- Toen ik klein was met een vriendinnetje in haar kamer aardappeltjes willen roosteren boven een vuurtje. Wij flink wat kaarsen neegezet en stukken rauwe aardappel op een sateprikker en roosteren maar. Gevolg -> bureautje en kastjes erboven helemaal zwart...en een gillende moeder (en geen geroosterde aardappeltjes...haha)
- Plasticjes onder bladerdeeg vergeten weg te halen voor het in de oven ging...
- Burrito in tupperwarebakje willen opwarmen in de magnetron en per ongeluk de combi op oven en voorverwarmen 250 graden zetten...
Ik dacht toen ik aan kwam lopen: er zat toch geen kaas op?
- Toen ik klein was zat ik te snoepen van de ketjap manis, vond ik lekker zoet smaken, dus had ik maar een hele scheut door mijn drinken gedaan
![]()
toen was het niet zo lekker meer...
- Mijn vriend had heel lief een lekker varkenshaasje gemaakt met een lekkere jus erbij. Ik denk, ik geef hem de pan even aan -> miscommunicatie -> pan op de grond met vlees en jus... en aangezien mijn vriend toen in de Bijlmer op kamers woonde met gezellige kakkerlakken als huisgenoten, hebben we het maar in de kieperton gegooid...
- Vriendjelief had (net als iemand hierboven) ook stooflappen als biefstuk klaargemaakt
- Vriendjelief besteld bij de Chinees niet 4 porties pisang goreng, maar 4 porties pangsit goreng... zaten we met 16 van die dingen opgescheept...
Mijn zus heeft weleens een waterkoker gemold bij egwoon gebruik, een broodrooster en laatst een oven
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!