Dat is nou typisch iets wat ik nog een keer wil proberenquote:
Op onze trek door Nepal was er een hele fanatieke kok mee (een Nepalese kok dus) die elke middag na de wandeling een hartige snack serveerde. Een van de dagen kwam er een hoop Nepalees gevloek uit de keuken-tent, gevolgd door een gigantisch POPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOPOP en een fontein van popcorn die naar buiten vloog. Die middag hadde we kroepoek als snack...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Is niet echt een blunder van mij maar van mijn broertje. Ik was bezig popcorn aan het maken in een pan op het vuur hij komt binnen en wil kijken waar ik mee bezig ben en trek zo de deksel van de pan.
De popcorn vloog echt door de hele keuken![]()
De waterrekening viel dat kwartaal érg hoog uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef rashudo het volgende:
Deciliters en centiliters verwisselen en dan eindigen met troebele olie in plaats van mayonaise.
Zelf een pizza willen maken en eindigen met een bloederige (ketchup) vleestoren.
Soep maken van spaanse pepers. Toen was ik nog heel jong..
Waarom post je danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
Leuk topic en ik peins me rot, maar kan me geen echt culinaire blunders van mijzelf herinneren.
Soms moet je iets, i.p.v. een tvp posten.quote:
quote:Kruisje aan de bovenkant
Dat zijn dus van die kut geintjes, voor net nieuwe stagaires, zo hebben we ooit iemand een uur laten zoeken naar de gele paprikapoeder, hebben we iemand de HELE stad doorgestuurd op zoek naar de uitgeleende doperwtenvuller (alle restaurants in de stad kennen dat spelletje en spelen het allemaal mee, zo gaat de betreffende persoon van het ene restaurant naar het andere), en de topper was nog de dodo die 2 levende kreeften in de stromende regen heeft uitgelaten (stikdonker, zeikregen), toen kwam de maitre/eigenaar aangereden in zijn auto, die werd helemaal witheet, rende op de knul af en gaf die 2 kreeften een schop zodat ze aan de andere kant van de tuin lagen, die dodo wist niet was hij meemaakte, en zat net niet jankend bij te komen in de keuken
hmm, komt me een beetje te bekend voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef Euc- het volgende:
Net in Piet zijn topic gepost, maar hoort ook wel een beetje hier thuis, gelukkig niet van mezelf
Het ging over een kruisje aan de bovenkant van spruitjes
[..]
Ja..maar volgens het woudlopershandboek krijg je dan van de B.A.R.O.E.G. je V.L.A.F.L.I.P. penning nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef Jordy-B het volgende:
Da's geen blunder, golfer...
Da's gewoon vindingrijk en schattig, enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |