Helemaal mee eens..!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de nieuwe vééééél mooier
Niet alle Japanners zijn blokkendozenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef Xtreem het volgende:
weer zo'n japanse blokkendoos
Dit model wel ja...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef Xtreem het volgende:
weer zo'n japanse blokkendoos
nee, ok... een supra kan er nog net mee door... maar die's weer TE rondquote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet alle Japanners zijn blokkendozen![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef BoJo het volgende:
@LWAS , volgens mij beetje veel 25,50. Ik zal eens even kijken wat ik moest betalen voor m'n mistlampen ook eBay en Duitsland.
Dit rekende hij mij.quote:16,50EUR Auslandsporto + 1,90EUR Verpackung
okquote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef BoJo het volgende:
@LWAS , volgens mij beetje veel 25,50. Ik zal eens even kijken wat ik moest betalen voor m'n mistlampen ook eBay en Duitsland.
Joh zeur nietquote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, ok... een supra kan er nog net mee door... maar die's weer TE rond
nope!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
NSX dan? Niet té rond, maar wel rondquote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De voorkant dan? En het is wel rond achter.. zoiets (_____)quote:Op zondag 2 mei 2004 23:30 schreef Tjabbo het volgende:
[afbeelding]
nsx rond? check die achterkant. alles behalve rond.
mjah, scheelt dus zeg maar 7 euroquote:Op zondag 2 mei 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
Dit rekende hij mij.
Lijken een beetje op die van een del sol? of?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef LWaS het volgende:
Het zijn trouwens wel ubergeile achterlichten
Rondquote:Op zondag 2 mei 2004 23:30 schreef Tjabbo het volgende:
[afbeelding]
nsx rond? check die achterkant. alles behalve rond.
wat heb je nou met je buurmeisje de hele tijd? post es een foto man!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
mjah, scheelt dus zeg maar 7 euro
Mijn buurmeisje is met hem aan het mailen nu...miss heeft ie hele dure verpakking![]()
ik heb het over die voor mijn autoquote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijken een beetje op die van een del sol? of?![]()
met genoeg drank op vind ik een tot koe vermaakte suzuki alto nog geilquote:Op zondag 2 mei 2004 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hell een starlet is geil
maybe volgende week...ze gaat mee paintballen hè.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat heb je nou met je buurmeisje de hele tijd? post es een foto man!![]()
ik zag het later ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
@tjabbo
was al met een andere spec lijst bezig.....staat er inmiddels.....
en die grijse is wel een turbo
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb het over die voor mijn auto
Hij is de rondingen van gister avond vergetenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wellus! Rond! check de zijkanten maar(____)
foto!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef LWaS het volgende:
Het zijn trouwens wel ubergeile achterlichten
whatever, fotoquote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
maybe volgende week...ze gaat mee paintballen hè.
En mijn buurmeisje iin deze is de Duitse tolk
Een nsx is geen blokkendoos!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
met genoeg drank op vind ik een tot koe vermaakte suzuki alto nog geil
nsx: aerodynamische blokkendoos
ssst!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is de rondingen van gister avond vergeten
En dan komt er zelfs nog een nieuw model aan..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wellus! Rond! check de zijkanten maar(____)
ga jij es over gister avond vertellenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt geen auto.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb het over die voor mijn auto
Ik zit nog steeds op mail te wachtenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja, die heb ik nietquote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
whatever, foto![]()
btw, paintballen lijkt me echt gaaf
wat een lelijke autoquote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een nsx is geen blokkendoos!
[afbeelding]
Mooi rondZucht..
jaaaa, de HSCquote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef Wiseone het volgende:
[..]
En dan komt er zelfs nog een nieuw model aan..
hou je bek, gekquote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt geen auto.
jij hebt een opel.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat een lelijke auto
sssssssssst nou jonge, straks maak je weer allemaal problemen die je niet aankanquote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt geen auto.
jij hebt een opel.
Ik vind dat je dat blokkendoos weg moet latenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:38 schreef Xtreem het volgende:
ijsje: aerodynamische (!) blokkendoos
Japanse degelijkheid he!!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
honda
lijkt een beejte op een mislukte corvette ofzoquote:Op zondag 2 mei 2004 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een kwijlbak..
vind ik dan..
en wat zijn de achterlichten ?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
lijkt een beejte op een mislukte corvette ofzo
daar zal ze toch nie voor vallen?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
*kijkt je heel lief aan*![]()
2 rally pics toegevoegdquote:Op zondag 2 mei 2004 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik zag het later ja.
van die specs en de auto!
mja ik dacht ff, hij plaatst een standaardbak. te vroeg geschreeuwd weer
maar wat pics van turbo uitvoeringen in originele kleuren doen het altijd goed.
nee in zeeland zie je alleen caravansquote:Op zondag 2 mei 2004 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je hem ooit in het echt gezien?
best lastig toch hè, die smileycodes?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef Tjabbo het volgende:
@ lwas en fugie:
opel :R
Nou danquote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee in zeeland zie je alleen caravans![]()
die zijn zwart en hoogglanzend....speciaal behandeld. Daarom wil ik ze zo graag hebbenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef Xtreem het volgende:
lwas, waar de neuk zijn de achterlichten?!
wat is er misgegaan dat jij opel niet leuk vindt ? Ik heb er geen probleem mee, want waar maak je je druk over he, een automerkquote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef Tjabbo het volgende:
@ lwas en fugie:
opel
iexplore liep vast tijdens de editquote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
best lastig toch hè, die smileycodes?
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is er misgegaan dat jij opel niet leuk vindt ? Ik heb er geen probleem mee, want waar maak je je druk over he, een automerk![]()
hij bedoelde waarschijnlijk kotsen met de grote Kquote:Op zondag 2 mei 2004 23:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
jamaar, zijn je remlichten nog wel rood dan ? of verkleurt dat ook allemaal ?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
die zijn zwart en hoogglanzend....speciaal behandeld. Daarom wil ik ze zo graag hebben
Dat is godquote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
iexplore liep vast tijdens de edit
Ik heb een hekel aan Opel sinds een kut Calibra tegen ons is aangereden.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is er misgegaan dat jij opel niet leuk vindt ? Ik heb er geen probleem mee, want waar maak je je druk over he, een automerk![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
degenen diebij een nsx doen zijn geen autoliefhebbers
wtf is een astom ?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef Wiseone het volgende:
Luister maar naar Jort Kelder: De enige niet ordinaire sportauto is de Astom Martin Vanquis
die doen het gewoon prima. Alleen je hebt geen reflectoren meer, dus je komt er nie mee door de APK. DUs moet je de originele erop schroeven voor de APKquote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
jamaar, zijn je remlichten nog wel rood dan ? of verkleurt dat ook allemaal ?
moet ik mij aangesproken voelen ?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
degenen diebij een nsx doen zijn geen autoliefhebbers
owww, maar mijn opel is heel mooi (behalve de voorspoiler, de achterklep en de calibra automatten) Dus je moet niet zo snel generaliseren.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Opel sinds een kut Calibra tegen ons is aangereden.
En al die lelijke Opels van Outlaw (streetrace club van Cuijk en Venray) die er afgetrapt uitzien.. en *blehh*
Ik ken alleen maar dat soort Opels![]()
Een Vanquish is wel heel ergquote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef Wiseone het volgende:
Luister maar naar Jort Kelder: De enige niet ordinaire sportauto is de Astom Martin Vanquis
zeg ook ff dat ie die h is vergeten aan het eindequote:Op zondag 2 mei 2004 23:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wtf is een astom ?
Tja mijn iexplorer liep vast tijdens de edit...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wtf is een astom ?
goeie smoesquote:Op zondag 2 mei 2004 23:45 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Tja mijn iexplorer liep vast tijdens de edit...![]()
Ik neem het risico welquote:Op zondag 2 mei 2004 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je trauma's van
grapjasquote:Op zondag 2 mei 2004 23:45 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Neeee! Ik zou het écht écht niet doen!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik neem het risico wel
Live life on the edge... ofzo
flauwerdquote:Op zondag 2 mei 2004 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee! Ik zou het écht écht niet doen!![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:45 schreef Wiseone het volgende:
[..]
oja, nou ehm ik wordt niet zo opgewonden van tigra's eigelijk en die lampen zijn op zich wel grappig, maar ik vind het een beetje nono. Tis eigelijk tegenovergestelde van mijn smaakquote:Op zondag 2 mei 2004 23:47 schreef LWaS het volgende:
Fugie: Wat vind je van de lampen?
hehe, ik wil zoveel mogelijk zwartquote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja, nou ehm ik wordt niet zo opgewonden van tigra's eigelijk en die lampen zijn op zich wel grappig, maar ik vind het een beetje nono]. Tis eigelijk tegenovergestelde van mijn smaak
Al twe keer joh!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
psst. je hebt nog niet ge-edit
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het celicatopicwat doe je.
geile bak hoor, die nsx!
oe wacht ik heb mooie foto's gevonden van de celicaquote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het celicatopicwat doe je.
geile bak hoor, die nsx!
hoeft niet... gewoon zwart gespoten volgensmij... (je hebt het toch over die NSX)quote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Xtreem het volgende:en WEEER een carbon motorkap
Wat is er nou mis met Carbon, stomme zeikrobquote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Xtreem het volgende:en WEEER een carbon motorkap
www.bijlmer.nlquote:Op zondag 2 mei 2004 23:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
hehe, ik wil zoveel mogelijk zwart
veels te veel in tegenwoordigquote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Carbon, stomme zeikrob![]()
Volgens mij ookquote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef Youp het volgende:
[..]
hoeft niet... gewoon zwart gespoten volgensmij... (je hebt het toch over die NSX)
idd wat is er mis met carbon ?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zodat het mooi bij het dak staatquote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ook![]()
zie 47 sc's terugquote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het staat bij de meeste ookquote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
veels te veel in tegenwoordig
stomme meelopers allemaal
SpeedChatquote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef LWaS het volgende:
Die SC is nu geen SLOW chat meer hoor
Hey! niet mijn lieve fruitige robje gaan afzeiken he!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ssssstquote:Op zondag 2 mei 2004 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het staat bij de meeste ookSo who cares.
Je bent bijna nooit origineel..
Als je origineel wilt zijn moet je iets lelijks op je auto zetten.. dat wil niemand!
idd, mag wel alvast beginnen de volgende SC te maken... alhoewel ik nogal lui ben...gaat dat niks worden denk ikquote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef LWaS het volgende:
Die SC is nu geen SLOW chat meer hoor
Dat insinueert een verbintenis met drugs met betrekking tot ons waardevolle topicquote:Op zondag 2 mei 2004 23:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
SpeedChat![]()
quote:
Its a matter of tastequote:Op zondag 2 mei 2004 23:54 schreef LWaS het volgende:
Maar dat carbon...tja...ik vind het lelijk...maar toch zet ik het er nie op hoor
en dan sommigen nog, alsof het nie zileig genoeg is, met een lampje erinquote:Op zondag 2 mei 2004 23:54 schreef Youp het volgende:
[..]
Ssssst
tegenwoordig zie je er ook steeds meer rijden met een lelijke BMW vin op het dak.........
zwart haar, zwarte alfa.... goed geintergreerdquote:Op zondag 2 mei 2004 23:53 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
* Xtreem woont naast de bijlmer
Ah.. de 'oude' BMW heeft dat.. (De special Edition in ieder geval)quote:Op zondag 2 mei 2004 23:54 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
![]()
Enneh, ik wil geen carbon motorkap, alleen maar carbonaccenten in mijn interieur(ipv chroom, chroom is alleen leuk op je velgen)
omg gelukkig heb ik dat nog nooit gezien...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
en dan sommigen nog, alsof het nie zileig genoeg is, met een lampje erin
ja, maar dan kan ik het vaak ook niet betalenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Its a matter of taste
Je kan btw ook origineel zijn door iets heel duurs aan te schaffen dat bijna niemand kan betalen![]()
![]()
ja en vervolgens in je auto moeten slapen, dan ben je idd erg orgineelquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Its a matter of taste
Je kan btw ook origineel zijn door iets heel duurs aan te schaffen dat bijna niemand kan betalen![]()
![]()
Ja je wil niet opvallen hieroquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zwart haar, zwarte alfa.... goed geintergreerd
SnelChatquote:Op zondag 2 mei 2004 23:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dat insinueert een verbintenis met drugs met betrekking tot ons waardevolle topic
welke oude bmw?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah.. de 'oude' BMW heeft dat.. (De special Edition in ieder geval)
Mijn schoonvader heeft daar de nummer 1 vanvan de 20..
hou es op met dat opscheppenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah.. de 'oude' BMW heeft dat.. (De special Edition in ieder geval)
Mijn schoonvader heeft daar de nummer 1 vanvan de 20..
Drugs of veel mensen..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dat insinueert een verbintenis met drugs met betrekking tot ons waardevolle topic
Wees maar blij, echt heel triestquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef Youp het volgende:
[..]
omg gelukkig heb ik dat nog nooit gezien...
geloof ik graag.... (of niet) :Squote:Op zondag 2 mei 2004 23:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
Wees maar blij, echt heel triest
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef LWaS het volgende:
[..]
hou es op met dat opscheppen
Neehoor, ik had die foto van die Tigra gepost, niet TFquote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak redt het topic met praat over een échte auto!zucht...
kom niet huilen jij hebt een bacardi teken in je naamquote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef LWaS het volgende:
[..]
Of alcohol.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef LWaS het volgende:
[..]
drugs
Jij bent een van de weinigen die dat eik nog ziet dat dat in mijn icoon staat.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
kom niet huilen jij hebt een bacardi teken in je naamen dat wordt vast door veel mensen aangezien als breezah
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
kom niet huilen jij hebt een bacardi teken in je naamen dat wordt vast door veel mensen aangezien als breezah
![]()
zit je nou met iedereen te zoenen?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
* Youp heeft een goed onderwerp aangesnedenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie het nu pas![]()
Zie, ik zei het toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie het nu pas![]()
hij 's wel lang wegquote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef LWaS het volgende:
Tjabbo: handen boven het bureau!!!!!
Ja, niet tegen me vriendje zeggen!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit je nou met iedereen te zoenen?![]()
Je was net iets eerder...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef LWaS het volgende:
Ik heb 8 mbit (ook ff opscheppen) maar hrt gaat prima
ik heb een bierviltje van bacardi batquote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef LWaS het volgende:
Ik heb 8 mbit (ook ff opscheppen) maar hrt gaat prima
Die is zich aan het trekken op die foto's van die Toyotaquote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hij 's wel lang weg
lolquote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef LWaS het volgende:
[..]
Zie, ik zei het toch?
met mijn 8mbit lijn?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Je was net iets eerder...
Ik zie het ook al zolang.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die dat eik nog ziet dat dat in mijn icoon staat.
Maar dat staat er al zolang
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef LWaS het volgende:
Tjabbo: handen boven het bureau!!!!!
ruilen voor flippo's?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb een bierviltje van bacardi bat
foto'squote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niet tegen me vriendje zeggen!![]()
idd, maar ik dacht laat ik er maar niks over zeggen, wil die jonge geen traumas bezorgen enzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Ik zie het ook al zolang.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
betrapt
lol ik heb m nog niet gezien... hettie fotoboek?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
LWaS <-- ziet er ook wel Breezer uit
als ik dat doe, mag ik dan met jou mee op vakantie?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, niet tegen me vriendje zeggen!![]()
Ik ben geregd lang voor de breezer intredequote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
LWaS <-- ziet er ook wel Breezer uit
Met het verkondigen ervan.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
met mijn 8mbit lijn?
vriendin weg... meteen de hele pc vol metquote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef LWaS het volgende:
[..]
Die is zich aan het trekken op die foto's van die Toyota
*ril* scary visual
http://fotoboek.fok.nl/LWaSquote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef Youp het volgende:
[..]
lol ik heb m nog niet gezien... hettie fotoboek?
Ik bedoel zijn nicknamequote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef Youp het volgende:
[..]
lol ik heb m nog niet gezien... hettie fotoboek?
neh ga jij maar zelf spelen met je troep uit 1994quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
ruilen voor flippo's?
hey!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een vies mannetje.. dan rukken.. dan MuTz anaal nemen.. etc
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ik dat doe, mag ik dan met jou mee op vakantie?
en TF pijpenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een vies mannetje.. dan rukken.. dan MuTz anaal nemen.. etc
ruk ze!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef BazzoS het volgende:
2,5 mbit
ben er weg van, duik mijn nest in![]()
Trusten allemaal, en een fijne avond nog!
donequote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/LWaS
welk posten hè...niet alleen gluren
beyblades dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
neh ga jij maar zelf spelen met je troep uit 1994
geil joh. moet je ook eens proberenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vriendin weg... meteen de hele pc vol mettoyota porno promo
waar is je huurcontract?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef LWaS het volgende:
[..]
hey!
MutZ is MIJN!
jup da ken ik... erg hequote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn nickname
Omdat het met hoofdletters en kleine letters is geschreven, lol!
Je WeEt WeL, Zo BReEzAh AcHTiG..
moet je niet gaan slapen, anders ben je morge niet wakker als je naar het kinderdagverblijf moet.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
beyblades dan?
Vertelquote:Op maandag 3 mei 2004 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geil joh. moet je ook eens proberen
En ijsmeis, je weet de helft nog niet van wat ik allemaal doe als mijn vriendin weg is
donequote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/LWaS
welk posten hè...niet alleen gluren
* Youp heeft stapel liggen... nieuw in verpakking... gratis op te halen...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
beyblades dan?
Tsss.. je moet wel sociaal doen..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef BoJo het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen fotoboek heb
Ik ben asoquote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.. je moet wel sociaal doen..![]()
![]()
woon je in de buurt?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef Youp het volgende:
[..]
* LWaS heeft stapel liggen... nieuw in verpakking... gratis op te halen...
Me tooquote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef Youp het volgende:
[..]
done![]()
je mag bij mij thuis uitgebreidt mijn fotoboek komen bekijken hoor, hoe sociaal is datquote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.. je moet wel sociaal doen..![]()
![]()
Nou krijg je me foto's al helemaal niet meerquote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben aso![]()
bijlmer enzo....quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben aso![]()
smilie ------>quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef LWaS het volgende:
TF: wat is er mis mee? Er staat wel een foto hoor
fout gelezen.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en TF pijpen
kopietjequote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bijlmer enzo....
lwas:
'k zal je morgen ff kopietje sturen
volgens mij was er al geen uitzicht op "dat" ik ze al te zien zou krijgenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou krijg je me foto's al helemaal niet meer![]()
![]()
Heren! Dame!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
je mag bij mij thuis uitgebreidt mijn fotoboek komen bekijken hoor, hoe sociaal is dat
van mijn huurcontract...duhquote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef LWaS het volgende:
[..]
kopietje
Stil nou! Ik klonk zo machtigquote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij was er al geen uitzicht op "dat" ik ze al te zien zou krijgen
woei....prik es een datumquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heren! Dame!
Ik zie hier een uitnodiging voor de volgende meet!!!
ik wacht ook nog steeds of een mailjte van ook_gek, kan jij ze niet ff direct sturen ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
hehe, is goedquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
van mijn huurcontract...duh
Neequote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wacht ook nog steeds of een mailjte van ook_gek, kan jij ze niet ff direct sturen ?![]()
oh almachtige ik buig voor uquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stil nou! Ik klonk zo machtig![]()
stuur je mij die foto's ook ff?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee![]()
ja kom maar allemaal naar zeeland, caravans kijkenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heren! Dame!
Ik zie hier een uitnodiging voor de volgende meet!!!
wat heb je nodig/quote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh almachtige ik buig voor u![]()
god god... mietjequote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh almachtige ik buig voor u![]()
Ik zit aankomend weekend in zeelandquote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja kom maar allemaal naar zeeland, caravans kijken![]()
en bier drinken!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja kom maar allemaal naar zeeland, caravans kijken![]()
foto's van ijsmeisquote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef LWaS het volgende:
[..]
wat heb je nodig/
en duits praten zeker? nou, dat kan hier ookquote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeeland, caravans kijken![]()
jouw fout.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit aankomend weekend in zeeland![]()
ik heb ze nog wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
*random gekozen scheldwoordquote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee![]()
zie commentaar op bovenstaande quotequote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit aankomend weekend in zeeland![]()
Willen we die niet allemaal ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
foto's van ijsmeis![]()
en hier....quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en duits praten zeker? nou, dat kan hier ook
upload ze ff naar fotopicquote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel.
incl. pushup bra enzo
lol dr is weer eens iemand van het andere geslacht in PTA aanwezigquote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
Willen we die niet allemaal ?
Wie gaat er dan ook in roermond wonen?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en hier....in roermond stikt het altijd van de duitsers met feestdagen enzo....
met feestdagen alleen, hier altijd (altijd = altijd, snachts om 4 uur rijdt er zelf een duitser voor je)quote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en hier....in roermond stikt het altijd van de duitsers met feestdagen enzo....
It takes so littlequote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
lol dr is weer eens iemand van het andere geslacht in PTA aanwezig
njah.. roerzuid... villawijk eigenlijk beetje buiten roermondquote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in roermond wonen?
Jullie zijn nog lang niet van mij afquote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
lol dr is weer eens iemand van het andere geslacht in PTA aanwezig
oeiquote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie zijn nog lang niet van mij af![]()
Hier komen ze alleen om opgelicht te worden met niet bestaande mobieltjesquote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
met feestdagen alleen, hier altijd (altijd = altijd, snachts om 4 uur rijdt er zelf een duitser voor je)
btw ik denk dat t meer andersom isquote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef Youp het volgende:
[..]
oei![]()
villawijk?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef Youp het volgende:
[..]
njah.. roerzuid... villawijk eigenlijk beetje buiten roermond![]()
ik snap het nietquote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
*random gekozen scheldwoord
[..]
zie commentaar op bovenstaande quote
ik mail en upload nix.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
upload ze ff naar fotopic
daar heb ik nog leuk verhaal over, maar dat ga ik nu niet typen...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef LWaS het volgende:
[..]
Hier komen ze alleen om opgelicht te worden met niet bestaande mobieltjes
jahquote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef LWaS het volgende:
[..]
villawijk?
Tss, je ziet me niet eens!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Xtreem het volgende:
ah! ik dacht dat mutsje bedoeld werd... maar ijsje is er ook nog
Van MutZ heb ik natuurlijk allang foto'squote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Xtreem het volgende:
Aan mutz wordt niet eens meer gedacht, die wordt gewoon vergeten...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Xtreem het volgende:
heb jij remote administrator?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik mail en upload nix.
in vertrouwen gekregen. en blijft dus hier.
kom zeg maar je kan geen 6 naast een rijtjeshuis (no offence!) neerzettenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Youp het volgende:
[..]
jah
eerst meer pics en dan mag ja maybe blijvenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie zijn nog lang niet van mij af![]()
wie?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:15 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Aan mutz wordt niet eens meer gedacht, die wordt gewoon vergeten...
je kan ze in vertrouwen door sturen naar het FOK!fossiel hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik mail en upload nix.
in vertrouwen gekregen. en blijft dus hier.
Gewone pics jaquote:Op maandag 3 mei 2004 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerst meer pics en dan mag ja maybe blijven![]()
En als ik nou een foto van mezelf in dit topic pleur, mail je dan je foto's naar mij?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, je ziet me niet eens!
Ik ben dan wel klein, maar kom op hey!![]()
wiequote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewone pics ja
maar die komen als Rob ook een foto van zichzelf plaatst
een 6quote:Op maandag 3 mei 2004 00:15 schreef Youp het volgende:
[..]
kom zeg maar je kan geen 6 naast een rijtjeshuis (no offence!) neerzetten
Wie is Rob?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewone pics ja
645ciquote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
een 6![]()
pics zijn pics en Rob hoef ik niet te zienquote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewone pics ja
Er werd van uit gegaan dat er maar een dame in PTA is/was.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wie?
En als ik nou foto's van mijn auto post?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
En als ik nou een foto van mezelf in dit topic pleur, mail je dan je foto's naar mij?![]()
Gewone foto's ja, met kleren aanquote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
En als ik nou een foto van mezelf in dit topic pleur, mail je dan je foto's naar mij?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
wie
kijk jij nooit eigen huis en tuin ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wie is Rob?![]()
Dat wordt verleidelijk.. hehequote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
En als ik nou foto's van mijn auto post?
een push up beha vesta ik iig onder klerenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewone foto's ja, met kleren aan![]()
Zal ik dan maar gaan?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Er werd van uit gegaan dat er maar een dame in PTA is/was.
hobbyrob, die homo?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijk jij nooit eigen huis en tuin ?
nee, want net zei je nog dat we nog lang niet van je af warenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gaan?
*zet de eigen huis en tuin tune aan*quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef Wiseone het volgende:
Nou 'Rob' zet je foto maar neer!!
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, want net zei je nog dat we nog lang niet van je af waren
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef Wiseone het volgende:
Ze mailt de foto's dus wij hebben er toch niks aanquote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef Wiseone het volgende:
eerst foto's!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]maar als jullie maar liever 1 dame in PTA hebben zal ik gaan aangezien ik als laatst kwam
![]()
ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
hobbyrob, die homo?
een string ookquote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
een push up beha vesta ik iig onder kleren
je vergeet mijquote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef Xtreem het volgende:
TF, Bojo sterf.
fugie: newbie, jou kan i het niet kwalijk nemen
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja.
bijnaam Xtreem
blaat iedereen spreekt maar voor zichzelfquote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]maar als jullie maar liever 1 dame in PTA hebben zal ik gaan aangezien ik als laatst kwam
![]()
Nee, ik wou iedereen / een persoon alleen ff aan mutz herinnerenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gaan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
je vergeet mij
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef Xtreem het volgende:
TF, Bojo sterf.
fugie: newbie, jou kan i het niet kwalijk nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |