Ik heb dat 1 keer geprobeerd bij zo'n kringloopwinkel. Ik kreeg 10 euro voor 2 broeken en 2 truien van nog geen 2 jaar oud, alles van Ralph Lauren....quote:Op zondag 2 mei 2004 23:34 schreef Andoire het volgende:
Hm... kan je niet je kleding brengen en meteen geld ervoor krijgen?![]()
Ja, ik heb geld nodig![]()
http://www.livejournal.com/~te_koopquote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef Andoire het volgende:
Ik heb mijn kledingkast opgeruimd en heb nu een berg kleding over die ik eigenlijk niet meer draag.
Sommige dingen zijn zelfs nog nieuw maar ik wil er toch vanaf.
Ik kan het op marktplaats zetten maar dat duurt altijd zo lang en vaak laten de bieders het afweten.
Dus die optie valt af.
Nu bedacht ik me, ik kan het natuurlijk ook naar een tweedehands winkel brengen..
Maar hoeveel krijg je dan voor je kleding?
En moet ik ze dan bellen, of gewoon langsgaan?
Ik heb op goudengids.nl gezocht naar Tweedehands winkels in Amsterdam maar daar komt niet echt veel uit..
Iemand ervaring met kleding brengen naar tweedehands winkels?
En krijg je daar een beetje normaal geld voor?
Hm... ik heb even gekeken, en mijn kleding is een beetje anders dan wat daar zoal wordt aangeboden...quote:
Ja, we hebben er een hier vlakbij, daar doe ik een keer in de zoveel tijd wat kleding in.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:40 schreef FiLmStEr het volgende:
Misschien een idee om je kleren weg te geven? Wel eens gehoord van een Humana-kledingbox of de zak van max? Er zijn mensen die helemaal geen kleren hebben....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |