekers, want er staat namelijk niet dat mammie normaal altijd betaald.......
dat + 17 jaar, dan kan je daar wel vanuit gaan hequote:Op maandag 3 mei 2004 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk wil ik met em naar de dierenarts, maar mn moeder wil het niet betalen en aangezien ik zelf ook niet zo kapitaalkrachtig ben gaat dat denk ik niet lukken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |